LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Det bästa multiplayer spelet någonsin?


      world of warcraft
      Ett spel är inte Next-Gen förrens det har Realtime Shadows, ps. jag diggar verkligen inte nya GR.
      • 0
      Left 4 Dead, Synergy, Populous 3, Jazz Jackrabbit 2 (spelade det otroligt mycket med min bror), Descent 3.. Listan kan göras lång. Men de där är nog mina främsta favoriter.
      • 0
      • Zime
      • Zime
      Battlefield 2 står sig nog som det spel jag haft roligast med i multiplayer. Halo 3 var magnifikt det med.
      • 0
      Personligen så tycker jag att sc2 är för nytt för att nämnas, det gäller många andra spel som har nämnts i den här tråden. Sc2 är dock ett väldigt bra spel, har det själv men för nytt som sagt.
      "Twinkle twinkle little star...."
      • 0
      1.Halo-spelen
      2.Battlefield-spelen
      3.Team fortress 2
      4. CoD 2 och 4
      5. Gmod
      6. Minecraft
      7. CS (kan ju inte utesluta det )

      Är inte helt hundra på om alla spelen ligger rätt men alla är ju bra iaf
      • 0
      Halo 3

      Tror dock det hade varit Halo 2 ifall jag hade haft bredband under den tiden. Spelade inte Halo förräns början av 2007 (samma år kom Halo 3 Vilket tog över mitt liv)

      Nämner nog Heroes 3 och Red Alert 2 här också. Det spelade jag och min kusin sanslöst mycket när vi var små. Halo: Combat Evolved får också hänga med på ett hörn, episk splitscreen!
      • 0
      Modern Warfare 2...
      www.clan-sos.com
      • 0
      Counter-Strike är oslagbart när det gäller hållbarhet, men det roligaste jag har spelat är C&C: Generals/Red Alert 2 på lan, sjukt kul.
      Battlefield 3
      • 0
      När det kommer till FPS; Team Fortress 2. Ett högt tempo och mycket variation, det slår alla CoD-kloner och CS. Jag vet inte varför det senare har vart med så länge, att spela Dust 2 om och om och om igen förlorar snabbt sin tjusning...
      • 0
      1.Call of Duty: Black Ops 2.Call of Duty 4 3.Halo Reach 4.Counter Strike Source 5.Halo 3
      • 0
      Counter-Strike 1.6, Battlefield Bad Company 2, Battlefield 1943, Red Dead Redemption och Team Fortress 2.
      "Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
      • 0
      Killzone 2 är också väldigt kul tycker jag, spelade mina första timmar idag (online alltså).
      Gillar att dom kikat mycket på Battlefield 2 när dom designade MP:n.
      Shit happens. Oh, realy?
      • 0
      Dött det blev.
      Shit happens. Oh, realy?
      • 0
      Call of duty 2.
      Sista Rena multiplayer-spelet tyvärr. Riktigt roligt och inte en massa krimskrams, bara ond bråd död och älskvärda vapen.
      AnZen Hegevall @ Gamereactor
      • 0
      Call of Duty 4.
      • 0
      Håller med om CoD2, är samma sak med MoHAA.
      Inga jävla perks eller special sikten, fair play 101 kan man väl säga.
      Shit happens. Oh, realy?
      • 0
      Fast det känns som ni glömmer halo 2 och 3 lite när det gäller fair play
      • 0
      Maybe.
      Men spartan laser finns i trean, inte fair play direkt.
      Shit happens. Oh, realy?
      • 0
      Spartan laser är bara svår att använda och ganska enkel att kontra
      • 0
      Killzone 2, utan tvekan för min del.

      COD4 ligger också varmt om hjärtat.
      PSN-ID: mmmaarcus
      • 0
      Killzone2 har bosatt sig i min PS3. Älskar det. Lite jobbigt med vissa badges dock, mest p.g.a folks spelstil, 80 kills med skit pickan t.e.x, för det mesta campar folk med m82.
      Shit happens. Oh, realy?
      • 0
      Utav FPS så är det nog Bad Company 2 som är favorit, i alla fall om man kör med squadmates som har någon form av kompetens. Annars så kan jag slå en spik för Mario Kart.
      Vet vett.
      • 0
      Citerar -Ando:
      Hur fan är SC2 inte nämnt?!
      Indeed, Starcraft 2 och Warcraft 3 är ju överlägsna
      KiNG
      • 0
      Citerar Makaflow:
      Utav FPS så är det nog Bad Company 2 som är favorit, i alla fall om man kör med squadmates som har någon form av kompetens. Annars så kan jag slå en spik för Mario Kart.


      Idiotiska teammates i Dice spel=förlust.
      Shit happens. Oh, realy?
      • 0
      Citerar ola96:
      Idiotiska teammates i Dice spel=förlust.


      I spel som Battlefield och CoD kan man i alla fall göra bra ifrån sig om man har dåliga teammates, annat är det med Halo Reach (som är det bästa multiplayerspelet någonsin) där ett bra lag är en viktig förutsättning om man ska göra bra ifrån sig.
      "Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!