Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Super Smash Bros Brawl!


Tycker ni att vi ska starta en Brawl FC tråd som Mario Kart Wii Online tråden där vi kan adda varandra? Eller finns det redan en?
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar Mans92:
neeeeej! freeloadern funkar inte nu när jag updaterade wiin. vad är felet?


Nintendo är på jakt efter alla freeloaders för att undvika att deras lojala spelare och fans importerar sina TV-spel från andra regioner och på så sätt sparar pengar (Även om de inte gör det avsiktligt), och därför så skickar Nintendo med en rolig liten uppdatering som gör freeloadern oanvändbar. Tyvärr, men det är den grymma sanningen.

Citerar TheWii:
Tycker ni att vi ska starta en Brawl FC tråd som Mario Kart Wii Online tråden där vi kan adda varandra? Eller finns det redan en?


Visst, varför inte? Fast vi kan väl vänta tills den 27:e då alla (förhoppningsvis) inköpt spelet, så att vi allesammans kan luta oss tillbaka i soffan och spöa varandra samtidigt?
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
instämmer
  • 0
Vi startar den 26 Juni istället då vissa kanske får spelet då och dom som får det 27 Juni kan redan adda dom som finns på listan, eller?
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar TheWii:
Vi startar den 26 Juni istället då vissa kanske får spelet då och dom som får det 27 Juni kan redan adda dom som finns på listan, eller?


Låter bra.
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
  • Too
  • Too
Det är ju drygt att båda måste adda. Det borde vara så att en addar och då kommer det en fråga till den andre om han vill bli vän med den...
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Citerar Echo lake:
Låter bra.


Bra, då gör jag eller någon annan 26 Juni Brawl FC tråd.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar Too:
Det är ju drygt att båda måste adda. Det borde vara så att en addar och då kommer det en fråga till den andre om han vill bli vän med den...


Ja, så borde det vara. Undrar varför dem inte valde det alternativet..

Citerar TheWii:
Bra, då gör jag eller någon annan 26 Juni Brawl FC tråd.


Nice..
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Citerar nintendo4_ever:
bara 12 dagar kvar fan va jag längtar


Inte nu längre!Nu är det 10 dagar kvar!Och imorgon 9 dagar kvar!!
  • 0
Citerar TheWii:
Din avatar äger.


Tack förresten...
  • 0
HEJ! någon som är sugen på att Brawla!!!!!

Skriv ett litet medelande isf. Desperat efter att få testa spela online med värdiga motståndare... och förmodligen upptäcka att jag inte är så värdig som jag trott ;).

Ha det super! 9d 1h 26min... men vem räknar...
  • 0
Jag kan spela mot dig
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Jag kan spela mot dig


Gameon! du ska få en rejäl omgång! har skickat vänförfråga här på GR, kan snackas vid mer via medelanden så slipper vi störa i forumet.

Min Friendcode till brawl: 4854 - 7663 - 8408 skynda skynda skynda!!!!
  • 0
  • Too
  • Too
Ooooh, inte länge kvar till 9 dagar nu asså!
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
9 Dagar kvar
  • 0
BARA 9 LÅNGA DAGAR KVAR!Jag får väl köra lite Twilight princess och Mario Kart Wii tills dess
  • 0
9 dagar (egentligen 10, räkna med denna dag) går ganska snabbt.
Jag kommer ihåg när Super Mario Galaxy skulle komma ut, i började räkna när det var typ 40-50 dagar kvar och det kändes skitsnabbt. Sen också på amerikanska Brawl kollade jag på deras guide och deras stod det en klocka och på den stod det ungefär 11 dar kvar och det gick också snabbt för mig.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
9 dagar kvar. Men jag kan hålla ut. Man har ju andra spel att sysselsätta sig med! =D
  • 0
  • Too
  • Too
Det är ju trots allt midsommar på fredag och sånt där innan!
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Citerar Too:
Det är ju trots allt midsommar på fredag och sånt där innan!


Mudsummer rules! Men visst kommer det att gå undan. Mest tack vare Metroid Fusion.
  • 0
Im back folks. Förhoppningsvis, är fortfarande på semester, måste copy-pasta alla svenska bokstäver

Värkar som den amerikanska updateringen kom till Sverige iallafall. 9 Dagar kvar, kan inte köpa spelet förrän 29:e då jag kommer tillbaka, ska nog börja med en Classic Mode match, köra SSE och sen efter det nöta på Sonic 24/7.

Fyfan, väntan är extrem
I can do that.
  • 0
Ska själva börja köra ett par omgångar med min lillebror för att se att våra favoritgubbar funkar som de ska,därefter börjar vi köra Adventure mode.Sedan ska jag väl lira med några gamla klasskompisar, om de nu skaffar sin LAN ADAPTER!!!
  • 0
  • Too
  • Too
Haha, en karaktär som vore rolig att ha med i nästa Brawl eller nåt vore ju Toku från LostWinds!
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Tack förresten...

Inga problem

Brawl verkar spännande, har dock inte Wii.
  • 0
Brawl fick 10/10 av norska eller danska GR.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!