Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bra spel att önska sig


Hej GR! Snart är det julafton och jag ska såklart önska mig något spel . Jag har Wii, DS och PSP men jag tror jag vill ha spel till DS för jag har köpt ett nytt DS i XL.

Två spel som jag vill ha som verkar bra är FIFA 11 DS och The Sims 3 DS.

Men jag kan också tänka mig något spel till Wii och jag har också funderat på Football Manager HH 2011 till PSP.

Vet ni något bra spel till någon av dessa konsoler? Verkar dem jag nämnt bra?
Happy Gaming :D!
  • 0
Epic Mickey, Persona 3 Portable
  • 0
Om man ska ha Epic Mickey så tar man det lätt hellre på Wii
Happy Gaming :D!
  • 0
Citerar Rai Oh:
Om man ska ha Epic Mickey så tar man det lätt hellre på Wii


Finns bara till Wii.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Någon har som har spelat FIFA 11 DS eller The Sims 3 DS?
Happy Gaming :D!
  • 0
Nej, men en ren gissning är att de gör sig bättre på PC eller konsol.
  • 0
Du kan ju önska dig God of war: Ghost of Sparta, kostar löjligt billiga 150kr på cdon.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
The sims 3 DS och FIFA 11 kostar bara 249 kr på cdon och Lego Battles verkar vara ett kul spel och kostar bara 259 kr.

Grymt billiga DS spel på cdon
Happy Gaming :D!
  • 0
Men jag funderar på Super Mario Galaxy 2 också.
Happy Gaming :D!
  • 0
Ingen att önska sig spel när det gäller mig. Jag brukar göra en önskelista och ge folket men nu är det bara speltillbehör isf. För jag får aldrig spelrelaterat i julklapp/födelsedagspresent ändå. Enda jag fått är Pokémon stadium 2, en N64-kontroll och ett presentkort på Game, om jag inte minns fel.

Men skulle jag önska mig spel så skulle det vara dom senaste storspelen jag vill ha men inte ännu köpt. Som tex. Fable III, Castlevania LOS, Metroid: Other M och kommande Donkey Kong CR. ;P
May the ki be with you...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!