Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Black Ops 2


Varför finns det semi automatiska snipers som one shot'ar?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
  • Andy
  • Andy
Citerar Corfixeen:
~150h ( )

Du snittar 5h/dag.

Jävligt strongt att plöja igenom 10 prestige nivåer på den speltiden.
  • 0
Citerar Andy:
Jävligt strongt att plöja igenom 10 prestige nivåer på den speltiden.


Finns folk med betydligt lägre, samtidigt som jag sett vissa som är Prestige 10 med 8-9d i playtime.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Imponerande. Playtime och SPM? Din bästa class? (svara gärna på frågan, ni andra medlemmar!)


104h, 480 i spm och min KD är 2.47. Favoritklass är MSMC med quickdraw och extended, Perks: hardline, toughness och tac mask. Scorestreaks: lightning strike, vsat och warship/stealth chopper.
  • 0
Är Black Ops 2 något bra? Jag önskar mig det i julklapp tillsammans med Live.
Jag har sett ett antal klipp på Youtube, men har ni några åsikter?

Hur är online-läget? (Det jag ser mest fram emot)

Storyn?
osv.
  • 0
Wow, alltså dom måste verkligen nerfa PDW, ännu mer, igår lirade jag med An-94 och det gick sådär, snittade runt 1 i KD, bytte sedan till PDW och har snittat runt 3 i KD sedan dess, helvete vilket vapen.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
älskar COD men har redan börjat tröttna på det här spelet
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Citerar M7Jagger:
Wow, alltså dom måste verkligen nerfa PDW, ännu mer, igår lirade jag med An-94 och det gick sådär, snittade runt 1 i KD, bytte sedan till PDW och har snittat runt 3 i KD sedan dess, helvete vilket vapen.


Nja, jag har märkt att de nerfat SMG-vapnen och det tillräckligt. Du är bara som bäst med SMG, helt enkelt samtidigt som jag är som bäst när jag spelar med AR.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Ghost, ghost, ghost och mera ghost.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Corfixeen:
Är nu nere på endast 30 ranker kvar till efterlängtade Prestige Master. Kommer bli obeskrivligt skönt med en paus från spelet efter det.


Ska bli skönt att ta semester från skitspelet.
  • 0
Prestige Master! <3

> http://i.imgur.com/MI85Qh.png <

Fy så skönt. Äntligen säger jag bara. Landade till slut på 39215 kills med en K/D på 2.27. 485 i SPM och en total score på nästan 5 miljoner. Topp 350 i världen på leaderboarden över Career.

Avslutade dessutom ganska perfekt rent tidsmässigt med att fixa Diamond Camo till SMGs.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Fan vad jag stör mig på alla svenskar och turkar som lirar BO2, att de alltid ska ha "SWE" eller "TURK" i sin clantag, grattis, du är född i ett land...
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Fan vad jag stör mig på alla svenskar och turkar som lirar BO2, att de alltid ska ha "SWE" eller "TURK" i sin clantag, grattis, du är född i ett land...


Av allt man kan störa sig på i det här spelet, så är det clantag du väljer.... snälla nån
  • 0
Citerar Kimmo1992:
Av allt man kan störa sig på i det här spelet, så är det clantag du väljer.... snälla nån


Tja, vill inte att det ska bli för OT här men jag ser det som ett betydligt större problem än bouncing bettys.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
  • Mahe
  • Mahe
Har GR en egen steamgrupp? Om inte - ska vi ska skapa en? Det är ju ändå dubbel-xp weekend.
"You're not gonna believe this. The guy killed 16 Czechoslovakians. He was an interior decorator."
  • 0
Räckte med att spela i en vecka, sen tröttnade jag på skiten
  • 0
Citerar xKyleN:
Räckte med att spela i en vecka, sen tröttnade jag på skiten


Kewl
Protect ya neck
  • 0
Har prestigerat och nu är jag lvl 15 tror jag. Men vad innebär Token Refund egentligen?! När jag tryckte på det förlorade jag 12 tokens. Wtf?

Btw var riktigt nära att få Star Player eller vad det nu heter idag! Det innebär att ha mest kills och lägst death av alla spelare i en Team Deathmatch. Det var 10 spelare, jag hade mest kills av alla men självklart var det en enda unge i matchen som hade mindre deaths än mig. GAHH!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Blops 2 har lite för futureisk fysik.
  • 0
Är det några här som gillar burst på sina vapen? Själv känner jag mig handikappad med burst.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar M7Jagger:
Är det några här som gillar burst på sina vapen? Själv känner jag mig handikappad med burst.


Kanske om man spelar Hardcore, vilket jag inte gillar

Äntligen 150 kills med PDW utan attatchment och utan perks
  • 0
  • Mahe
  • Mahe
GULD PÅ MIN STINGER LAUNCHER WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Fick även guld på min Remmington shotgun idag men det är inte lika prestigefyllt.
"You're not gonna believe this. The guy killed 16 Czechoslovakians. He was an interior decorator."
  • 0
Inget slår PDW-57 med silencer, laser och grip. Fast funderar på att prova byta ut laser mot till exempel stock, då jag nästan aldrig kör hipfire. Prestige 2 nyss med vapnet.

Spelade även ensam, egen match mot bottar idag. Hitboxen eller vad det nu kallas kändes verkligen klockren, noll lag compensation och sånt skit
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Varför är team balancing i det här spelet verkligen oerhört pinsamt dålig? Idag har jag bara spelat med pucko-schimpanser som dragit ner min win ratio från 1 till 0.88.

Bifogar med ett exempel:
http://i48.tinypic.com/2qa7qf4.jpg

Dessutom mötte jag en som verkar satsar på att bli Black Ops 2 mest irriterande spelare. Han hette SirBrutal och hade sköld hela tiden. Hur dödar han folk? Jo, han spottar fram Bouncing Bettys. Varför för guds skull finns shields med i spelet? Och hur fan dödar man såna?

Börjar tyvärr bli jävligt less och förbannad på det här skitspelet.

Ni alla som springer förbi röda flaggor istället för att offra er för att kanske få en Capture: snälla försvinn från den här världen. Det har hänt för många gånger att mina mates springer förbi när jag ligger vid flaggan och dör när mätaren är vid typ 95%. Alltså hade flaggan blivit capturead om matesen stannade vid mig istället för att springa förbi. Återigen, dra åt helvete.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Varför är team balancing i det här spelet verkligen oerhört pinsamt dålig? Idag har jag bara spelat med pucko-schimpanser som dragit ner min win ratio från 1 till 0.88.

Bifogar med ett exempel:
http://i48.tinypic.com/2qa7qf4.jpg

Dessutom mötte jag en som verkar satsar på att bli Black Ops 2 mest irriterande spelare. Han hette SirBrutal och hade sköld hela tiden. Hur dödar han folk? Jo, han spottar fram Bouncing Bettys. Varför för guds skull finns shields med i spelet? Och hur fan dödar man såna?

Börjar tyvärr bli jävligt less och förbannad på det här skitspelet.

Ni alla som springer förbi röda flaggor istället för att offra er för att kanske få en Capture: snälla försvinn från den här världen. Det har hänt för många gånger att mina mates springer förbi när jag ligger vid flaggan och dör när mätaren är vid typ 95%. Alltså hade flaggan blivit capturead om matesen stannade vid mig istället för att springa förbi. Återigen, dra åt helvete.



Flasha noob som lirar med Riotshield, sen knivar du honom, lr kastar en stickygrenade så han dör ^^
Evil Is Back
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!