Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket är det lättaste spel ni kört


Vilket är det lättaste spel ni kört. Själv så är det surf´s up. Det var alldeles för lätt om jag ville kunde jag klara det på en dag. Det var spelet som kom upp i min hjärna så jag kanske har kört något lättare. Det får va vilket spel som helst.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Citerar Sony boj:
http://www.kongregate.com/games/Mazapan/you-have-to-burn-the
-rope

You have to burn the rope

spela så ser ni


Bästa spelet ever! Jag klarade det.
  • 0
Fable 3 måste vara det spel som jag har klarat snabbast i alla fall.
Den enskilde medborgaren
  • 0
Citerar Sony boj:
http://www.kongregate.com/games/Mazapan/you-have-to-burn-the
-rope

You have to burn the rope

spela så ser ni


Haha underbart spel! Riktigt grym end credits!

10/10 Utan den minsta tvekan.
  • 0
Citerar Sony boj:
http://www.kongregate.com/games/Mazapan/you-have-to-burn-the
-rope

You have to burn the rope

spela så ser ni


Hahaha gillar att låten är längre än själva spelet!
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Det absolut lättaste spel jag spelat var Bournespelet som kom ut för några år sedan. Fick för mig att köpa spelet trots att jag blev varnad för att det var rena skiten. Satt och klarade spelet på bara några timmar. Hade nog gått snabbare om jag verkligen ansträngt mig. I alla fall så slutade det med att jag bytte in spelet och fick runt 49 kr för skiten.
  • 0
Bulletstorm på det lättaste.. var tvungen att ha det svåraste för att ha bra motstånd..eller om det va näst svårast.. fanns många grader minns jag
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Harry Potter: Quidditch World Cup (2003)
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Clayfighter står nog som ett av mina...tills jag kommer på ett annat.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Another Code. Vet inte om det heter exakt så men för lätt och för kort var det.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Citerar Sideshow95:
Harry Potter: Quidditch World Cup (2003)

Jag spelade det bara lite smått i butik men spelade inte det sig självt i stort sätt?
We don't see things as they are, we see them as we are - Agathodaimon
  • 0
Citerar Visualdarkness:
Jag spelade det bara lite smått i butik men spelade inte det sig självt i stort sätt?


Jo. Man behövde knappt hålla i kontrollen. Allt man var tvungen att göra var att trycka på X och O lite då och då. Resten skötte sig själv.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
50 cents blood on the sand är en ganska bra kandidat.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Demon's souls
Until our games are over.
  • 0
Citerar sammiboii:
50 cents blood on the sand är en ganska bra kandidat.


Nej...

Säg inte att du har köpt skiten!
this is not even my final form
  • 0
Citerar NoFanboy:
Nej...

Säg inte att du har köpt skiten!


Köpte det för några månader sen
Det är ett reskinnat Gears Of War, minus gore.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar NoFanboy:
Citerar sammiboii:
50 cents blood on the sand är en ganska bra kandidat.


Nej...

Säg inte att du har köpt skiten!


All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Det första jag kommer att tänka på är nåt Musse och Mimmi spel till SNES när jag var liten. Då hade man ju inte så mycket spel att välja mellan och var skitglad över det! Dock så blev besvikelsen stor när det var över efter bara några timmar :c

Fable vad väldigt lätt med, typ inget motstånd, men det är ett mysigt spel så c:
  • 0
Kirby epic yarn. MAN KAN INTE DÖ!
Pepole love to see death. It reminds them that however mean, however low,however horrible ther lives become...... At least they have one
  • 0
Flower, bara ett blomblad och vinden. Ett väldigt enkelt koncept som blev ett vackert spel.

Ser framemot hur Journey kommer att bli när man endast kan kommunicera via sång och att man inte vet vilka man träffar på sin resa.
PSN: Snuttleo
  • 0
Citerar Runko:
Kirby epic yarn. MAN KAN INTE DÖ!


Tråkigt.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Big Rigs.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
Valfritt filmspel.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!