Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Antar att det beror på att du kan gå in o leta ny klubb när som helst, förut kunde man ju bara byta klubb på sättet du nämner, mellan säsongerna
  • 0
Citerar williamcool:
men när du får mejlet har du då kontaktat klubben och frågat statusen på spelaren, eller har du skickat en övergångssumma?


löst det tack för hjälpen.
Forza Lazio!
  • 0
Har en konstig fråga. Spelar jag FIFA på Xbox1 får jag ont i handen pga lb. Spelar jag på ps4 får svårt pga att LS är för "grund" och att fingrarna därmed glider av. Ngn som har några tips på åtgärder? Kan man tex få LB mindre stum? Eller fixa till LS på ps4 på ngt sätt?
  • 0
Citerar zamorano16:
Har en konstig fråga. Spelar jag FIFA på Xbox1 får jag ont i handen pga lb. Spelar jag på ps4 får svårt pga att LS är för "grund" och att fingrarna därmed glider av. Ngn som har några tips på åtgärder? Kan man tex få LB mindre stum? Eller fixa till LS på ps4 på ngt sätt?

Byt plats på LB och LT då, det har jag gjort. Byter gubbe med LT.

Hörrni jag har hittat en bugg i kärriärläget, som vissa kanske känner till.
"A-lagspelare" väger tydligen tyngre än "Viktig a-lagspelare".
Jag försökte köpa Zlatan men han ville ha en större roll i mitt lag än det jag erbjöd, vilket var "Viktig a-lagspelare" så när jag erbjöd bara "A-lagspelare" så gick han med på det.

Slutsats: Zlatan är klar för ARSENAL!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Citerar zamorano16:Har en konstig fråga. Spelar jag FIFA på Xbox1 får jag ont i handen pga lb. Spelar jag på ps4 får svårt pga att LS är för "grund" och att fingrarna därmed glider av. Ngn som har några tips på åtgärder? Kan man tex få LB mindre stum? Eller fixa till LS på ps4 på ngt sätt?
Byt plats på LB och LT då, det har jag gjort. Byter gubbe med LT.

Hörrni jag har hittat en bugg i kärriärläget, som vissa kanske känner till.
"A-lagspelare" väger tydligen tyngre än "Viktig a-lagspelare".
Jag försökte köpa Zlatan men han ville ha en större roll i mitt lag än det jag erbjöd, vilket var "Viktig a-lagspelare" så när jag erbjöd bara "A-lagspelare" så gick han med på det.

Slutsats: Zlatan är klar för ARSENAL!


Får testa det nästa säsong. Blev tokig att dom ville ha en större roll när jag erbjuder det... Så sket i det.
XBL: Trasig mygga
  • 0
Citerar Acer-:
Får testa det nästa säsong. Blev tokig att dom ville ha en större roll när jag erbjuder det... Så sket i det.

Väldigt märklig bugg... men när man väljer så kommer "Viktig a-lagspelare" som nr 2 i alternativen...
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Har det inte varit så i flera år t o m? Jag bryr mig inte så mycket vad som står eftersom alternativen ändå ligger i fallande ordning
  • 0
Citerar zamorano16:
Har en konstig fråga. Spelar jag FIFA på Xbox1 får jag ont i handen pga lb. Spelar jag på ps4 får svårt pga att LS är för "grund" och att fingrarna därmed glider av. Ngn som har några tips på åtgärder? Kan man tex få LB mindre stum? Eller fixa till LS på ps4 på ngt sätt?


Skulle rekommendera dessa isåfall https://www.spelbutiken.se/produkt/controller-thumb-grips-4-pack-
orb/A9EB3J
Hade också problemet med ps4a kontrollen innan jag skaffade dessa. Verkligen ett lyft för mig i alla fall.
  • 0
Victor:

Tack för tipset! Det ska jag kolla upp!
  • 0
Hur många lirar seasons online här?

Om nån vill lira online så finns jag här - Teddycore
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Har tänkt å börja spela pro clubs. Någon som har ett gäng man kan börja spela med?
  • 0
jag har en fråga.
Jag spelar Fifa 15 utan assistans förutom på skotten, men varje gång jag startar en kontring efter hörna osv så drar spelarna iväg passen (spelar ingen roll om det är genomskärare,pass eller kross) åt helvete som en rensning. Det händer aldrig vid straffområdet alltid en bit utanför.
Jag vet garanterat att det inte är jag som trycker ner knappen för länge.
Det räcker med att jag bara touchar knappen. är det ngn annan som lider av samma sak?
  • 0
jazz fifa serien är ock förblir trasigt. Ta be a pro online som ett ex. Vi stänger av möjligheten för motståndarna att vara alla spelare. Och så är dom alltid alla spelare. Vi sätter på den. Och så är ingen alla spelare.

Ett annat fenomen som är en typ av fusk på samma spelläge.
om du lirar mit spelare som väljer att spela med styrkorset och välja taktiken med analog spak. Då kan motståndare laget spamma att byta taktik. Vilket får spelaren med bollen att inte kunna passa eller skjuta.

eller vad sägs om att gårdagen så fick motståndare laget två straffar. För att ha Glidtacklat egen medspelare i motståndarens straffområde. fallit över motståndare ich resulterat i straff. Dom försökte hela matchen med liknande Taktik och fick straff två gånger.

