Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Star Wars Battlefront 3


Hejsan
Undrade vad ni tror om Star Wars Battlefront 3.
T.ex
När det kommer?
Hur det kommer att bli?
Storyn?
Vad ni vill se i det?
m.m

Själv har jag längtat efter en 3:a sedan 2:an kom.
Så vad vill ni se?

Om någon är lika intresserad i Star Wars Battlefront 3 som jag, så
rekommenderar jag dessa länkar:
http://www.youtube.com/user/TuggieGameReviews
http://www.youtube.com/watch?v=ZDBpIRXB4aE
http://www.youtube.com/watch?v=cIgne2MleoQ&
  • 0
Det kommer aldrig att släppas. Punkt.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Man kan ju alltid hoppas.
Jag tror iallafall att det kommer någon gång.
  • 0
Det verkar som om det är ett spel på gång iallafall.
Lucasarts och Spark Unlimited har en likadan lista på jobb och fyra stycken på Pandemic Studios jobbar på Spark.
  • 0
Med tanke på hur mycket det sålde vore det ju konstigt om de inte tog sig samman och gjorde ett tredje spel.
  • 0
Jag tror att det aldrig kommer att släppas, men jag hoppas verkligen på att det kommer
Hail to the King, baby
  • 0
Hoppas verkligen att det kommer. Och jag tror att Lucasarts kommer att visa upp spelet 2012/2013. Eller om man säger runt när man släpper 3D versionerna av Star Wars filmerna eftersom att man har släppt de andra star wars battlefront (Konsollversioner xbox/ps2) runt ett filmsläpp. Och de väntar nog 5-6 månader efter att man släppt Old Republic då man vill att det spelet ska hunnit sälja bra innan man släpper förmodligen nästa storsäljare att dem inte konkurrerar med varandra.
  • 0
De måste släppa en trea. Man släpper inte bara två succé-spel och sedan bara skiter i att göra en trea. Det är näst intill grovt tjänstefel som spelutgivare.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Äh Men de är klart som korvspad att de kommer släppa en trea! Våren/Sommaren 2012 tippar jag på att spelet iaf utannonseras!!
  • 0
Spark gör det i alla fall inte. Synd att inte free radical hann bli klara med sin version. Har sett ett antal videos på en av deras version och det verkar som om det hade blivit grymt. Varför la dem ner egentligen?
  • 0
Tror de handlade om att pengar eller något... officiellt har ju inget sagts men de går rykten om att Free Radical inte kunde hålla tidsschemat och att Lucasarts ville få de gjort billigare också... Ganska weird med tanke på att spelet var ju nästan 70-80% färdigt ändå ju!

Också ett bakslag med att Spark inte gör spelet! Men men vi får lägnta tills E3! De är sagt att Lucasarts ska annonsera TVÅ spel då och man söker folk till både en fps och ett 3rd person spel! Får se vad som händer! Never give upp iaf!
  • 0
Antingen är det Star Wars: Battlefront 3 eller ett nytt Jedi Knight.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Hoppas själv på båda två faktiskt, ett jedi knight och ett SwBF3! En fortsättning på Republic Commando skulle ju inte va helt fel heller! Fast finns väl risker för att de kan komma ett force unleashed 3 också. Kika btw in på http://www.battlefront3.net/ ! Killen har haft koll på SWBF3 rykten sedan 2005!
  • 0
Tycker att det är synd att free radical's version aldrig släpptes. Skull nog ha blivit grymt efter vad man sett på youtube (där allt är sant ). Hade varit kul att få tag på den senaste "build" av spelet som de hade.
  • 0
Håller med! Sjukt att man bara lade ner ett spel som såg nästan färdigt ut! >.<
  • 0
Kan man kalla de som kom nu för Star Wars Battlefront 3 eller är de ett eget Battlefront?

Och varför finns de inga uppdaterade trådar om det spelet?!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Kan man kalla de som kom nu för Star Wars Battlefront 3 eller är de ett eget Battlefront?


Det nya Battlefront är en reboot utvecklat från grunden så det är inte Battlefront 3.

Citerar Teddycore:
Och varför finns de inga uppdaterade trådar om det spelet?!


Bra fråga, vet faktiskt inte varför. Skulle kunna byta ut namnet på den här tråden för att reflektera det nya spelet alternativt skapa en ny tråd (vilket dock kanske är lite onödigt), men jag tror jag avvaktar lite och ser om det finns ett intresse för det först.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
De borde finnas intresse...
Kan ju inte bara vara jag som gillar spelet
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Tog mig friheten att skapa ny tråd för det nya Star Wars Battlefront, så allt som rör det släppta spelet går till den tråden.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!