Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bra co-op spel till Playstation 1 ?


  • Missing Avatar
  • kwak
Hej! Jag och min flickvän spelar mycket playstation 1 men vi behöver mer co-op spel. Nu spelar vi Worms, Diablo och Gauntlet Legends men det börjar bli tråkigt. Någon som har tips på andra co-op spel?
  • 0
  • Missing Avatar
  • kwak
Wargames: Defcon 1
Twisted Metal 2
Battlefield 3
  • 0
  • Missing Avatar
  • kwak
Twisted Metal 2 kostar 800 kr på tradea, wtf

Tillagt 2011-03-18 09:14:
Och Wargames: Defcon 1 kostar 740 kr på tradera... vad fan är det för fel på folk på tradera? Deras hutlösa priser till PS1 pris är helt galna.

Diablo till PS1 -700 kr
Digimonworld PS1 - 600 kr
Wargames: Defcon 1 PS1 - 749 kr
Twisted Metal 2 PS1 - 800 kr
Future Cop LPD PS1 - 500 kr

Är dem helt från vettet?

  • 0
+1 för twisted metal 2, bästa co-op spelminnet i mannaminne.
  • 0
Jag minns inte om det funkar som co-op. Men när jag var yngre tyckte jag Crash Team Racing var rätt skoj. Men det är för repigt att testa i dagens läge, så någon fräsch vy har jag inte. =/
Why am I Mr. Pink?
  • 0
Citerar kwak:
Twisted Metal 2 kostar 800 kr på tradea, wtf

Tillagt 2011-03-18 09:14:
Och Wargames: Defcon 1 kostar 740 kr på tradera... vad fan är det för fel på folk på tradera? Deras hutlösa priser till PS1 pris är helt galna.

Diablo till PS1 -700 kr
Digimonworld PS1 - 600 kr
Wargames: Defcon 1 PS1 - 749 kr
Twisted Metal 2 PS1 - 800 kr
Future Cop LPD PS1 - 500 kr

Är dem helt från vettet?


Säkert oöppnade eller?
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar kwak:
Twisted Metal 2 kostar 800 kr på tradea, wtf

Tillagt 2011-03-18 09:14:
Och Wargames: Defcon 1 kostar 740 kr på tradera... vad fan är det för fel på folk på tradera? Deras hutlösa priser till PS1 pris är helt galna.

Diablo till PS1 -700 kr
Digimonworld PS1 - 600 kr
Wargames: Defcon 1 PS1 - 749 kr
Twisted Metal 2 PS1 - 800 kr
Future Cop LPD PS1 - 500 kr




Jo, Twisted Metal 2 är ganska sältsynt spel. Wargames: Defcon 1 bör du kunna fynda på amazon.Co.uk för under 500 iallafall.
Battlefield 3
  • 0
Citerar kwak:
Twisted Metal 2 kostar 800 kr på tradea, wtf

Tillagt 2011-03-18 09:14:
Och Wargames: Defcon 1 kostar 740 kr på tradera... vad fan är det för fel på folk på tradera? Deras hutlösa priser till PS1 pris är helt galna.

Diablo till PS1 -700 kr
Digimonworld PS1 - 600 kr
Wargames: Defcon 1 PS1 - 749 kr
Twisted Metal 2 PS1 - 800 kr
Future Cop LPD PS1 - 500 kr

Är dem helt från vettet?


Om du hittar dom på auktion blir de mycket billigare, fast pris för spel är oftast sjukt överdrivna.

Cannon Spike till Dreamcast kostar 995kr till fast pris och jag fick 130kr för mitt, så vänta tills de säljs i auktion.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
  • Missing Avatar
  • kwak
Citerar Sony boj:
Säkert oöppnade eller?


Nej begagnade Ett oöppnat diablo 1 till PS1 vill en säljare på tradera ha 4000 kronor för
  • 0
Citerar kwak:
Citerar Sony boj äkert oöppnade eller?

Nej begagnade Ett oöppnat diablo 1 till PS1 vill en säljare på tradera ha 4000 kronor för


Inte ens MR gimmick kostar så mycket
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
  • Missing Avatar
  • kwak
Citerar Siegfried:
Inte ens MR gimmick kostar så mycket




http://cgi.ebay.com/Diablo-Playstation-1-PS1-Rare-Brand-New-Sea
led-/400189383506?pt=Video_Games_Games&hash=item5d2d2563
52#ht_552wt_905


Ebay - Diablo 1 till PS1 474.95 amerikanska dollar. Och då är det 5 % rea, kostade innan rean 499.95

Tillagt 2011-03-18 19:29:
Och då är det en spricka i fodralet xD hahaha!

"There is a 1 1/2 inch crack to the back of the case in the bottom right corner"
  • 0
  • Missing Avatar
  • kwak
Citerar Reklam Posten:
nder 500 iallafall.
Min data är så här bra


Såg att många bra co-op spel till PS1 fanns billigt på amazon.co.uk

Men vad är amazon? är det typ som ebay fast man köper ist för bjuder? För verkar som att man köper ifrån användare? Hur säkert är det, mkt kopior som cirkulerar? Vill inte bli lurad
  • 0
  • Missing Avatar
  • kwak
Citerar momolä:
Fighting Force är snuskigt kul! Det är som Streets of Rage, mer eller mindre, fast i 3D.


Har beställt Fighting Force nu! Ska bli kul att testa, lirade alltid liknande spel med brorsan när man var liten
  • 0
Diablo till playstation? Visste inte att det fanns!

Tillagt 2011-03-29 22:53:
Batman Forever är kungligt att lira co-op med!

Fick en hel del skratt-anfall när jag lirade de med en vän till mig. Slänga fiender mot TV-rutan var fan bland det roligaste som hänt i spelväg.
  • 0
  • Missing Avatar
  • kwak
Tack fö
Citerar Th3 End:
Diablo till playstation? Visste inte att det fanns!

Tillagt 2011-03-29 22:53:
Batman Forever är kungligt att lira co-op med!

Fick en hel del skratt-anfall när jag lirade de med en vän till mig. Slänga fiender mot TV-rutan var fan bland det roligaste som hänt i spelväg.


Tack för tipset! Japp Diablo 1 finns till PS1 och den svensksålda varianten är till och med på SVENSKA! Text och tal Det är snuskigt dåligt översatt med löjliga röstsådisar som t.e.x. doktor kosmos... Kolla denna roliga youtube videon : http://www.youtube.com/watch?v=d-nOwIZkeZ8
  • 0
Vigilante 8.
Fuck yeah!
  • 0
Har inte kört Diablo 1, men Diablo är bra spel så det borde du satsa på!... fast kanske vänta lite tills du hitter ett något billigare
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Har inte kört Diablo 1, men Diablo är bra spel så det borde du satsa på!... fast kanske vänta lite tills du hitter ett något billigare


Står i startinlägget att han redan spelar det.
  • 0
Crash team racing är jäkligt kul dock roligare om man är 4 pers. Sen finns ju alltid Quake
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!