Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa 11 - Officiell tråd


Citerar mickemilanista:
Angående spelarutveckling så saknar jag det systemet som fanns på PS2-versionerna till 07 och 08 (har jag för mig). Kan ha nämnt det tidigare.


Gillar också det systemet. Men jag tror att det är på 06 och 07.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
Gillar också det systemet. Men jag tror att det är på 06 och 07.


Var det så länge sen?

Tillagt 2010-12-03 21:44:
Åren går fort när man blir gammal
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Var det så länge sen?


Har för mig det.

Citerar mickemilanista:
Åren går fort när man blir gammal


Haha, instämmer.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Holy shit.

Jag fick precis FIFA for life-achievmenten. Den får man när man har spenderat 50 timmar på plan. Jag känner mig nördig. :3
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
Holy shit.

Jag fick precis FIFA for life-achievmenten. Den får man när man har spenderat 50 timmar på plan. Jag känner mig nördig. :3
Haha, förstår dig! Fick det tidigare i veckan
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
lyckades spara över min Preston karriär igår , så jag började en ny med Wolverhampton. så kan jag skriva om min resa á la Zach
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Jaha... Var längesen jag skrev något om min resa till PL och Europa.

Säsongen har varit sjukt ojämn för oss. Ena matchen vinner vi med 4-0, bara för att förlora andra med 3-1. Jag uppfyller bara precis mitt säsongsmål(att hamna i övre delen av tabellen) på en tolfteplats. Vi får hoppas att det vänder, för vi, hela laget, ledningen och hela satans Sheffield vill att Wednesday går upp till PL nästa säsong. Eller åtminstone får chans att försöka.

Det är mitt mål. Komma till kvalpokalen. Så som läget ser ut just nu kommer det bli svårt, jag har väldigt många poäng att ta in till närmsta kvalplats. Ett ljus i mörkret är väl att Jönsson leder skytteligan på 18 mål.

Kan även nämna att övergångsföntret nyss stängde. Var jag aktiv på marknaden? Ja.

Två spelare köpta. En målvakt och en anfallare. Målvakten var Boltons arabiske andremålvakt, Al-Habsi.(72) 31 år gammal gick han för en så låg summa som 50 000. Men han har inte imponerat än så länge. Har faktiskt funderat på att peta honom och spela Hansson igen.
Anfallaren heter Ganci(64), och är också 31 år gammal har jag för mig.

Modest har vart till salu hela övergångsperioden utan att få ett bud... ingen vill ha en så dålig spelare verkar det som...

Men jag har faktiskt några übernyheter!

Vi vann båda semifinalsmötena mot Blackpool i Ligacupen med sammanlagt 6-2 och är vidare till final!
Gissa vilka vi får möta.... Chelsea! Maddafakking Chelsea! Det kommer bli det bästa laget vi mött under min ledning. Jag vet att vi inte kommer vinna, men det blir nog en bra upplevelse där vi kan lära oss mycket. Och att få spela på Wembley, det är magiskt.
Vi spelade på Wembley i Kvalpokalen förra säsongen. Wow, säger jag bara.

Nästa gång får ni höra hur det gick!

Citerar JProductions:
lyckades spara över min Preston karriär igår , så jag började en ny med Wolverhampton. så kan jag skriva om min resa á la Zach


Haha.

Ett tips, köp Coentrão. Om du har råd, jag vet inte vad han kostar.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
ser att ni inte komentera lika mycket som förut.
har spelet blivit tråkigt?
  • 0
Citerar Zach_:
Coentrão.


Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Underbart att spela med Sverige online.
.. Synd att dem inte håller samma klass annars
!
  • 0
Är det någon som vet om FIFA 11 till DS är bra?
Happy Gaming :D!
  • 0
idag är det en sådan dag då man vinner varje match och inte släpper in något mål. Jag körde mina 4 första interactive world cup matcher,och resultaten ?: 3-0, 1-0, 1-0, och 2-0. sen i karriärläget med lazio. 1-0, och 1-0. jag ligger 5a i tabellen, de 6 första: inter,milan, juventus, napoli,lazio och roma. målet är att komma 6a. jag värvade sylvestre [cm] ifrån blackpool.och sen skulle jag värva tchoiy ifrån west bromwich, men övergångsfönstret hann stängas. jag har jättemånga spelare med positiv utvecklingskurva, men materazzi som är för gammal ska jag sälja. jag är inne på andra året med lazio , och jag har 429 600 euro i budget.
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar fifa 10:
idag är det en sådan dag då man vinner varje match och inte släpper in något mål. Jag körde mina 4 första interactive world cup matcher,och resultaten ?: 3-0, 1-0, 1-0, och 2-0. sen i karriärläget med lazio. 1-0, och 1-0. jag ligger 5a i tabellen, de 6 första: inter,milan, juventus, napoli,lazio och roma. målet är att komma 6a. jag värvade sylvestre [cm] ifrån blackpool.och sen skulle jag värva tchoiy ifrån west bromwich, men övergångsfönstret hann stängas. jag har jättemånga spelare med positiv utvecklingskurva, men materazzi som är för gammal ska jag sälja. jag är inne på andra året med lazio , och jag har 429 600 euro i budget.


100% vunna matcher av 4 , det är en fin start,, men hur länge till kommer interactive world cup hålla på till?

Tillagt 2010-12-06 21:00:
Citerar fifa 10:
Citerar fifa 10:
idag är det en sådan dag då man vinner varje match och inte släpper in något mål. Jag körde mina 4 första interactive world cup matcher,och resultaten ?: 3-0, 1-0, 1-0, och 2-0. sen i karriärläget med lazio. 1-0, och 1-0. jag ligger 5a i tabellen, de 6 första: inter,milan, juventus, napoli,lazio och roma. målet är att komma 6a. jag värvade sylvestre [cm] ifrån blackpool.och sen skulle jag värva tchoiy ifrån west bromwich, men övergångsfönstret hann stängas. jag har jättemånga spelare med positiv utvecklingskurva, men materazzi som är för gammal ska jag sälja. jag är inne på andra året med lazio , och jag har 429 600 euro i budget.


100% vunna matcher av 4 , det är en fin start,, men hur länge till kommer interactive world cup hålla på till?



Och sen .. någon jag kan adda på mitt ps3? online id: ´´williamjo10´´
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar fifa 10:
429 600 euro i budget.


Aj!

Det var inte mycket du. Inte för en klubb som Lazio.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Någon här som vet hur man ändrar kameran om man spelar som målvakt online via Team Play? Det är då riktigt jobbigt att spela som målvakt via Tele. Hur får man samma typ av kamera som används i Be A Goalkeeper?

Nvm, lyckades till slut fixa skiten.
Ally's
  • 0
Nu är säsongen slut!

Jag lyckades med mitt säsongsmål, att hamna på övre halvan av tabellen på en niondeplats. Visserligen fyra platser sämre än fjolåret, men jag är nöjd ändå. Jönsson vann skytteligan med 29 mål, följt av Tudgay som kom tvåa med 22 mål.

Men nu är det så att jag fastnat vid en grej. Jag har nämligen fått ett bud från en annan klubb. Ett lockande bud.
Portsmouth ramlade ur PL den här säsongen, vilket ledde till att deras dåvarande tränaren fick sparken. Så nu är de på jakt efter en bra tränare som kan ta upp dem igen. Därav budet på mig.

Det som är lockande är deras lönebudget som ligger på ca 174 000 euro. Jämfört med Wednesdays (ca 16 000) är den enorm. Fatta vilka spelare jag kan värva.

Men det dåliga är att jag kommer få spela minst två matcher mot Wednesday, och det vill jag inte. Kommer kännas dumt, jag kommer känna mig lite som en förrädare. Sen så trivs jag faktiskt ganska bra i Wednesday, det är bara den begränsade ekonomin som gör det hela ganska jobbigt. Visserligen har jag fått lite extra pengar eftersom jag uppfyllde mitt säsongsmål, men det känns inte som att det räcker. Jag vill kunna värva riktigt bra spelare.

