Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo 3DS - officiell tråd


Ja, det var ju tag sen jag köpte ett 3DS spel. Men jag spelar fortfarande 3DS, jag spelar det en hel del faktiskt.
Jag är lite sugen på Metal gear solid snake eater 3D, eller kid Icarus Upprising.

Dessa har jag. Jag har:Rayman 3D
Super Street fighter 1v 3D Edition.
Ridge racer 3D
Dead or alive dimensions 3D
Zelda ocarina of time 3D. (Vem har inte det?)
Resident evil the mercenaries 3D.
Star Fox 64 3D.
Ghost reacon shadow wars.
Nintendogs + cats 3D.
Super Mario 3D Land.
Mario Kart 7.
Resident Evil Revelations.

Har ni några bra 3DS spel tips?
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Helt klart Kid Icarus. Jag har det inte, men vet att det är riktigt bra. MGS har jag inte heller. Men om det är som det sades, att demot var som spelet, så råder jag dig att inte skaffa det.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Helt klart Kid Icarus. Jag har det inte, men vet att det är riktigt bra. MGS har jag inte heller. Men om det är som det sades, att demot var som spelet, så råder jag dig att inte skaffa det.


Okej, det låter bra! jag tror också att det är bättre än MGS
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
hej,

tänkte ev köpa ett begagnat 3DS men tänkte bara kolla lite först.

är det några restriktioner på användarkonton osv, typ bara ett konto per konsoll eller så¨som kan ställa till det då man köper ett begagnat?
  • 0
  • Trog
  • Trog
Menar du eShop-konto?
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Menar du eShop-konto?

typ, eller vad man nu har för konton?!
  • 0
  • Trog
  • Trog
eShop-konton är det enda kontot man har, och bundet till 3DS. Om nu personen innan har använt eShopen och handlat därifrån vet jag inte hur man byter inställningarna från vilket kort pengar ska dras, men det går garanterat. Har de inte köpt något därifrån, så kan du lika gärna föra en Systemformatering (finns i inställningarna på 3DS) som återställer din 3DS till så den va från början. Då blir den som ny.

Hoppas det hjälpte.
I just dont know what went wrong
  • 0
okej.

blev att köpa en ny istället! med mario kart 7 och super mario land. verkar väldigt nice!
  • 0
Har snart haft mitt 3ds i en vecka och är än så länge sjukt nöjd!
Ser fram emot E3 för att få reda kommande spel.

Men är lite nyfiken på om ni vet några spel som är på väg?
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar lucas_J:
Men är lite nyfiken på om ni vet några spel som är på väg?


Monster Hunter 3G förhoppningsvis, även om inget är sagt. Man behöver inga fler spel om man har det.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar lucas_J:
Men är lite nyfiken på om ni vet några spel som är på väg?

Mario Tennis Open, Kingdom Hearts DDD, Paper Mario, Animal Crossing, Luigi's Mansion 2, New Super Mario Bros. 2 och Super Smash Bros. är de jag kommer på just nu.

Sen kan man ju räkna med nya Pokémon, Zelda, Mario med mera i framtiden.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
fan vad nice det skulle vara att se en konvertering av twilight princess till 3DS, om det ens är möjligt...? har inte spelat det spelet men skulle gärna göra det. håller nu på att spela igenom Ocarina of Time, har bara spelat halva spelet förut, grymt roligt!
  • 0
Vet någon om det existerar nåt erbjudande där man kan komma över en 3DS något billigare om man byter in sin DSI?
Bara slutet på början
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar klajdo1:
fan vad nice det skulle vara att se en konvertering av twilight princess till 3DS, om det ens är möjligt...? har inte spelat det spelet men skulle gärna göra det. håller nu på att spela igenom Ocarina of Time, har bara spelat halva spelet förut, grymt roligt!


MH3 har ju "portats" och fått massa extramaterial. Så det är nog inget som står i vägen för andra konverteringar av spel från GC och äldre, eller kanske vissa Wii-spel.

Citerar Cavve:
Vet någon om det existerar nåt erbjudande där man kan komma över en 3DS något billigare om man byter in sin DSI?


Nått sånt erbjudande kan vara svårt att hitta så här nästan ett år efter realesen. Men du kan ju fortfarande byta in den och köpa en 3DS ändå.
I just dont know what went wrong
  • 0
Mjo iochförsig...tack för hjälpen!
Bara slutet på början
  • 0
...är sjukt sugen på att köpa 3ds från amazon men...är rädd att en ny version ska komma ut snart (tokyo game show maybe?)...men man borde kanske inte tänka i de banorna...hur e batteritiden?
  • 0
Så... en 3DS XL

Skiter i om den är större men fixar de batteritid och designen så e jag kanske på...

Tillagt 2012-06-22 10:32:
*Ser en faktiskt bild på skiten*


Oh god so ugly!

Blir min DS Lite i nått år till då i guess >___>
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Ja, 3DS XL är inget att ha. Större skärmar med med lika många pixlar, urk. Köp hellre den ursexiga Midnight Purple 3DS och ett Extended Battery.
I just dont know what went wrong
  • 0
3DS XL.



Vill klämma på den i en affär och se hur det ser ut. Kanske awesome.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
3DSXL såg ju tämligen värdelös ut. Håller mig till min vanliga tack.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Förstår inte hur folk inte kan tycka som mig och ZchmeKko.
I just dont know what went wrong
  • 0
Att det inte utannonserats ett Pikmin ännu är för mig ett mysterium.
"There will be anoher time"
  • 0
  • Missing Avatar
  • C64
...
64 kB RAM
  • 0
Felen är:

1: Det enda som ändrats, förutom att de nedre knapparna rundats till, är att skärmarna blivit större. Varför i hela friden skulle jag vilja betala extra för en "handhållen" konsol jag inte ens får ner i fickan? Den där besten är väl lika stor som en mindre läsplatta? Den enda fördelen är att det finns ett större batteri, men nu kostar ett extended battery mindre...och är mindre.

2: 3DS-spel utvecklas ju med originalskärmens upplösning, därför kommer 3DS-spel som spelas på XL-modellen dras ut så att allt ser hemskt smetigt ut. Usch...
"Who the hell do you think I am?"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!