Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Super Smash Bros 4 - Officiell Tråd


King K. Rool och Midna vore trevligt jao!
  • 0
Har sagt det flera gånger. Midna skulle vart med i Brawl, hon blev inte ens en AT. Skäms på dig Sakurai! Inte lika illa som att ta bort en självklar karaktär men... Ja Midna vill jag se mest förutom den självklara... Mewtwo. Han SKA vara med.
May the ki be with you...
  • 0
Hoppas att det verkligen kommer till 3DS i ett försök till ökad försäljning. Jag menar, bärbart Super Smash Bros! Wow
Samhällets uppfattning av "nörd" är någon som inte faller för grupptryck och är sig själv.
  • 0
Ingen har nån aning om hur försäljningen kommer se ut för 3DS när Smash kommer ut till 3DS, om det gör det. Sakurai sa ju att det inte är säkert, kommer det till båda så tar det 5 år. Det har jag inte problem med. Är glad att dom knappt börjat utveckligen. Smash är inget som ska komma ofta eller hastigt.
May the ki be with you...
  • 0
Det kommer knappast ta fem år för dem att utveckla Smash. Nintendo vet att det säljer, speciellt till hardcore, så de lär släppa det om max tre år.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Det kommer knappast ta fem år för dem att utveckla Smash.

Jo.
May the ki be with you...
  • 0
Utvecklingen av Brawl tog tre år, vad finns det för anledning till att det skulle ta fem år? De har säkert en annan utvecklare som portar spelet till 3DS från Wii U.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
... Portar? Du menar konveterar. Och nej, dom konveterar såklart inget spel mellan dom konsolerna och självklart kommer det inte vara en annan utvecklare. Du yrar i mössan som det heter. Sakurai sa detta och jag håller med, det borde ta så lång tid om det görs två spel för att det ska kunnas mätas med Brawl. Smash är inget man gör hastigt eller ska vilja ha ut fort.
May the ki be with you...
  • 0
Då vill jag se en trolig källa på Sakurais uttalande.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Oj. Kollade bakåt och såg att det var 3 år och inte 5 år. Haha, sorry. Jag tänkte nog att det gör inget att det tar 5 år för mig. Men 3 år var sagt.

Citerar Masked monk:
Vi vet också att Sakurai har sagt att antigen så tar det 3 år för spelen att komma eller så blir det bara en version. Samtidigt som jag inte har problem med att vänta 3 år (eftersom jag vill ha perfektion och Brawl finns) så vill jag inte ha två versioner. Skulle inte klaga om det bara blev 3DS men vill helst ha på Wii U.


Jag postade ingen källa då för jag trodde alla här läste det. Och nu verkar det vara svårare att hitta nyheten än jag trodde...
May the ki be with you...
  • 0
Hoppet att Waluigi ska vara med sjönk lite när han inte ens är med i Mario Kart 7 till 3ds...
You don´t get another chance, life is no Nintendo game!
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Wii U och 3DS och att de ska ha någon sorts sammanlänkning.
Kan tänka mig att det blir i stil som gamecube och gameboy adavance.
Until our games are over.
  • 0
Finns många karaktärer som jag hoppas vill vara med i nästa SSB. Det skulle inte vara särskligt dumt om Wart kom tillbaka. Kanske Waluigi. Och så självklart Midna!!!
  • 0
Mega Man och Belmont Richter.
Until our games are over.
  • 0
  • Trog
  • Trog
INTE Midna, va i helvete. Men Zant och Ghirahim är varmt välkomna.
I just dont know what went wrong
  • 0
Ridley, King K.Rool, Waluigi, Förbättrad Ganondorf, Cranky Kong, Raiden, Tails och Megaman skulle vara riktigt sköna att se.
  • 0
Citerar -iLight:
Ridley, King K.Rool, Waluigi, Förbättrad Ganondorf, Cranky Kong, Raiden, Tails och Megaman skulle vara riktigt sköna att se.
Låter bra, men hade Ridley varit lite för stor?
Until our games are over.
  • 0
Citerar Blue the Kid:
Låter bra, men hade Ridley varit lite för stor?

Haha, det kanske kommer vara super stora banor i nästa SSB...

Citerar Trog:
INTE Midna, va i helvete. Men Zant och Ghirahim är varmt välkomna.

Jag skulle gärna villa ha Midna i alla fall. Och Zant välkommnas såklart...
  • 0
Citerar -iLight:
Ridley, King K.Rool, Waluigi, Förbättrad Ganondorf, Cranky Kong, Raiden, Tails och Megaman skulle vara riktigt sköna att se.


Håller med, men Ridley är lite väl för stor. Passar nog bättre som boss eller Assist Trophy.

Jag kan dock inte föreställa mig Cranky Kong slåss...han har ju gått i pension för länge sen.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
  • Trog
  • Trog
Nej, inte Midna. Små figurer som svävar skulle aldrig funka.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar NintendoPutte:
Haha, det kanske kommer vara super stora banor i nästa SSB... .


Ja det kan man hoppas på, möjligheten finns ju. 1080p på en +60" skärm så lär man kunna zooma ut rätt kraftigt på banorna utan att det blir grötigt.
  • 0
Citerar Trog:
Nej, inte Midna. Små figurer som svävar skulle aldrig funka.


Midna + Wolf Link då?
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Super Mario 128:
Citerar Trog:
Nej, inte Midna. Små figurer som svävar skulle aldrig funka.


Midna + Wolf Link då?


Skulle funka bättre, men är inte sannolikt att det blir av.
I just dont know what went wrong
  • 0
King K.Roll
Tails
Waluigi
Megaman
Ghirahim
Zant
Zoroark-Zoroa
Impa(från Skyward Sword)
Mewtwo
Browser Jr
Krystal
Female Pokémon trainer

Vet inte varför, men Ghirahim och Impa måste jag bara ha i nästa Smash Bros!
I am a Skåning that lives in Hyrule
  • 0
Ridley är väl inte för stor? Charizard är ju inte direkt skala 1:1 så jag ser inget problem med en förminskad Ridley. Vad sägs om Dark Samus annars då?

@Link XX

Hade helt glömt bort Bowser Jr. Jag tror att sannolikheten att han kommer med är rätt stor. I alla fall om man ser till antalet Partyspel han deltagit i.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!