Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Last of Us - Officiell Tråd


http://www.densista.se/ Vet inte riktigt vad det här är, men jag tror att det ska vara någon kortfilm som har någon koppling till TLOU? Något som vet lite mer kanske?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Humanisten:
Klarade spelet nu.


Vad tyckte du?

Citerar Humanisten:
Put that fucking crap away!


Nooooope
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Vad tyckte du?


Fantastiskt. Mycket bättre än Uncharted 3.
Tog mig strax över 17 timmar att klara och det var mysigt rakt igenom. Så skippa U3 och spela ett bra spel istället.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Fantastiskt. Mycket bättre än Uncharted 3.
Tog mig strax över 17 timmar att klara och det var mysigt rakt igenom. Så skippa U3 och spela ett bra spel istället.


Bäst i år för dig?
U3 är bra...
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Bäst i år för dig?
U3 är bra...


Faktiskt. Bäst i år än så länge.

Och nej. U3 är som ett par sunkiga raggsockor i ansiktet. Så kasta ut det genom fönstret och spela Last of Us. Du kan plocka upp Uncharted efteråt om du skulle känna för det.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Kimkitten:
Dunno. Du har fortfarande inte fått ett sms eller mail?
.

Nej
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Humanisten:
Faktiskt. Bäst i år än så länge.


Gött. Vet ju att du älskade Metro: Last Light så då måste Last of Us vara rktgit bra enligt dig

Citerar Humanisten:
Och nej. U3 är som ett par sunkiga raggsockor i ansiktet. Så kasta ut det genom fönstret och spela Last of Us. Du kan plocka upp Uncharted efteråt om du skulle känna för det.


Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Kimkitten:
Dunno. Du har fortfarande inte fått ett sms eller mail?
.

NU kom mailet!! men fan kommer inte få det förns på måndag antar jag. Har du också fått mailet?
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Yeah, fick mitt idag från electroworld. Skönt att man alltid kan lita på dem.
Tur också att jag slapp ta xpress brev då det knappast behövs. Skickades igår, och de har deras lagar 4-5 mil härifrån där jag bor.
  • 0
Citerar putterman:
Citerar

Gött. Vet ju att du älskade Metro: Last Light så då måste Last of Us vara rktgit bra enligt dig


Det är ett imponerande år när vi får Bioshock Infinite... Och fortsätter gå uppåt efter det.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Det är ett imponerande år när vi får Bioshock Infinite... Och fortsätter gå uppåt efter det.


Har fått för mig att du sa att Metro var bättre än Bioshock?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Har fått för mig att du sa att Metro var bättre än Bioshock?


Japp, Metro tillsammans med Last of Us bildar en liten fin trappa som går uppåt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar putterman:Har fått för mig att du sa att Metro var bättre än Bioshock?

Japp, Metro tillsammans med Last of Us bildar en liten fin trappa som går uppåt.


Och sen kommer GTA V och floppar sönder;)

Hoppas kunna börja med last of us på måndag iaf!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Älskar att spela multiplayern, hatar klan-systemet. Om jag vinner en riktigt bra match får jag runt 40-50 resurser (whatever) i överskott, nu är jag i vecka 2 och undrar hur detta ska gå i flera veckor? Tillslut borde det ju vara omöjligt att få tillräckligt..

Sen blir det ju bara irriterande om man hamnar i ett jättedåligt lag så att man automatiskt inte får tillräckligt med resurser.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Måste få veta. Finns svensk undertext med i spelet?
  • 0
Citerar deffa89:
Måste få veta. Finns svensk undertext med i spelet?


Brukar finnas i ND:s spel, så det tror jah
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Brukar finnas i ND:s spel, så det tror jah


Fint, ska köpa mig en PS3 snart.
  • 0
Det här spelet är nog bland det bästa jag fått äran att spela

Ca 2h in och är helt såld. Atmosfären och kontrollen är helt perfekta!

Längesen jag kände såhär för ett spel, detta är nog ett av få spel som jag vill ALDRIG skall ta slut.
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Varför spelas last of us i 1280*720 ? Bilden känns väldigt otydlig och plottrig
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Varför spelas last of us i 1280*720 ? Bilden känns väldigt otydlig och plottrig


Det är native-upplösningen för många spel den här generationen.
Annars så kan du checka av 720p i konsolens bildalternativ och köra det med 1080p-uppskalning. Ps3 väljer oftast 720p även om spelet har stöd för uppskalning till 1080.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar neostar:Varför spelas last of us i 1280*720 ? Bilden känns väldigt otydlig och plottrig

Det är native-upplösningen för många spel den här generationen.
Annars så kan du checka av 720p i konsolens bildalternativ och köra det med 1080p-uppskalning. Ps3 väljer oftast 720p även om spelet har stöd för uppskalning till 1080.


Brukar inte det bara stretcha bilden en del?
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Det här kommer bli awesome, för jag ska starta spelet med min bästis <3
  • 0
Citerar Inkvoterad:
.

Brukar inte det bara stretcha bilden en del?


Inte vad jag märkt. Bilden täcker hela skärmen ändå så det är inget direkt att stretcha. Föredrar att ha det igång helt enkelt för att jag känner att ha det.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!