Vad tycker ni?
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Underbar dag för Fifa när man med sitt City kör över United med 5-1 efter 3 mål av Tevez och 2 av Torres! Har dock sjukt bred trupp så tänkte höra vilka ni tycker man ska göra sig av med? Har ganska för många...

Målvakter; Lloris & Hart

Backar; Boateng, Ramos, Richards, Kompany, Vermalen, Boyata, Chiellini, Pique, A.Cole & Coentrao

Mittfältare: Yaya Toure, Barry, De Rossi, Modric, Silva, Milner, Abdi Ibrahim, Marin, Bale, Hazard, A.Young & Ronaldo

Anfallare: Eto'o, Benzema, Neymar, Tevez & Torres!

Och ja jag vet, det är ganska bra lag

Tillagt 2010-12-07 17:28:
Citerar Zach_:
Nu är säsongen slut!

Jag lyckades med mitt säsongsmål, att hamna på övre halvan av tabellen på en niondeplats. Visserligen fyra platser sämre än fjolåret, men jag är nöjd ändå. Jönsson vann skytteligan med 29 mål, följt av Tudgay som kom tvåa med 22 mål.

Men nu är det så att jag fastnat vid en grej. Jag har nämligen fått ett bud från en annan klubb. Ett lockande bud.
Portsmouth ramlade ur PL den här säsongen, vilket ledde till att deras dåvarande tränaren fick sparken. Så nu är de på jakt efter en bra tränare som kan ta upp dem igen. Därav budet på mig.

Det som är lockande är deras lönebudget som ligger på ca 174 000 euro. Jämfört med Wednesdays (ca 16 000) är den enorm. Fatta vilka spelare jag kan värva.

Men det dåliga är att jag kommer få spela minst två matcher mot Wednesday, och det vill jag inte. Kommer kännas dumt, jag kommer känna mig lite som en förrädare. Sen så trivs jag faktiskt ganska bra i Wednesday, det är bara den begränsade ekonomin som gör det hela ganska jobbigt. Visserligen har jag fått lite extra pengar eftersom jag uppfyllde mitt säsongsmål, men det känns inte som att det räcker. Jag vill kunna värva riktigt bra spelare.

Vad tycker ni?


Stanna helt klart! Nu när du har spelat så mycket med Wednesday så är det inget att tveka på! Klart du ska ta upp dom ännu högre och bygga ett ännu bättre lag ;)
  • 0
Citerar Scaletta:
Målvakter; Lloris & Hart

Backar; Boateng, Ramos, Richards, Kompany, Vermalen, Boyata, Chiellini, Pique, A.Cole & Coentrao

Mittfältare: Yaya Toure, Barry, De Rossi, Modric, Silva, Milner, Abdi Ibrahim, Marin, Bale, Hazard, A.Young & Ronaldo

Anfallare: Eto'o, Benzema, Neymar, Tevez & Torres!

Och ja jag vet, det är ganska bra lag


Du har lite många mittbackar, sex stycken är inte lite. Jag föreslår att du säljer Kompany. Så kör du Richards och Pique från start med Chiellini och Vermaelen på bänken samt Boyata som reserv.

På mitten borde du låna ut Abdi Ibrahim. Du har också för många yttermittfältare. Sälj Hazard och Milner.

På anfallet tycker jag du ska sälja antingen Eto'o eller Benzema.



Citerar Scaletta:
Stanna helt klart! Nu när du har spelat så mycket med Wednesday så är det inget att tveka på! Klart du ska ta upp dom ännu högre och bygga ett ännu bättre lag ;)


Hmm... Jag vill stanna, faktiskt. Nu när jag tänker efter var det ju mitt mål från början att ta mig till PL. Då får jag fan göra det!

