Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Wii U - Officiell tråd


Citerar C64:
Klicka.


Ah, en sådan som tar till internetmobbing när han får slut på argument. Hade jag varit en moderator så hade jag gett dig en fet varning, vilket jag verkligen hoppas att du får.
  • 0
Citerar Danne92e:
Tänkte precis skriva till en moderator om C64 löjliga beteende, men ser nu att han redan är avstängd! Skönt!


Tänkte också göra det.
Trodde att jag också skulle få en varning om nu en moderator såg detta. Har ändå kallat honom patetisk, haha. Aja, skönt att slippa det.

Tillagt 2012-12-04 18:35:
Citerar WCAnkan:
Ah, en sådan som tar till internetmobbing när han får slut på argument. Hade jag varit en moderator så hade jag gett dig en fet varning, vilket jag verkligen hoppas att du får.


Han är bannad;)
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Så det kan gå. ;)


Någon som tror vi får något roligt Wii U-spel utannonserat imorgon på Nintendo Direct? Det hoppas jag iallafall!
  • 0
Har för mig att Reggie sa att "det finns mer" vid något tillfälle och att det skulle utannonseras under "lanseringsfönstret". Frågan är om de gör det före jul?
Hoppas annars på datum för Animal Crossing och Luigi's Mansion för 3DS och Rayman och Pikmin 3 för Wii U.
  • 0
Man kan ju hoppas att Castlevania Lords of Shadow 2 kommer till Wii U.
"There will be anoher time"
  • 0
Citerar Danne89:
Någon som tror vi får något roligt Wii U-spel utannonserat imorgon på Nintendo Direct? Det hoppas jag iallafall!


Det har ju inte ens gått en vecka sedan som Wii U släpptes här i Europa. Så tror inte på nått stort utanonserande av ett Mario spel. Nu var det ju några amerikaner som av någon anledning råkade komma åt nån slags debug meny och fick syn på nått kallat Yoshi's Land. Så om det som fanns där stämmer så känns det mer troligt på ett utannonserande i Nintendo Direct imorn. Någon gång måste ju Nintendo släppa på det locket också.

Man kan ju alltid hoppas på ett nytt Mario spel i 3D eftersom det senaste till stationär konsol kom 2010. Det lär dock nog inte ske en utanonsering av ett sådant förns E3. Men man får väl drömma lite. Ett nytt Zelda spel lär nog inte heller utannonseras förns om ett till två år. Senaste Zelda spelet till stationär konsol är ju typ bara ett år gammalt. Ja, ett nytt Zelda spel för 3DS hoppas man ju ändå på. Det förra var ju bara en remake.

Luigi's Mansion: Dark Moon till 3DS har man sett bilder och nån trailer på sen 3DS var ny. Så nu vill man ha ett releasedatum på det. Är faktiskt det man längtat mest efter sen Super Mario 3D Land. Donkey Kong 3DS har funnits att förboka på alla möjlia sidor sen 3DS var ny. Men man har inte sett nått av ett sådant spel så nu får det gärna komna en utanonsering.
  • 0
Nintendo eShop under maintenance. Hoppas det kommer fler demon
  • 0
Citerar VonEmmertz:
Nintendo eShop under maintenance. Hoppas det kommer fler demon


Härligt, då bör det nog finnas en del nyheter under dagen
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Hoppas på att de kommer med ett releasedatum på Pikmin 3 i kväll. Det lilla pikmin spelet i Nintendoland är väldigt bra så man är väldigt sugen på ett "riktigt" spel också.
  • 0
Citerar Bishibosh:
Hoppas på att de kommer med ett releasedatum på Pikmin 3 i kväll. Det lilla pikmin spelet i Nintendoland är väldigt bra så man är väldigt sugen på ett "riktigt" spel också.


