Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa Ultimate Team


Citerar Madasszkilz:
Måste bara säga att Palacio är en bra avbytare till Cassano som inte är alltför dyr heller.


tack för tipset han var grym iallafall den matchen han fick spela
Fifa <3
  • 0
Finns inte Valencias tränare Unai Emery? Letat som en galning men inte hittat något...
  • 0
Hah slog precis personligt rekord i mål i en match online. Slutade 14-0!
Hmm... I find you shallow and pedantic!
  • 0
Citerar Anekdoten:
Hah slog precis personligt rekord i mål i en match online. Slutade 14-0!


Förvånad över att killen/tjejen inte avbröt.. brukar oftast hända när man smällt in 5-0 målet eller dylikt.
Manchester United!
  • 0
Till Salu!

Juan Mata 85 LW

Darren Fletcher 81 CM

Lucas Barrios 83 ST

Vincent Kompany 84 CB

Ganso 83 CAM

Neven Subotic 82 CB

Marek Hamsik 84 CAM

Honda 81 CAM

Defoe 81 ST

Skriv här om ni är intresserade.
  • 0
Citerar Madasszkilz:
Förvånad över att killen/tjejen inte avbröt.. brukar oftast hända när man smällt in 5-0 målet eller dylikt.


Det händer inte mig speciellt ofta men folk brukar däremot börja slösa på tid genom att kolla på alla repriser och vänta med avsparkar, inkast, insparkar etc tills spelet sätts igång automatiskt. Men det är bara att smälla in ett till mål för att reta upp dem ännu mer och sedan kolla på repriserna i slutet av matchen när de bara vill lämna och gå vidare.
Hmm... I find you shallow and pedantic!
  • 0
Citerar Anekdoten:
Det händer inte mig speciellt ofta men folk brukar däremot börja slösa på tid genom att kolla på alla repriser och vänta med avsparkar, inkast, insparkar etc tills spelet sätts igång automatiskt. Men det är bara att smälla in ett till mål för att reta upp dem ännu mer och sedan kolla på repriserna i slutet av matchen när de bara vill lämna och gå vidare.


Haha det är alltid kul och sitta och dryga i slutscenerna. Ibland kan man få något roligt meddelande på det som exempelvis "skip you fag", himla kul!


Citerar kittysback:
Till Salu!
Juan Mata 85 LW


Formation, vad lirar du på samt vad ska du ha för honom?
Manchester United!
  • 0
3-4-1-2. Runt 20-25 k.
  • 0
Citerar kittysback:
3-4-1-2. Runt 20-25 k.


Okej, nej men då är det inget för mig.
Manchester United!
  • 0
Hur mycket vill du ge då?
  • 0
Blir ju tokig på det här. Hur fasen får ni ihop pengar så fort... Jag ligger på som mest 2000kr åt gången, och dem försvinner lika snabbt på kontrakt och skit.

Försöker bygga ett lag med så bra chemistry som möjligt. Hört att det ska förbättra statsen en hel del. Stämmer det?
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Citerar kittysback:
Hur mycket vill du ge då?


Han är i fel formation så därför vill jag inte ha honom.
Manchester United!
  • 0
Vilken vill du ha då?
  • 0
Citerar Phick:
Försöker bygga ett lag med så bra chemistry som möjligt. Hört att det ska förbättra statsen en hel del. Stämmer det?


Chemistry är nog det viktigaste utav allt så du ska absolut satsa på det. När det gäller pengar är det bara att spela matcher och vinna cuper. Sen kan man chansa och köpa lite gold packs och hoppas på att man får någon bra spelare man kan sälja. Annars kan du köpa lite MS/Fifa points och gå lös på gold packs

Tillagt 2011-10-13 13:27:
Citerar Madasszkilz:
Han är i fel formation så därför vill jag inte ha honom.


Jag föstår inte varför det är ett problem. Det är ju bara att köpa ett formations kort till spelaren!
Hmm... I find you shallow and pedantic!
  • 0
Om du säger vilken formation du vill ha så bjuder jag på det om du köper Mata för 25k.
  • 0
Citerar kittysback:
Om du säger vilken formation du vill ha så bjuder jag på det om du köper Mata för 25k.


Icke, jag tror jag har sett honom ute för 18k innan så. Sen så ska jag nog vänta tills priserna sänks.

Citerar Anekdoten:
Jag föstår inte varför det är ett problem. Det är ju bara att köpa ett formations kort till spelaren!


Mer för att om jag sett honom för 17-18k innan i rätt formation så känns det inte så lönt och köpa han i fel formation för mer coins dessutom. Sen så tror jag även att priserna kommer falla på många spelare inom snar framtid.
Manchester United!
  • 0
20K och vi har en deal? Vilken formation ska du ha?
  • 0
Citerar kittysback:
20K och vi har en deal? Vilken formation ska du ha?


Nej tack, jag väntar nog!
Manchester United!
  • 0
Okej! Vilka spelare tror du kommer att sjunka i pris som du säger? Är det några speciella man ska hålla koll på?
  • 0
Citerar kittysback:
Okej! Vilka spelare tror du kommer att sjunka i pris som du säger? Är det några speciella man ska hålla koll på?


Jag tror att de flesta spelarna kommer sänkas i pris då fler börjar spela UT vilket resulterar i att fler köper premium guld packs. Det gör att många spelare kommer bli överflödiga på marknaden och därav kommer priserna sjunka. Några specifika spelare? Njaae det skulle jag inte tro, men detta är självklart bara spekulationer från mig och inga riktigt säkra källor.
Manchester United!
  • 0
Man ser redan nu att vissa spelare som är riktigt bra men inte är superstjärnor som till exempel Dzeko går väldigt billigt. Det är i stort sätt endast de riktigt kända som fortfarande är svindyra.
Hmm... I find you shallow and pedantic!
  • 0
Så är det ja. Det är just därför jag tror att stjärnor som exempelvis Mata, Nani, Pedro, Xabi Alonso och Pato kommer sänkas med tiden. Frågan är när priserna sjunker, sen så beror detta också på vilket format man spelar på.
Manchester United!
  • 0
Har jättesvårt att sälja min Mata. Har sänkt priset nu. Men det går segt ändå. Ska köpa Yaya Toure så är mitt lag väldigt bra känns det som!
  • 0
Någon som vill köpa Sahin? CM, 85 TOT, Real Madrid, 4-3-1-2.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Citerar eMiN10:
Någon som vill köpa Sahin? CM, 85 TOT, Real Madrid, 4-3-1-2.


Xbox eller ps3 och hur mkt?
Chuck "Awesome" Norris
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!