Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

PES 2012 PC Installationsfråga


Jag har nyss haft stora problem med att installera FIFA 12 till PC. Man var tvungen att installera det via origin, ( en sämre version av steam ) och nu säger origin att jag inte har spelet. Ska kolla upp det med support imorgon.

Men iaf:

Är det någon som vet vad som behövs för att installera PES 2012 till PC? Är det en massa krångel eller räcker det med att ha cd-skiva och sen trycka på nästa-nästa som man gör på de flesta spel under installationen?
Happy Gaming :D!
  • 0
Citerar Rai Oh:
Är det någon som vet vad som behövs för att installera PES 2012 till PC? Är det en massa krångel eller räcker det med att ha cd-skiva och sen trycka på nästa-nästa som man gör på de flesta spel under installationen?


Om det är som BF3 så var det bara att stoppa i skivan och köra autorun. Då startades mitt Origin och den påbörjade installationen automatiskt, man behövde inte trycka på nästa osv. som i en vanlig installation.
We own your fucking dreams!
  • 0
Används origin till PES? inte

Problemet med mitt FIFA var inte att jag inte lyckades installera det, utan att dagen efter installationen så påstod origin att jag inte hade fifa samtidigt som den sa att serialcoden redan använts ! Vilket innebär att jag inte kan spela fifa. Dåliga första intryck från origin kan man lugnt säga.
Happy Gaming :D!
  • 0
Någon här som har PES 2012 PC?
Happy Gaming :D!
  • 0
Man behövde inte origin
Happy Gaming :D!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!