LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      DOTA 2 - Officiell tråd


      Ugh, känner mig seriöst nere nu när Alliance redan är eliminerade, och Fnatic är också ute så nu har jag inget lag att hålla på riktigt... sätter på mig DK-mössan och hoppas på det bästa.
      • 0
      Jag gillar att titta på deras matcher när de inte blir för överdrivna, som deras sista vinst med Naga Siren som drog ut på det lite väl länge. Det är roligt när de ligger under men bara ständigt jobbar på att komma tillbaka, och det faktiskt händer. Jag är en sucker för comebacks.

      Nu hoppas jag de tar en ordentlig titt på sin spelstil och lär sig spela utan NP och Io. Tänk om de hade någon annan bra kombination av hjältar, då skulle de kunna använda de varje match med tanke på att de vet vilka deras två första bans kommer bli.
      Do you have any good old ham?
      • 0
      Jag försöker verkligen att tycka om det, men jag finner det svårt att sätta sig in i.
      "One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
      • 0
      Citerar Straholic:
      Jag försöker verkligen att tycka om det, men jag finner det svårt att sätta sig in i.


      Tittar du bara eller spelar själv?
      "Who the hell do you think I am?"
      • 0
      Spelade precis en match...som gick väldigt dåligt för mig... Det var inte av någon särskild anledning, det bara gick dåligt. Och självklart fick man en hel shitstorm på sig, mest av en snubbe som var svensk. Så jag frågade honom varför han inte försökte muntra upp och höja moralen, bete sig allmänt mogen, Istället för att bete sig som ett svin. Hans svar var kort och gott: "För att det är halva nöjet"

      Förstår mig verkligen inte på människor.
      Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
      • 0
      Citerar Spion:
      Citerar Wrench:Alliance redan är eliminerade

      Sverige i all ära osv, men dom spelar ju rätt tråkigt ändå.

      #forzaDK


      Tycker att de oftast spelar rätt så intressant, när det inte är hardcore rat doto som gäller. Vette fan vad dom sysslade med under TI4, dom kan ju bevisligen spela många lineups som inte är beroende av Furion och/eller Wisp. Vad fan hände med EGM's support Naga? Onekligen den bästa i världen, och det var först när Na'Vi började banna EGM's och Akkes hjältar under TI3 som dem började få problem. Hans Bane, Windrunner, Lesh, Disruptor m.fl är ju också fantastiska, men vi såg så jävla lite utav dom. Detsamma gäller ju Akke och hans micro-hjältar, dem syntes inte mycket heller. Istället fick vi bara se Alliance drafta alla fotm-hjältar denna TI så som Razor och Skywrath framförallt. s4 behöver ju sina playmaker-hjältar, tycker att dom allt för ofta pickade farm-hjältar åt honom och det gick sällan vägen.

      Aja, detta borde väl vara kängan i röven som sätter lite fart på Alliance nu iaf, ska bli kul att följa dem och se vad som händer efter Ti4.
      • 0
      Rip
      be together, not the same
      • 0
      Citerar Newbie13:
      Rip


      Tycker det har vart fruktansvärt lång Silly Season hela året för ungefär hälften av lagen. Vill knappt veta av Alliance och Na'Vi i dagsläget... Blir svårt att hypa TI5 lika mycket som förra året, även om prispoolen ökar markant.

      Finns en del andra bra lag att hejja på till TI5 dock.
      • 0
      http://www.dota2.com/reborn/part1/

      Ser verkligen bra ut. Jag hoppas innerligt att custom games kommer nära succén de var i WC3.
      Do you have any good old ham?
      • 0
      Så jag är inte den ända Dota spelaren på GR? :')
      be together, not the same
      • 0
      B[A]ck!
      "Who the hell do you think I am?"
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!