Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Titanfall 2

Med tanke på den uppenbara prioriteringen på multiplayer (förra hade ju ingen enspelarkampanj) hade jag nog nästan väntat mig en snabbt ihophafsad kampanj som snarare agerar som tutorial inför multiplayer. Nu hörde jag visserligen gott om kampanjen på förhand, men måste ändå uttrycka min glada överraskning att Respawn bjudit på en stark kampanj som verkligen känns genomtänkt. Enda invändningarna som jag har är längden och rätt uppenbara klyschor, men i övrigt är detta nog det bästa FPS-liret i år efter Doom.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Fire Emblem Awakening
Mitt första Fire Emblem-spel och är väl ganska nöjd. Lite enformigt att strida hela tiden dock, då var t ex Brigandine och Gladius bättre på den punkten. Tog ca 35 timmar, pluspoäng för det!
  • 0
Batman: Arkham Knight (Ps4)

gillar storyn, men karaktären är ett as
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
Gabriel Knight, remaken. Förmodligen något av det mest stämningsfulla jag spelat och numer ett av mina favoritspel. Solklart 10/10.
  • 0
Dead Space 2
  • 0
Klarade äntligen huvudstoryn i Final Fantasy XV efter en veckas halvintensivt spelande.
Grymt spel.
  • 0
Varvade precis Tomba! (Tombi i EU) på Playstation 1 emulator. Riktigt länge sedan man spelade det, men fortfarande lika bra. Rekommenderas!
Gamers don't die. They respawn!
  • 0
Var längesedan som man klarade ett spel.
Men JoJo's Bizarre Adventure: Eyes of Heaven var det nog!
Jag hatar det här stället
  • 0
Dark souls 3 för tredje gången + fick platinum trofé
Batman: Arkham Knight (Ps4) på svårighetsgrad: knightmare
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Klarade Attack Mode(story mode) i Attack on Titan: Wings of Freedom(PS4).
  • 0
Deus ex: mankind divided. Plötsligt var det bara slut! Trodde det var första bossen av flera. Lite snopet faktiskt.
This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays.
  • 0
Call of Duty: Infinite Warfare

Trots att spellängden är ungefär densamma som tidigare spel, känns den nästan kortare än vanligt. Tror det beror på att jag fann storyn röra sig framåt i ett alldeles för snabbt tempo, vilket också skulle kunna förklara varför jag hade svårt att bry mig om de allra flesta karaktärerna. Tyckte också rymdstriderna påminde nästan läskigt mycket om Ace Combat, med låsningsläge, konstant radiochatter och till och med ett flertal flygaress att skjuta ned.

I övrigt njöt jag mycket av denna kampanj, som enligt mig är den bästa i serien sedan kampanjen i Black Ops 2.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Sly Raccoon på min PS Vita fick även en tjusig platinum-trofé
  • 0
Shovel knight och Pillars of eternity.
  • 0
Legend mode på Hyrule Warriors Legends
Drygt 40 timmars spelande utspritt på några veckor tog slut idag. Grymt spel! Blev sugen på att ladda ner Samurai Warriors Chronicles 3 nu.
  • 0
Rage of the Gladiator (3DS)
Punch Out liknande spel, klart värt 35 kr!
  • 0
Watch Dogs 2. Nästa blir nog RE7.
What a nice boat...
  • 0
Mafia 3

7/10
Evil Is Back
  • 0
Zelda, twilight princess (för typ tjugonde gången ). Nästa blir RE7.
  • 0
Firewatch. Tyckte slutet kändes lite meh, men på det stora hela ett väldigt atmosfäriskt spel. Gillade skarpt!
This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays.
  • 0
Wolfenstein: New order på svårigheten Über. Lite störande i vissa delar, men annars var det faktiskt rätt bra!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Fire Emblem Fates Birthright

Mja är väl sådär förtjust i FE efter att ha spelat Awakening och Fates. Striderna är lite för platta och tråkiga. 6/10
  • 0
Lirade klart route A i Nier: Automata inatt och började andra genomspelningen.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Deadpool på ps4an
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!