Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur dog du i ett spel senast?


Fick huvudet avslitet av en stor jävel i Outlast
  • 0
Cykelwhipflash av polisen i GTA V.
le smisk
  • 0
Blev nerhuggen av en vakt i Theif. För övrigt ett ganska trist spel, men jag tänker ge det en chans och spela klart det.
  • 0
Blev fiskmat när jag körde uppdraget (mission) där man skulle besegra Spirit Doku i Ninja Gaiden Black, på normal
  • 0
Blev dödad av ett par soldater i Ninja Gaiden 3: Razors Edge
  • 0
Hmm... dog och dog...

Körde in i Vettel i 330 blås rätt in i sidan på han F1 2011 PS3
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Bränd av en Zombies eld i minecraft!
Hello
  • 0
Vart gång på gång slaktad av någon übermagiker i en undangömd llya i The Elder Scrolls Online. Otroligt störande att jag befinner mig på samma lvl som uppdraget rekommenderar och som denna magiker är, men ändå var det i princip helt omöjligt för mig att ihjäl fanskapet.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Spelade med min halvt fungerade handkontroll som automatiskt aktiverar trekant och därmed släpper loss fallskärmen på Gta v.... Plattfall, minst sagt.
  • 0
Föll ner i lava i Mario Kart 8. Räknas väl nästan som död.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Spelade Arena Commander i Star Citizen. Mötte några rymdskepp som leddes av en veteran. Sköt ner de normala skeppen men tog så mycket skada att mitt vapensystem gick sönder. Dock var veteranen så skadad att hans motorer och vapen hade slagits ut, så som sista utväg flög jag in i honom i full fart. Vi sprängdes båda två, men jag klarade vågen i alla fall.
  • 0
Fick den briljanta idén att springa mot en odöd riddare i dark souls....
  • 0
  • over
  • over
sniprad från nån campande j*vel på en flygbas i Dayz.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Reaktorn på Comstock skepp sprängdes på grund av dålig försvarsposition från min sida .. Bioshock infinite är frustrerande ibland
  • 0
Aladdin, Abu och den flygande mattan kraschar mot klippor när de försöker fly från den Magiska Grottan.
  • 0
Senapsgas i Valiant Hearts...
  • 0
Jag och mitt team blev eftermiddagsfika åt en High Dragon i Dragon Age.
GT: HowBadCanItGet
  • 0
Filtren till min gasmask tog slut i Metro 2033. Dryga gasmask.
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Kastade en granat istället för en kniv i Metro 2033.
hånobing
  • 0
Citerar Valerin:
Kastade en granat istället för en kniv i Metro 2033.


Shit happens.

Vart upptäckt och skjuten till döds av arga nazister när jag försökte smyga ut från hemvist i Metro: Last Light.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Citerar Airosisme:
Cykelwhipflash av polisen i GTA V.


Haha, grymt sätt att dö!

Citerar Stormtrooper:
Aladdin, Abu och den flygande mattan kraschar mot klippor när de försöker fly från den Magiska Grottan.


hahaha, Vart är anden då?

Jag själv dog på FIFA 13! Jag gjorde legendarisk mål från 38 meter och kontrollen fick så mycket stryk att min FIFA gubbe hoppade i luften och fall ner helt död.....men sen började avspark och han stod på sin plats.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Av en granat på Call Of Duty: Ghost
  • 0
  • ram0
  • ram0
Hade bara mina kalsonger på mig. Chips på min ölmage. Petade även mig själv i näsan om jag minns rätt.
Lamor kommer att ta över Gamereactor. Vänta ni bara.
  • 0
Vet inte riktigt vad som hände faktiskt, men jag hamnade i ett rum i Destiny där det var någon slags boss eller dylikt som sprängde mig sekunden efter jag fick syn på honom. Misstänker bossen var högre lvl än mig.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Kikade in i ett rum i Alien: Islation, några människor fick syn på mig och varnade mig så jag backade ut. Tog sedan en felsväng och råkade hamna i samma rum, varpå de sköt ihjäl på direkten.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!