Kommer bli svårt att uppfylla denna säsongens mål. Styrelsen vill, om jag fortsätter en säsong till hos dem, att jag slutar i topp sex. Det vill säga att laget får en chans att ta sig till PL genom kvalpokalen.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
Citerar Scaletta:Målvakter; Lloris & Hart

Backar; Boateng, Ramos, Richards, Kompany, Vermalen, Boyata, Chiellini, Pique, A.Cole & Coentrao

Mittfältare: Yaya Toure, Barry, De Rossi, Modric, Silva, Milner, Abdi Ibrahim, Marin, Bale, Hazard, A.Young & Ronaldo

Anfallare: Eto'o, Benzema, Neymar, Tevez & Torres!

Och ja jag vet, det är ganska bra lag

Du har lite många mittbackar, sex stycken är inte lite. Jag föreslår att du säljer Kompany. Så kör du Richards och Pique från start med Chiellini och Vermaelen på bänken samt Boyata som reserv.

På mitten borde du låna ut Abdi Ibrahim. Du har också för många yttermittfältare. Sälj Hazard och Milner.

På anfallet tycker jag du ska sälja antingen Eto'o eller Benzema.



Citerar Scaletta tanna helt klart! Nu när du har spelat så mycket med Wednesday så är det inget att tveka på! Klart du ska ta upp dom ännu högre och bygga ett ännu bättre lag ;)

Hmm... Jag vill stanna, faktiskt. Nu när jag tänker efter var det ju mitt mål från början att ta mig till PL. Då får jag fan göra det!

Kommer bli svårt att uppfylla denna säsongens mål. Styrelsen vill, om jag fortsätter en säsong till hos dem, att jag slutar i topp sex. Det vill säga att laget får en chans att ta sig till PL genom kvalpokalen.


Ja det har blivit lite för mycket spelare faktiskt, men kommer sälja Kompany och låna ut Boyata. Sen sälja Milner och Marin, låna ut Ibrahim. Hazard har varit bra på sistone så behåller honom! Eto'o kommer få lämna nu också, har inte visat sig från sin bästa sida på sistone!

Topp sex blir ju ganska tufft dock men det ska du nog klara! Om du får in en riktigt bra värvning nu innan säsongen så borde du fixa det
Hur mycket pengar har du fått? Och lönebudgeten va ju inte jättevass men den borde de väl öka lite tycker man ju!
  • 0
Citerar Zach_:
Nu är säsongen slut!

Jag lyckades med mitt säsongsmål, att hamna på övre halvan av tabellen på en niondeplats. Visserligen fyra platser sämre än fjolåret, men jag är nöjd ändå. Jönsson vann skytteligan med 29 mål, följt av Tudgay som kom tvåa med 22 mål.

Men nu är det så att jag fastnat vid en grej. Jag har nämligen fått ett bud från en annan klubb. Ett lockande bud.
Portsmouth ramlade ur PL den här säsongen, vilket ledde till att deras dåvarande tränaren fick sparken. Så nu är de på jakt efter en bra tränare som kan ta upp dem igen. Därav budet på mig.

Det som är lockande är deras lönebudget som ligger på ca 174 000 euro. Jämfört med Wednesdays (ca 16 000) är den enorm. Fatta vilka spelare jag kan värva.

Men det dåliga är att jag kommer få spela minst två matcher mot Wednesday, och det vill jag inte. Kommer kännas dumt, jag kommer känna mig lite som en förrädare. Sen så trivs jag faktiskt ganska bra i Wednesday, det är bara den begränsade ekonomin som gör det hela ganska jobbigt. Visserligen har jag fått lite extra pengar eftersom jag uppfyllde mitt säsongsmål, men det känns inte som att det räcker. Jag vill kunna värva riktigt bra spelare.

Vad tycker ni?


ES TE A EN EN A

Tillagt 2010-12-07 17:55:
Citerar Zach_:
Nu är säsongen slut!

