Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Sleeping Dogs (X360)
  • 0
Lost Horizon

Puh! Jag avverkar adventure-spel på löpande band nu. Det här var minst sagt välgjort; en gammeldags Indiana Jones inspirerad historia. Komplett med onda nazister, globetrotting runt nästan hela världen och mystiska bortglömda civilisationer.

Bra pussel & problem, fin-fin spellängd som nog hade räckt ännu längre om jag inte var uppvärmd med två andra adventure-spel från samma utvecklare under de senaste veckorna.

Enda egentliga svagheten, var att det som sagt kändes ganska "indy-klonat", men denna huvudrollsinnehavaren var inte Harrison Ford, utan kändes som en mycket mer B-rollsaktig filur.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Uncharted 3: Drake's Deception

För bokstavligen 27:nde gången. Love it!
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Machinarium (iPad), en av de bästa spelupplevelserna jag hade ifjol.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Peddi93:
Uncharted 3: Drake's Deception

För bokstavligen 27:nde gången. Love it!


Jag fullkomligen dyrkade Uncharted 1 & rådiggade tvåan. Men jag tycker trean är betydligt sämre

Tillagt 2013-02-09 15:31:
Hitman Absolution - Sjukt bra spel. Underhållande, snyggt, och roliga sätt att mörda på. Dock minus för värdelöst disguise-system.
  • 0
Dishonored, nu för sjunde gången, magiskt spel.

Jag har nu också alla achievements i spelet.
Tengo putas en mi casa!
  • 0
antichamber, rekommenderar till alla som tycker om portal och dylikt
  • 0
Klarade Elite 4:an i Pokémon White 2 imorse.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Fable III - 360
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Mitt senaste blev Assassin's Creed III på Playstation 3 för andra gången faktiskt.
Kill it. Kill it with fire
  • 0
Lånade ett 360 av en vän (alltid varit PC-användare) och införskaffade biblioteksex av Halo 2, 3 och Reach. Lånade 4an av samma person. Så.. plöjde genom dessa under mindre än tre veckors tid. Vill nu inte ens se en skymt av Master Chief längre, är rätt less haha. Tål att sägas att jag har peppat att spela trean sedan det utannonserades, väntande ihärdigt på en PC-release som aldrig kom. Så känns fint att äntligen ha avslutat storyn efter att ha hängt på en cliffhanger sedan 2007.

Utöver det klarade jag precis Twilight Princess för första gången.
  • 0
Mitt Byzantium playthrough i Crusader Kings 2
  • 0
Spec Ops: The Line - 360
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
SAW II: Flesh & blood.

Det var plat #17, och tog det på 1 dag 23 h
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Shaun White Snowboarding till 360:n, finns det nåt härligare snowboard-spel än detta?

(Versionen till Wii är inte alls lika inlevelsefull, även om Wiimoten gör sitt. 1080 var bra back in the days men är faktiskt lite stelt i jämförelse med Shaun White...)

Citerar moh_amed2:
Jag klarade blinx 2 men råka radera allt

Menar du Masters of Time, i såna fall är du rätt awesome. Vad tyckte du om designen på denna katt till huvudkaraktär?
Hip hop, Koopas pop
  • 0
http://gamesaga.hemsida24.se/ Skriver mycket om spel och massa annat roligt skoj, ta en titt! Sidan är inte helt klar men på gång.

Finns ett par texter att läsa redan nu!
i'll Be Back
  • 0
Crysis 3 för ett par dagar sen.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Super Robot Taisen GC
gihh iht bahk!!
  • 0
Dead space 4
  • 0
Metal gear solid 4
  • 0
  • MrG8
  • MrG8
Klarar inga spel längre ... tröttar alltid halvvägs på spel nu för tiden.. Skulle väl vara ME3 då kanske.. de spelade jag faktiskt klart!
  • 0
Portal 2! Det var mycket bra!
I'm Commander Shepard and this is my favorite site on the Internet.
  • 0
Metal Gear Rising! På tok för kort men extremt underhållande!
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Just Cause 2, för andra gången. Nu skulle det sitta fint med en 3:a.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
LittleBigPlanet 2 (Digital Edition) och Sleeping Dogs (Digital Edition) - PS3/PSN
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!