Dom fick även min polare utvisad på samma sätt. Avspark, glidtackla egen medspelare, faller över motståndare och utdelat kort.
Gamertag: WirreXx
  • 0
Citerar wirrexx:
jazz fifa serien är ock förblir trasigt. Ta be a pro online som ett ex. Vi stänger av möjligheten för motståndarna att vara alla spelare. Och så är dom alltid alla spelare. Vi sätter på den. Och så är ingen alla spelare.

Ett annat fenomen som är en typ av fusk på samma spelläge.
om du lirar mit spelare som väljer att spela med styrkorset och välja taktiken med analog spak. Då kan motståndare laget spamma att byta taktik. Vilket får spelaren med bollen att inte kunna passa eller skjuta.

eller vad sägs om att gårdagen så fick motståndare laget två straffar. För att ha Glidtacklat egen medspelare i motståndarens straffområde. fallit över motståndare ich resulterat i straff. Dom försökte hela matchen med liknande Taktik och fick straff två gånger.

Dom fick även min polare utvisad på samma sätt. Avspark, glidtackla egen medspelare, faller över motståndare och utdelat kort.


Pro Clubs är trasigt. :/

Ultimate team är också helt förstört.. jag ser så mycket folk som klagar på de men varför spelare dom inte vanlig online season då?

Det ända jag kommer spela i framtiden på fifa 15 är just online säsonger och karriär läge.

Men för att få EA att göra det spel vi vill ha och det Ultimate team vi vill ha (som inte bara går ut på alla packs) så tycker jag att vi ska bojkotta fifa 16. Det lär dock aldrig hända pga av communityn är dumm nog att köpa det
  • 0
Håller fullständigt med!
Gamertag: WirreXx
  • 0
Jag kan inte kolla höjdpunkter under spela i startmenyn och inte ladda ner uppdaterade trupper online. Det bara blinkar till när jag väljer uppdaterade trupper eller höjdpunkter. Är det ngn som vet vad jag kan göra åt det? Känns som uppkopplingen till ea: s servrar strular.

Jag spelar på ps4.
  • 0
Citerar zamorano16:
Jag kan inte kolla höjdpunkter under spela i startmenyn och inte ladda ner uppdaterade trupper online. Det bara blinkar till när jag väljer uppdaterade trupper eller höjdpunkter. Är det ngn som vet vad jag kan göra åt det? Känns som uppkopplingen till ea: s servrar strular.

Jag spelar på ps4.


Ingen?
  • 0
https://www.easports.com/fifa/news/2015/fifa-16-presentation

https://www.easports.com/fifa/news/2015/fifa-16-career-mode

Kul att man nu kan träna både sina unga och alaget för att förbättra dom i karriärläget Och pre season turneringar där man kan vinna pengar för att utöka sin transferbudget, små saker som låter spännande, men kan tycka dom borde kunnat göra lite mer
Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer nya
  • 0
Citerar LillaJocke:
https://www.easports.com/fifa/news/2015/fifa-16-presentation

https://www.easports.com/fifa/news/2015/fifa-16-career-mode

Kul att man nu kan träna både sina unga och alaget för att förbättra dom i karriärläget Och pre season turneringar där man kan vinna pengar för att utöka sin transferbudget, små saker som låter spännande, men kan tycka dom borde kunnat göra lite mer


Det är precis sådana saker som jag missat! Hoppas de kan lägga till så att man kan styra sin budget lite mer. Typ Biljet priser m.m. Och även så att spelarna och tränarn kan göra aktiviteter vid sidan av fotbollen, konferenser och sponsring osv. Det fanns ju förut...(kommer inte ihåg vilket fifa dock). Det skulle göra det mer intressant att spela just karriärläge.
  • 0
Jo tycker det är sjukt konstigt att karriärläget blivit så dåligt, det är som du säger , fifa 10 hade typ 10 gånger bättre karriärläge, men dom tjänar nog inte nog med pengar i det;P
Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer nya
  • 0
Citerar williamcool:
Det är precis sådana saker som jag missat! Hoppas de kan lägga till så att man kan styra sin budget lite mer. Typ Biljet priser m.m. Och även så att spelarna och tränarn kan göra aktiviteter vid sidan av fotbollen, konferenser och sponsring osv. Det fanns ju förut...(kommer inte ihåg vilket fifa dock). Det skulle göra det mer intressant att spela just karriärläge.


En riktig "ekonomisida" har jag efterlyst länge. Skulle dock inte vara allt för hoppfull om jag var du, tyvärr.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
När kommer recensionen på Fifa 16?
  • 0
Titta i brevlådan nästa gång, frågor gällande recensioner dyker alltid upp där.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
På appen finns dock inte brevlådan.
Jag är bättre än dig!
  • 0
Citerar jazzmatazz:
jag har en fråga.
Jag spelar Fifa 15 utan assistans förutom på skotten, men varje gång jag startar en kontring efter hörna osv så drar spelarna iväg passen (spelar ingen roll om det är genomskärare,pass eller kross) åt helvete som en rensning. Det händer aldrig vid straffområdet alltid en bit utanför.
Jag vet garanterat att det inte är jag som trycker ner knappen för länge.
Det räcker med att jag bara touchar knappen. är det ngn annan som lider av samma sak?

Precis samma här. Hände i 15 också.
Jag var övertygad om att det var någon synkningsgrej mot min 360-kontroll.. Skönt att höra att det inte är så.

Själv kör jag på fullt manuellt och får skiten sparkad ur mig årets FUT.
"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!