Jag lyckades med mitt säsongsmål, att hamna på övre halvan av tabellen på en niondeplats. Visserligen fyra platser sämre än fjolåret, men jag är nöjd ändå. Jönsson vann skytteligan med 29 mål, följt av Tudgay som kom tvåa med 22 mål.

Men nu är det så att jag fastnat vid en grej. Jag har nämligen fått ett bud från en annan klubb. Ett lockande bud.
Portsmouth ramlade ur PL den här säsongen, vilket ledde till att deras dåvarande tränaren fick sparken. Så nu är de på jakt efter en bra tränare som kan ta upp dem igen. Därav budet på mig.

Det som är lockande är deras lönebudget som ligger på ca 174 000 euro. Jämfört med Wednesdays (ca 16 000) är den enorm. Fatta vilka spelare jag kan värva.

Men det dåliga är att jag kommer få spela minst två matcher mot Wednesday, och det vill jag inte. Kommer kännas dumt, jag kommer känna mig lite som en förrädare. Sen så trivs jag faktiskt ganska bra i Wednesday, det är bara den begränsade ekonomin som gör det hela ganska jobbigt. Visserligen har jag fått lite extra pengar eftersom jag uppfyllde mitt säsongsmål, men det känns inte som att det räcker. Jag vill kunna värva riktigt bra spelare.

Vad tycker ni?


ES TE A EN EN A
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Citerar Scaletta:
Ja det har blivit lite för mycket spelare faktiskt, men kommer sälja Kompany och låna ut Boyata. Sen sälja Milner och Marin, låna ut Ibrahim. Hazard har varit bra på sistone så behåller honom! Eto'o kommer få lämna nu också, har inte visat sig från sin bästa sida på sistone!

Topp sex blir ju ganska tufft dock men det ska du nog klara! Om du får in en riktigt bra värvning nu innan säsongen så borde du fixa det
Hur mycket pengar har du fått? Och lönebudgeten va ju inte jättevass men den borde de väl öka lite tycker man ju!


Nej, sälj inte Marin! Han är awesome. Behåll honom.

Jag fick runt 1,5 miljoner. Så med de 400 000 jag hade innan blev det 1,9 mille. Inte så mycket. Lönebudgeten ökades på med niotusen, så jag har 17 000.
Eller, vaddå "har"? Hade. Jag har nämligen redan hunnit köpa en spelare!

Jag har gjort klart med Marko Šuler!
En back med tot 71 och som är perfekt för mig. Äntligen är mitt försvar komplett!

Mitt försvar just nu:

Rickets(67) - Beevers(69) - Šuler!(71) - Spurr(69)

Så nu ska jag leta efter en anfallare som lånas ut. Guidetti är ju tillbaka i Man City nu, så jag måste hitta en ny supersub.

Citerar JProductions:
ES TE A EN EN A


Har redan tackat ja till att stanna. Klart jag inte lämnar Wednesday.

Tillagt 2010-12-07 18:26:
Fasen länken funkar inte. Googla är ni snälla.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
Citerar Scaletta:Ja det har blivit lite för mycket spelare faktiskt, men kommer sälja Kompany och låna ut Boyata. Sen sälja Milner och Marin, låna ut Ibrahim. Hazard har varit bra på sistone så behåller honom! Eto'o kommer få lämna nu också, har inte visat sig från sin bästa sida på sistone!

Topp sex blir ju ganska tufft dock men det ska du nog klara! Om du får in en riktigt bra värvning nu innan säsongen så borde du fixa det
Hur mycket pengar har du fått? Och lönebudgeten va ju inte jättevass men den borde de väl öka lite tycker man ju!

Nej, sälj inte Marin! Han är awesome. Behåll honom.

Jag fick runt 1,5 miljoner. Så med de 400 000 jag hade innan blev det 1,9 mille. Inte så mycket. Lönebudgeten ökades på med niotusen, så jag har 17 000.
Eller, vaddå "har"? Hade. Jag har nämligen redan hunnit köpa en spelare!

Jag har gjort klart med Marko Šuler!
En back med tot 71 och som är perfekt för mig. Äntligen är mitt försvar komplett!

