Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Det bästa multiplayer spelet någonsin?


Något utan Battlefield spelen. För mig personligen Bad Company 2 då det är det enda jag kunnat spela aktivt och men polare! Aldrig haft så roligt med ett spel innan
  • 0
Trots äckliga brister måste jag säga Call of Duty 4.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Man borde ju nästan ta och köpa upp alla spel som nämts i edn här tråden.
Shit happens. Oh, realy?
  • 0
Oh vänta, har jag nämnt Team Fortress 2? Det kanske jag har gjort några hundra gånger :p
  • 0
Sc2 och alla battlefield och sen får man inte glömma fifa
  • 0
Tycker nog Call of duty 4 är riktigt roligt. Även Cs 1.6 har vart heligt för mig och mina polare

Tro det eller ej, men jag har haft allra roligast med Resistance: Fall of Man.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Battlefield : Bad company 2
  • 0
MW2 (som jag lirar just nu, fratzzz på PSN för de som vill) är grymt kul om än lite obalanserat. Goldeneye 007, TF2, Portal 2 är också kul. Däremot är partyspelen Rock Band och NBA Jam grymt roliga att spela fyra stycken hemma i vardagsrummer!
  • 0
För mig tog starcraft lanen första plats på direkten, den bästa spel upplevelsen även fall det inte har den bästa grafiken . Cod 4 tog tvåan sen kommer väl mw2 spec ops, synergy, wow och Minecraft även fall det är RIKTIGT buggigt just nu
  • 0
Cod4 Pro mod
den som e på bilden de e jag
  • 0
Mario kart, PES eller COD4 skulle jag säga..för mig iaf
  • 0
CoD 4, CoD: United Offensive. Bad Company 2, Halo CE... etc.
  • 0
För mig handlar multiplayern mycket om vad man kan göra vid sidan om det "typiska". Så Halo 3 är nog det bästa multiplayer spelet någonsin, just för att man kan göra så pass mycket mer än att bara köra de olika gamemodes som spelet har.


Främst har man självklart stört många, roliga och varierande gamemodes. Vid sidan om har man custom games där man kan använda sig av Forge för att bygga eget och hitta på egna gamemodes. Själv har jag nog spenderat mer dit att spela Skycastle eller Fatkid i Halo 3 än matchmaking.
I'm too old to die young now.
  • 0
Bad Company 2 har givit mig några av de bästa multiplayersessioner någonsin. Mycket tack vare en bra squad som faktiskt lyssnar. Det fördubblar nöjet i spelet.
Vet vett.
  • 0
tycker nog att league of legends är best, sjukt kul att spela med polare
  • 0
Får nog säga MW2, trots dess brister, men jag har aldrig varit så beroende av ett spel innan och jag har aldrig lagt ner så mycket tid på ett spel innan.

Tillagt 2011-06-06 02:21:
Starcraft 2 också.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar shruk4:
Cod4 Pro mod


ååÅåååh<3

Men måste nog säga Halo 3, Custom games.
Där ser man, sa den Blinde till Den Döve.
  • 0
Fifa.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Battlefield : Bad company 2 är för mig det bästa.
Otroligt bra.

Mario party 3 också!, om man räknar det som mp.
Jag har fisk i fickorna
  • 0
tf2 eller wc3 svårt att bästämma mig

nu vet jag starcraft2
  • 0
  • Trog
  • Trog
Skitspelet Killing Floor är kul på LAN, så länge man kör seriöst och de man kör med kan samarbeta.
http://www.youtube.com/watch?v=63GR3m6LPkQ
I just dont know what went wrong
  • 0
Golden eye.
Idag är historia imorgon.
  • 0
Call Of Duty Modern Warfare 2 Klart.
  • 0
MW2 är nog ett av de spelen jag helt klart haft roligast med. Om någon gjorde MW2 utan några av dess brister så få vi nog ett riktigt bra spel, och nya maps såklart ganska le på dem som finn nu.
FUS RO DAH!!!
  • 0
Battlefield 2
Ni som tycker Call Of Duty har nog aldrig spelat ett riktigt spel förut
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!