Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GEARS OF WAR


Citerar DunderKlumpen:
Ja att alla som laddar ner dom nya banorna till spelet är stolpskott.

Men det kostar ungefär 80 spänn, en så stor förlust är det faktiskt inte.
Gamer FL <3
  • 0
Var är kartorna???

Nån som vet vilken tid dom ska släppas?

(Ett till stolpskott)
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0
va har de nya kartorna kommit ? ? ?
trodde de skulle komma i juni
Link Has Come To Town, To Save The Princess Zelda
  • 0
De ska komma idag. Men dock inte ännu...
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
fan då...jag som skulle dra ner på gears of war spelandet o satsa mer på skolan nu när tentorna kommer.......kommer väl inte bli nåt av det nu då ;)
Link Has Come To Town, To Save The Princess Zelda
  • 0
Haha, ja det är svårt att dra ned på GoW. Jag har försökt, fast det gick inte
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Jag laddar ner banorna nu
  • 0
shit gow är inte bra för min framtid..
för skolan skull så hoppas jag att mitt xbox pajjar
  • 0
Jag är på 60% nu men jag hinner inte spela eftersom jag måste tillbaka till skolan om 5 min
  • 0
De nya banorna är svinbra!
Diablo III <3
  • 0
Tja.. najs najs men nya banor som släpptes idag, 4st och kommer att kosta 800microsoftpoäng. Vilket blir ca 100 svenska kronor på ett ungefär.
Banorna kommer ha lite nya funktioner som ni får se sen när ni lirar.

Ska bli grymmt kul o sätta sig vid GoW när man kommer hem tjihooo.
  • 0
Ja dom nya banorna är riktigt grymma.
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0
Citerar HenkeP:
Ja dom nya banorna är riktigt grymma.


Gött! är på 75 % nu ska spela lite innan jag ska iväg och köra
All things either good or ungood
  • 0
Älskar verkligen Bullet Marsh, den är ju i klass med de bästa orginal banorna som Canals och Mansion.

Om jag ska rangordna banorna efter första intrycket blir det såhär:

Bullet Marsh
Subway
Process
Garden
Diablo III <3
  • 0
Här är min ordning:

Bullet Marsh
Subway
Garden
Pumping Station

Men dom två första är helt klart bäst. Första varvet vi körde var jag 1 mot 2 på Bullet Marsh och blev jagad ut i träsket, men lyckades gömma mig i mörkret. Lät dom springa förb i och tog dom i ryggen.
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0
Jag har bara spelat Pumping Station och Subway men jag gillar båda banorna jätte mycket.
  • 0
Hmm, fick tourqe bown igår och laddar ner nya banor idag! Ska bli intressant att testa!


Finns det någon som vill hjälpa mig att döda RAAM på insane? Jag orkar verkligen inte försöka.
  • 0
Fan för er henke o White. Måste ni sitta o snacka gott om de nya banorna eller? Man blir ju så grymt sugen på att köpa dem :/
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Fan för er henke o White. Måste ni sitta o snacka gott om de nya banorna eller? Man blir ju så grymt sugen på att köpa dem :/
'

Köp, lätt värt det (säger jag som inte ens testat banorna )
  • 0
Citerar Rallye:
Finns det någon som vill hjälpa mig att döda RAAM på insane? Jag orkar verkligen inte försöka.


kör co-op med en polare... ett tips: tarque bow skadar sjukt mycket på han.


och en sak till: visste ni att tarque bow dödar Boomers på ett skott, även fast det är insane?
Google is watching you...
  • 0
Citerar Pierre_:
och en sak till: visste ni att tarque bow dödar Boomers på ett skott, även fast det är insane?



VA!? Hade ingen aning, det får jag veta nu.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar HenkeP:
Men dom två första är helt klart bäst. Första varvet vi körde var jag 1 mot 2 på Bullet Marsh och blev jagad ut i träsket, men lyckades gömma mig i mörkret. Lät dom springa förb i och tog dom i ryggen.


Haha, japp det finns så mycket möjligheter på den banan.. Man är inte säker någonstans känns det som.

Citerar RobbaSBK:
Fan för er henke o White. Måste ni sitta o snacka gott om de nya banorna eller? Man blir ju så grymt sugen på att köpa dem :/


Sorry Robba men banorna är faktiskt svinbra, dom är lätt värda pointsen och långt mycket bättre än Raven Down och Old Bones.
Diablo III <3
  • 0
Ja dom 2 två som är sämre av de nya är ju bättre än både Old bones och Raven down och en del av orginalbanorna.
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0
Fan då! Blir väl tvungen att ge mig av till någon tv-spels butik för att inhandla några points (fast vi har inga tv-spelsbutiker i dfs)
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Fan då! Blir väl tvungen att ge mig av till någon tv-spels butik för att inhandla några points (fast vi har inga tv-spelsbutiker i dfs)


Japp skynda dig så vi kan spela snart.

EDIT: Är Örebro närmaste spelbutiksstad?
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!