Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

SSX (2012)


Jäklar, demot var otroligt bra!
Men mina pengar måste gå till Max Payne 3.
Måste köpa detta snarast dock!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Jäklar, demot var otroligt bra!
Men mina pengar måste gå till Max Payne 3.
Måste köpa detta snarast dock!


Fast Max 3 kommer ju inte förräns 18 maj, så du har tid att spara lite slantar även till det.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Nu ska demot laddas hem!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Sparda:
Fast Max 3 kommer ju inte förräns 18 maj, så du har tid att spara lite slantar även till det.


Fan,hade för mig att det var Mars!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Jaha... Det var bara för Guld-medlemmar nu igen. *suck* Sånt har man ju inte råd med och betala pengar för att spela online och ladda ner demos är inget jag tänker göra.

Men förut har man ju iaf kunnat sett demot men inte kunnat ladda ner det, nu kunde jag inte ens se det. Antar att det är bra så man vet om man kan ladda ner det eller inte. Fan.
Akuryo taisan!
  • 0
Citerar Mr_Otaku:
Jaha... Det var bara för Guld-medlemmar nu igen. *suck* Sånt har man ju inte råd med och betala pengar för att spela online och ladda ner demos är inget jag tänker göra.


lolxbox

Demot kändes bra, körde aldrig PS2/xbox/GC spelen. Men sjukt kul, kontrollen var tight utformad. Ortolig fartkänsla att susa ned, kom dock bara 3 plats i båda events
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
  • Noc
  • Noc
finns uppe på PSN med
hakuna matata
  • 0
Demot gjorde mig positivt överraskad. Spelade en hel del On Tour när det begav sig och gillade stenhårt. Är också glad att de ger möjligheten att använda analogspakarna likt i Skate.

Synd bara att det är en vecka mellan SSX och ME3... Det får bli SSX till hösten isåfall. :I
For relaxing times...make it Suntory time.
  • 0
Jag är inte jätteimponerad, men det kan nog bli kul. Absolut.
Hade för mig varit betydligt mer intressant om man satsat på en lite mindre uppskruvad, mer fri upplevelse åt SSX 3 hållet.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Tricky och On tour är ju bättre. Tror inte detta spelet kommer bli det bästa men jag vill ändå ha det som fan.
Akuryo taisan!
  • 0
On tour är ett av de bästa spelen i historien!

Annars så saknar jag skidor här...
See you later, Google translater !
  • 0
Tycker ni att jag ska byta namn på tråden till endast SSX?
  • 0
Citerar Aaandy:
Tycker ni att jag ska byta namn på tråden till endast SSX?


Skulle nog vara bra. Möjligtvis att SSX 2012 är bättre.
  • 0
  • Noc
  • Noc
hmm "SSX 2012" i så fall så det inte kan blandas ihop med tidigare spel?

Tillagt 2012-02-23 21:58:
lol snygg timeing
hakuna matata
  • 0
Citerar Aaandy:
Tycker ni att jag ska byta namn på tråden till endast SSX?


Nej. Endast SSX känns som en oseriös tråd på nåt vis. Och precis som föregående författare skrev, det kunde förväxlas med äldre SSX-spel.

Testade demot idag, tricks att älska kul, men absolut ingenting jag lägger 599 kronor på.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Har redan bokat spelet, tyckte demot va riktigt kul. Har längtat efter detta spel sedan boxen kom.

Vilka är era bästa tider/trick-poäng

2 minuter 8 sek. Race
Ca 8.600 000
  • 0
Min bästa tid är 1,55,93

På trick fick jag mellan 7-8 milj på min första åkur
  • 0
Demot fick mig intresserad! Är ett av de få demo som har lyckats med det!
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Demot gjorde mig sad.

Tricken var spektakulära men man behövde inte jobba för dem bara masha buttons.

Det var nästan omöjligt att crasha, det fanns liksom ingen bestraffning.

Efter att ha spelat Skate där kanske Kickflips är lätta men resten e svårt, där man ramlar av ingenting så känns detta så... pointless ya know?

Man vill ha något svårare.

Sure, det e svårt att vinna SSX men det e bara för att du behöver busta en miljon tricks på vägen ner vilket bara gör det svårare.

Säger som Mäki gjorde (har ja för mig) vill ha mer rå snowboarding i bergen och mindre pointless tricks.

För hur coolt det än är att någon snurrar runt i luften så är det inte tillfredsställande om man bara kan åka på platt mark, hoppa 5 meter upp och göra skiten utan någon fart eller något.

Om man istället behövde kämpa för att inte ramla och samla speed för det där stora hoppet där framme och sen göra en komplicerad kombo av buttons för att sen sätta ett grymt trick, det hade vart awesome.
This not so much.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Min tid på demot är 2 min 13,66 sek och har lite över 13mille på tricks

Förresten är det någon som vet om Eddie kommer släppas som DLC senare eller måste man förhandsboka spelet för att kunna få honom alls?
Människor. Snart förbjudna ombord på flygplan av säkerhetsskäl.-Mikael Sundberg
  • 0
  • Noc
  • Noc
han är förboknings karaktär, om han dyker upp igen som senare DLC har jag ingen aning om
hakuna matata
  • 0
Fan vad kasst. Han ska ju vara en standard.
Akuryo taisan!
  • 0
Ska köpa spelet imorgon, är grymt taggad! Någon annan som ska spela på Ps3an? Adda mig på PSN så kör vi via RiderNet

Gekolizard
  • 0
Jag ska kanske köpa det imorgon, troligen inte dock. Finns på Amazon för 430 kr eller vad det blev. Så om det blir nått extraerbjudande på 399 så köper jag det, hoppas på El-Giganten.
Akuryo taisan!
  • 0
Citerar Mr_Otaku:
Jag ska kanske köpa det imorgon, troligen inte dock. Finns på Amazon för 430 kr eller vad det blev. Så om det blir nått extraerbjudande på 399 så köper jag det, hoppas på El-Giganten.


Zavvi.com is the shiit.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!