Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Black Ops 2


Citerar Corfixeen:
Fyra första bilderna från spelet (?):

http://www.charlieintel.com/2012/05/01/new-hi-res-official-image-f
rom-black-ops-2/

Även ett antal andra, fast väldigt små och suddiga:

http://www.charlieintel.com/2012/05/01/black-ops-2-site-goes-live-
with-screenshots/

Ytterst tveksam till bilden som föreställer nån fet jävla robot...


Om den där roboten är spelbar i multiplayer tänker jag bojkotta CoD för gott.
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
Jag vill inte ha framtid. Framtid blir alltid dåligt. Fan.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Jag vill inte ha framtid. Framtid blir alltid dåligt. Fan.


Mja, nu ska vi inte vara sådana, Halo är ju t ex 100 gånger bättre än vad cod är.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
Mja, nu ska vi inte vara sådana, Halo är ju t ex 100 gånger bättre än vad cod är.


Tycker inte alls om Halo egentligen, men det är väl en smaksak. Jag var inte helt seriös heller.

Dessutom är det jävligt stor skillnad på Halo, och på ett CoD i framtiden. Men vi får vänta och se. Treyarch kan sin sak!
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Av bilderna att döma ser Treyarchs framtidskrig väldigt brunt och tråkigt ut. Jag hoppas verkligen inte att bilderna är riktiga.
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
Det verkar som trailern kommer 04:30 inatt / tidig onsdag morgon
Evil Is Back
  • 0
Ingen har ju spelat Black Ops 2 än eller hur? Och CoD har aldrig haft ett framtids krig, varför gnälla över på sånt som ni inte vet nånting om ännu, vänta och se vad Treayarch säger!

Jag är iaf längtans full!!
  • 0
Citerar Threedrake:
Jag hoppas verkligen inte att bilderna är riktiga.


Det är dom. Åtminstone den värsta av dom alla - den med robotfanskapet.

En av callofduty.coms intels var denna >bild<. Tagen från just roboten.

Btw, Black Ops var i mitt tycke alldeles för grått och trist, så detta känns lite av samma sak. Bara att det verkar brunare, då.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar Corfixeen:
Det är dom. Åtminstone den värsta av dom alla - den med robotfanskapet.

En av callofduty.coms intels var denna >bild<. Tagen från just roboten.

Btw, Black Ops var i mitt tycke alldeles för grått och trist, så detta känns lite av samma sak. Bara att det verkar brunare, då.


Nä, fy vad tråkigt. Den grå-bruna atmosfären i Black Ops kunde jag faktiskt acceptera, den höjde inlevelsen under diverse händelser. Men en brunare sådan kombinerat med robotar a la Battlefield 2142 känns på förhand fel väg att gå
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
Efter att ha sett trailern så kändes det faktiskt lite bättre. Grafiken verkar dock inte ha förbättrats någonting sedan Black Ops, ser ju nästan sämre ut.
"Ska du ha Browwerhood eller?" - G
  • 0
Citerar Rockstar1:
Efter att ha sett trailern så kändes det faktiskt lite bättre. Grafiken verkar dock inte ha förbättrats någonting sedan Black Ops, ser ju nästan sämre ut.



Ofta du har redan sett trailern ?
Evil Is Back
  • 0
Citerar Rockstar1:
Efter att ha sett trailern så kändes det faktiskt lite bättre. Grafiken verkar dock inte ha förbättrats någonting sedan Black Ops, ser ju nästan sämre ut.


Spojlare du tipsar inte äns oss om den!!!
  • 0
Citerar Rockstar1:
Efter att ha sett trailern


Och hur gick det till?
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
PANG-Boom-Pang-Boom-Pew-pew-pew-BOOM-hästar var fan kom dom ifrån?! Tror jag hoppar detta.
  • 0
Hur kommer man undan med sådan undermålig grafik år 2012? :/ Ser nästintill sämre ut än sin föregångare, och det är inte ofta det händer.
  • 0
Bara spelet innehåller framtidszombies så blir jag nöjd. Det är det som gör Treyarchs spel så underhållande.
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
finns inte många konsol spel som ser bättre ut än CoD. speciellt inte i 60fps. BF3 ser ju horibelt ut till PS3 och är bara i 30fps (som bäst).

men nu bryr jag mig inte om grafik eller kampanj. hoppas verkligen dem får till multiplayern bättre än vad BO var till PS3.
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Citerar Aaandy:
Hur kommer man undan med sådan undermålig grafik år 2012? :/ Ser nästintill sämre ut än sin föregångare, och det är inte ofta det händer.


Konsoler. Samt att det är ett Multiplattformspel.

---

Kolla på den här!

http://www.youtube.com/watch?v=iKiwJi44CgY&feature=g-u-u

Vissa saker känns faktiskt riktigt intressanta! Och efter det Treyarch gjorde med storyn förra gången, så vågar jag hoppas på något riktigt bra.

Ska någon få tillbaka CoD, göra det riktigt bra igen, så är det fan Treyarch. Håller tummarna för tillfället! Det kan fan möjligtvis bli bra. Ingen idé att hata från början.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Första gången jag känner mig smått besviken efter första trailern för ett CoD. Det känns som att det börjar balla ur nu. Men har absolut inte gett upp hoppet redan nu.

Efter att läst Kotaku's lista så är det vissa saker som känns riktigt bra, medan andra inte alls lika bra. Men zombies återkommer bland annat.

Och det mesta tyder på att bilden som läckte förra månaden (som också verkade vara 100% fake) är istället riktig: Länk.

Citerar Chuckyflash:
Kolla på den här!


Huh?
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
hoppas det blir bättre än black ops, för det sög.
  • 0
Robotar och skit överallt i trailern, bara man slipper sånt i MPn annars kommer det säkert bli lika kaozzzz som MW2.
  • 0
Citerar Chuckyflash:
http://www.youtube.com/watch?v=iKiwJi44CgY&feature=g-u-u


Vissa delar är helt klart intressanta och känns lovande. Vill gärna veta mer av Strike Force.

Citerar alzo_93:
Robotar och skit överallt i trailern, bara man slipper sånt i MPn annars kommer det säkert bli lika kaozzzz som MW2.


Det märks att Activision har tidigare givit ut Transformers-spel.

Hoppas inte den där Claw-skiten ska vara med i MPn t.ex, helst ett så renodlat gun-on-gun-spel pl0x.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Trailern var så dålig att jag skrattade lite smått för mig själv.

Sedan blev jag ledsen när jag insåg att trots att det ser så helt fenomenalt uselt ut så kommer det att sälja mer än något annat spel i år förmodligen.
Fuck yeah!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!