Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Första Xbox 360/PS3 spelet


I den här tråden ska man säga vilket som var ditt första Xbox 360 eller PS3 spel. Mitt första Xbox 360 spel var Pure/Lego Batman.
Always look on the bright side of life.
  • 0
Min PS3 var bundlad med Grand Theft Auto IV, så det var mit första PS3-spel.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Min PS3 var bundlad med gran turismo 5 prologue, så det var mitt första PS3-spel.
Sen köpte jag NHL 08 samtidigt (trots att jag inte gillar sportspel)
  • 0
Kameo och Project Gotham Racing 3 till Xbox 360
  • 0
  • ZooN
  • ZooN
PS3 - Resistance 1
Xbox 360 - Perfect dark zero (fick röda ringen på releasedagen efter 6h spelande haha)
Tummen Mitt I Handen, korvgrillarklanen..
  • 0
Xbox 360 - Call of Duty 4: Modern Warfare

PS3 - Killzone 2
  • 0
Ps3 - bundlad med Little big planet
xbox 360 - Splinter Cell conviction
  • 0
Citerar ZooN:
Xbox 360 - Perfect dark zero (fick röda ringen på releasedagen efter 6h spelande haha)


Oj.
Always look on the bright side of life.
  • 0
Fanken vad tiden går fort... Mitt allra första Xbox360 spel var Kameo: Elements of power.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Playstation 3 - Tony Hawk's Project 8

Xbox 360 - Lego Batman/Pure
  • 0
la noire
Om du var japan skulle du heta fail-san -Fåntöme
  • 0
Jag köpte min PS3a tillsammans med Skate, The Darkness, Motorstorm och GTA IV.

GTA IV blev första spelet jag spelade av någon anledning.
  • 0
Test Drive Unlimited var anledningen till att jag köpte min första HDkonsol (Xbox 360). Det var mitt första spel till den med andra ord.

Mitt första Playstation 3spel var inFamous. Killzone 2 var slut... Men inFamous var ett ruskigt bra spel det också, så det gjorde inte så mycket.
  • 0
Mina två första Xbox 360-spel var Forza Motorsport 2 och Viva Piñata, de fick jag när jag köpte boxen. Två värdelösa spel som jag knappt ens rört.
  • 0
Jag köpte min PS3 just efter att GTA IV släpptes, så det köpte jag till.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Köpte mitt Xbox utan någon bundle, så jag köpte till Halo Wars och Pure. De är mina första spel
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Till Xbox 360: Dead Rising
Till Ps3: Metal Gear Solid 4
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Uncharted 1 till PS3.
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
Motorstorm och Resistance.

Konsoll får ni gissa
· · · - - - · · ·
  • 0
PDZ som jag hade många roliga timmar med i co-op och multiplayer.
  • 0
The Elder Scrolls IV: Oblivion till Xbox 360.
  • 0
Perfect Dark Zero samt Kameo: Elements of Power till Xbox 360. Och Killzone 2 och Little Big Planet till Playstation 3.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
360:
Mass Effect! Eftersom det var min svåger som stod i kassan på Game fick jag välja till det som gratisspel istället för Halo 3 (vilket jag sedan bytte ME mot).

PS3:
Uncharted 2. Jag köpte i princip konsolen enbart för det spelet. Väl värt!
  • 0
Tror Halo 3 var mitt första 360 spel. Och mina första PS3 spel var Motorstorm och Resistance: Fall of Man. (Bokade dom samtidigt som mitt PS3 )
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Mitt första Xbox 360 spel var nog Fifa World Cup'06. Det var en bundle-version med World Cup '06 faceplate. Mitt första spelköp till 360 var dock Ghost Recon: Advanced Warfighter och första tillbehören var en trådad 360-kontroll.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!