Det hoppas jag också, skulle varit kul med releasedatum på lego city med
Lite info om Yoshi land hade också varit trevligt!
Hade varit kul om vi får reda på vad Retro studios håller på med
Mario i 3D och Zelda får man väll drömma om just nu tyvärr.
  • 0
  • Java
  • Java
Missa inte Nintendo Direct som visas i dag kl 18:00.

Såg den japanska motsvarigheten som gick lite tidigare och det enda intressanta som visades upp där var lite nytt från Pikmin 3 som nu ser ännu mer polerat ut än när det visades upp under E3. Stor potential att bli mitt GOTY 2013.

Edit: Alternativ stream till eventet.
  • 0
Citerar Java:
Glöm inte Nintendo Direct som visas i dag kl 18:00.

Såg den japanska motsvarigheten som gick tidigare och det enda intressanta man visade där var lite nytt från Pikmin 3 som nu ser än mer polerat ut jämfört med det som visades upp under E3. Stor potential att bli mitt GOTY 2013.

Edit: Alternativ stream till eventet.


Tittar nu. Tycker verkligen Legospelen är skittråkiga. Inte ett dugg intresserad av LEgo City
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
  • Java
  • Java
Q2 för Pikmin 3 var ju inte direkt vad jag hade hoppats på. Tråkigt också att man inte nämnde något om The Wonderful 101.
  • 0
skulle ha väntat med o köpa min wiiu nu känner jag , kännds som de stora nintendo spelen kommer komma nästa höst om jag ska vara ärligu ..

wiiu kännds exakt som med 3ds med spelen, , skit dåliga spel i början o sen bara rasar det in med bra spel efter 1 år
GAMER TAG BAD AXY
  • 0
Sammanfattning av dagens Nintendo Direct: Allt kommer i mars
  • 0
Tänker på C64s gamla inlägg om att Wii U säljer dåligt i USA, vilket han baserade på att den fanns i lager hos bl.a. Gamestop, när jag läser att just Gamestop får nya leveranser av konsolen dagligen:
http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=192289&utm_so
urce=twitterfeed&utm_medium=facebook
  • 0
  • Java
  • Java
Citerar oscarn:
Sammanfattning av dagens Nintendo Direct: Allt kommer i mars


Inte Pikmin 3 som kommer i april-juni.
  • 0
Hur upplever folk konsolen efter dagens uppdatering?

Laddningstiderna när man byter app har blivit segare för mig. :/
  • 0
Citerar Danne89:
Hur upplever folk konsolen efter dagens uppdatering?

Laddningstiderna när man byter app har blivit segare för mig.


OS blev otroligt mycket snabbare, laddningstiderna har halverats hos mig. Har inte hört någon annan som fått längre laddningstider så det låter skumt.
  • 0
Citerar Danne89:
Laddningstiderna när man byter app har blivit segare för mig. :/

Laddningstiderna var rätt snabba för mig från första början, och jag upplever de lika snabba nu.
  • 0
Fick för mig att det gick snabbare att starta konsolen än tidigare. Annars har jag inte märkt någon större skillnad. Fick en riktigt lång laddningstid i Miiverse innan idag. Säkert 30 sekunder. Har aldrig hänt förut så jag utgår från att det var uppkopplingen som svajig.
  • 0
Folk borde besöka Family Part: 30 Great games Communityn i Miiverse, bara folk som bokstavligen skiter på spelet. Nästan löjligt roligt.
  • 0
Citerar Dark Prognosticus:
OS blev otroligt mycket snabbare, laddningstiderna har halverats hos mig. Har inte hört någon annan som fått längre laddningstider så det låter skumt.
Citerar Danne92e:
Laddningstiderna var rätt snabba för mig från första början, och jag upplever de lika snabba nu.


Innan uppdatering tog det mig ca 5 sekunder att gå in i Options. Nu tar det mig ca 15.
  • 0
Tycker också att det blev smått segare efter uppdateringen. Men inte till den grad att jag blir irriterad över det. Dannes 15sek tycks stämma bra även för mig.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!