Mitt försvar just nu:

Rickets(67) - Beevers(69) - Šuler!(71) - Spurr(69)

Så nu ska jag leta efter en anfallare som lånas ut. Guidetti är ju tillbaka i Man City nu, så jag måste hitta en ny supersub.

Citerar JProductions:ES TE A EN EN A

Har redan tackat ja till att stanna. Klart jag inte lämnar Wednesday.

Tillagt 2010-12-07 18:26:
Fasen länken funkar inte. Googla är ni snälla.


Just det som är grejen! Alla är ju awesome men är inte riktigt klar med säsongen än så får lite betänketid

Hoppas du klarar dig bra detta året nu då! Det borde du göra ;)
Om du får in en riktig målkung så!
  • 0
JAG HAR SJUKA NYHETER. LÄS.

Jag kollar in kalendern. Ska se vilka jag startar ligan mot... Jag ser europamatch-tecknet.. Kollar...

Jag ska visst spela två kvalificeringsmatcher för Europaserien mot Lech Poznan! Sjukt! Det är tack vare andraplatsen i Ligacupen förra året. Jag är alltså ute i Europa innan jag kommit upp i PL!

Citerar Scaletta:
Hoppas du klarar dig bra detta året nu då! Det borde du göra ;)
Om du får in en riktig målkung så!


Jag har ju Jönsson. Fast nu har jag lånat två spelare från Bolton. Obadeyi och Stoyanov.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
JAG HAR SJUKA NYHETER. LÄS.

Jag kollar in kalendern. Ska se vilka jag startar ligan mot... Jag ser europamatch-tecknet.. Kollar...

Jag ska visst spela två kvalificeringsmatcher för Europaserien mot Lech Poznan! Sjukt! Det är tack vare andraplatsen i Ligacupen förra året. Jag är alltså ute i Europa innan jag kommit upp i PL!

Citerar Scaletta:Hoppas du klarar dig bra detta året nu då! Det borde du göra ;)
Om du får in en riktig målkung så!

Jag har ju Jönsson. Fast nu har jag lånat två spelare från Bolton. Obadeyi och Stoyanov.


Ofta man får spela i Europa när man kommer tvåa i Ligacupen? Hmm, aja riktigt kul för dig men det blir nog svårt! Lech Poznan är väl rätt bra?
Fast du har ju vunnit mot bättre lag om jag har läst på mig lite om din karriär!

Jönsson är ju riktigt bra för dig och de 29 målen säger ju allt
Blir nog en bra säsong för dig!
  • 0
Citerar Scaletta:
Ofta man får spela i Europa när man kommer tvåa i Ligacupen? Hmm, aja riktigt kul för dig men det blir nog svårt! Lech Poznan är väl rätt bra?
Fast du har ju vunnit mot bättre lag om jag har läst på mig lite om din karriär!


Japp, har för mig att förstaplatsen i Ligacupen ger en kvalplats till Europaserien. Och eftersom Chelsea, mina motståndare i finalen, tog en plats i Europaserien genom PL får jag deras plats från Ligacupen. Bra va?
Oja, Lech Poznan är riktigt bra. Men ja, som du säger har jag vunnit mot lag som Reggina, Stoke och Dortmund, så varför skulle jag inte klå Lech Poznan? Men de två europa-matcherna gör att jag får ett skitspäckat schema. Tre matcher med bara en vilodag mellan alla. Match, vilodag, match, vilodag, match. Helt sjukt, man behöver ju ca en vecka för att återhämta sig ordentligt.

Yes, Jönsson har varit min bästa värvning hittills! 29 mål och dessutom 22 assist den gångna säsongen är helt otroligt. Under tiden han varit hos oss har han även dubblat sitt marknadsvärde från 1 miljon till 2 miljoner.
Ska bli spännande att se hur han är om fem år, om han ens är kvar i klubben då. Han kanske har blivit såpass bra då att jag känt mig tvungen att sälja honom.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!