Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GEARS OF WAR


Citerar Simpolajnen:
Exakt, det måste vara multiplayer, fungerar inte om du gör det i sp, det verkar vara någon slags bugg på alla "Kill 100 blablabla" achivements på det spelet. Har varit tvungen att döda allt från 20-100 mer för att få vissa achivements.


Hm, riktigt skumt. Jag tror jag är uppe i 150-160 kills nu med motorsågen och ännu inte fått något. Har kört på local - 2 player - warzone - 19 rounders.
  • 0
Ja! Gears of War!
  • 0
Är det bara jag eller är achievementsen i dom här spelen alldeles för buggade..
Körde första acten på Insane med en kompis förut idag, jag har inte låst upp insane men min kompis hostade så det gick att köra, men när vi klarat acten så kommer det upp achievement att han klarat på hardcore och jag fick ingen achievement överhuvud taget..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
när exakt utspelar sig spelet
mess with the best die like the rest
  • 0
  • Missing Avatar
  • miss
Citerar blade94:
när exakt utspelar sig spelet


Hur menar du?
  • 0
vilket år är det 2020
mess with the best die like the rest
  • 0
  • Missing Avatar
  • miss
Citerar blade94:
vilket år är det 2020


Gears of War utspelar sig inte på Jorden.
  • 0
ja det vet jag
mess with the best die like the rest
  • 0
Synd att det här inte är så populärt. Det är grymt mycket bättre än tvåan.
STCElite
  • 0
  • Phip
  • Phip
Ja nu har jag klarat spelet och ska nog köpa 2.an snart
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Jag har enligt gearsofwar.xbox.com 304 chainsaw kills, men jag har inte fått It's a massacre. (tumme upp)
Oh, hai!
  • 0
Citerar Roberty:
Jag har enligt gearsofwar.xbox.com 304 chainsaw kills, men jag har inte fått It's a massacre. (tumme upp)


Ah, the chainsaw bayonet...
  • 0
klarade spelet för några månader sen men ska köpa Fallout 3 nu istället för tvåan
"I Am Alpha And Omega, The Beginning And The End. I Will Give Unto Him That Is Athirst Of The Fountain Of The Water Of Life Freely"
  • 0
Kan man skapa lag och sådant i GoW?. Har börjat spela online. Var ser man sina stats egentligen?
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Någon som har spelet till PC?
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Någon som lirar 1an fortfarande på 360?
  • 0
Citerar korre0808:
Någon som lirar 1an fortfarande på 360?


Typ inte.

Har själv inte lirat på ett par månader, men tvivlar på att folk fortfarande spelar det här. Tråkigt, dock, eftersom det är det överlägset bästa spelet i Gears-serien, och ett av de förnämsta liren till 360-konsolen.
Product Is Yet To Be Rated
  • 0
Det händer att jag lirar ettan fortfarande då det som sagt är bättre än tvåan.
  • 0
Citerar korre0808:
Någon som lirar 1an fortfarande på 360?


Jag lirar det lite då och då. Ettan är klart mycket bättrre än tvåan, men i tvåan finns horde-läget som tokäger.
  • 0
funderar på att införskaffa gears 1 men är det någon som fortfarande kör?
Born to Rock.
  • 0
Vart kan man hitta Gears Of War till PC? Finns det att köpa till Steam? Tacksam för hjälp!
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Vart kan man hitta Gears Of War till PC? Finns det att köpa till Steam? Tacksam för hjälp!


Inte Steam så vitt jag vet, finns dock i valfri Internet-butik, exempelvis cdon.com för 199:-.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Har ju varit slut där hur länge som helst nu, samma på andra ställen.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Har ju varit slut där hur länge som helst nu, samma på andra ställen.


Oh, såg inte det. Testa brittiska Amazon.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!