Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed: Brotherhood


Citerar sammiboii:
Citerar NoiizY:
Låter ju väldigt kul..



Bygg upp staden, samla flaggor, skaffa nya lönmördare, spräng torn, davinci uppdragen, curtisan uppdragen, lönnmördar uppdragen, tjuv uppdragen, romolus skatterna,Multiplayer, cristina uppdragen and so on...


Men vad kan Curtisan, lönnmördar, tjuv, cristina, romulus- uppdragen handla om?
Only God can judge me!
  • 0
Cristina-uppdragen var en mycket välkommen del i spelet enligt mig. Kul att få reda på vad som hände med henne.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Cristina-uppdragen var en mycket välkommen del i spelet enligt mig. Kul att få reda på vad som hände med henne.


Jag håller med, efter varje uppdrag så såg jag fram emot nästa. Jag gillar sådana avstickare från storyn som inte är baserad på huvudmålet (det vill säga lönnmörda den här och lönnmörda den där).
  • 0
Någon som lyckats med sammarbets-trophien/achievementen online?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Klarade spelet inatt, men funderar på en sak som jag lade märke till i Villa Auditore.

Spoiler:Innan jag klarade spelet så hittade jag alla "Artifacts" runt om i monterrigioni, och dom samlades ju på hyllan där Animus är. Men när man kommer tillbaka efter att ha dödat Cesare så är hyllan tom, varför?
  • 0
Orkar inte läsa igenom hela tråden, undrar bara om nån kan hjälpa med multiplayer trophies till PS3?
  • 0
Hej!

Hur uppgraderar jag mina lönnmördarlärlingar till riktiga lönnmördare?
Det står i spelet att jag ska bege mig till Tiberön för att bevittna en ceremoni, men
när jag kommer dit händer ingenting??

Vad gör jag för fel?
  • 0
Jokla...De finns ett hus om du kollar kartan...den heter lönnmördarnas gömställe...dit ska du gå o sen så krönar du din lönnmördare..till högsta ranken...=)

HM??? Du kommer dit o inget händer?
Har du kommit upp i 9 ranken med en av dina lönnmördare??
Isf kolla noga..

Tillagt 2011-02-20 00:55:
Jokla...De finns ett hus om du kollar kartan...den heter lönnmördarnas gömställe...dit ska du gå o sen så krönar du din lönnmördare..till högsta ranken...=)

HM??? Du kommer dit o inget händer?
Har du kommit upp i 9 ranken med en av dina lönnmördare??
Isf kolla noga..
www.clan-sos.com
  • 0
Jokla...De finns ett hus om du kollar kartan...den heter lönnmördarnas gömställe...dit ska du gå o sen så krönar du din lönnmördare..till högsta ranken...=)

HM??? Du kommer dit o inget händer?
Har du kommit upp i 9 ranken med en av dina lönnmördare??
Isf kolla noga..

Tillagt 2011-02-20 00:57:
Meckham....adda mig så kan vi hjälpas åt
www.clan-sos.com
  • 0
Citerar WhiteScorpion4:
Meckham....adda mig så kan vi hjälpas åt




  • 0
Whitescorpion4: Lol dubbelpost 2x,
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Är det någon som vill hjälpa mig att få två achievements i flerspelarläget? Det gäller att få alla bonusar (som extremt omväxling och alla co-op bonusar) samt att man ska få alla co-op bonusar i ett enda spel. Någon som är sugen? Vi måste vara minst tre stycken, antar jag, då detta kan avklaras i spelläget "Manhunt".

Detta gäller självfallet på 360.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
När kommer "Da Vinci Disappearance"?
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
När kommer "Da Vinci Disappearance"?


Nu. lol.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Wuuuuuuuuuuuut trodde att de skulle komma typ om två veckor!!
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Så jävla irriterande att någon annan alltid hinner ta riddaren i MP
I was cured, all right!
  • 0
Citerar Siberia:
Är det någon som vill hjälpa mig att få två achievements i flerspelarläget? Det gäller att få alla bonusar (som extremt omväxling och alla co-op bonusar) samt att man ska få alla co-op bonusar i ett enda spel. Någon som är sugen? Vi måste vara minst tre stycken, antar jag, då detta kan avklaras i spelläget "Manhunt".



Detta gäller självfallet på 360.


Jag. :3
Semper fidelis
  • 0
Citerar ExagoN95:
Jag. :3


Perfekt. En till. Kom igen nu pojkar.
Men de så kallade "end bonus" kan man dock inte få i privata matcher. Och de kan vara mycket jobbiga. Fy.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Kom igen. Är det bara Exagon och jag som vill få alla multiplayer achievements?
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Citerar Siberia:
Kom igen. Är det bara Exagon och jag som vill få alla multiplayer achievements?


Jag skulle vilja , men problemet är bara att min Xbox 360 Mick är sönder.
  • 0
Citerar Mr-Gamer:
Jag skulle vilja , men problemet är bara att min Xbox 360 Mick är sönder.


Skype, har du kanske?
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Citerar Siberia:
Citerar Mr-Gamer:
Jag skulle vilja , men problemet är bara att min Xbox 360 Mick är sönder.


Skype, har du kanske?


Ja, Det har jag. Jag kan låna en mick om ni ville snacka på Xboxet?
  • 0
Citerar Mr-Gamer:
Ja, Det har jag. Jag kan låna en mick om ni ville snacka på Xboxet?


Ja, man (vi) måste ju organisera
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Citerar Siberia:
Citerar Mr-Gamer:
Ja, Det har jag. Jag kan låna en mick om ni ville snacka på Xboxet?


Ja, man (vi) måste ju organisera


Japp. Hur många spelare behöver vi?
  • 0
Citerar Mr-Gamer:
Japp. Hur många spelare behöver vi?


Fyra. Exagon är nog på, så vi behöver en till då.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!