Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GTA IV - Officiell tråd


Kan någon berätta för mig hur man blir av med tre stjärnor!? HELT JÄVLA OMÖJLIGT. När man väl kommer utanför den där jävla zonen kommer det polisbilar utanför zonen också, i princip omöjligt att komma undan!!
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Finns lite många gtaIV-trådar nu.

Citerar Tupac Amaru Shakur:
Jag vill att dom lägger ihop alla GTA städer till en enda stor stad eller en delstat.
Sen skulle man vara kvar i 90 talet fast på lite senare tid,t.ex 93-96..


Precis innan tupac shakur dör lr? Hehe.
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Finns detta spel till PC med online läge?
Lirar just nu, working for life. Verklighetsbaserad spel.
  • 0
Nej finns inte till PC. (bra 360 o PS3). Kanske kommer. Kanske inte kommer. (läste några rykten/kommentarer om att de hade bestämt sig för att inte göra det för PC alls)

/sb.
  • 0
Citerar chrise:
Finns detta spel till PC med online läge?


Nej, men det kommer nog till pc seda, som alla andra gta
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ou
Citerar Sony boj:
Citerar chrise:Finns detta spel till PC med online läge?

Nej, men det kommer nog till pc seda, som alla andra gta


Visserligen.
Den som ännu inte har begripit att vi betalade kakor i skatt när Göran Persson var statsminister bör ta en titt på honom.
  • 0
skit...spelet föddes på PC plattform...
Lirar just nu, working for life. Verklighetsbaserad spel.
  • 0
Spelade mina första timmar av spelet igår och jag måste säga att grafiken är över alla förväntningar! Extremt välgjort.

Det enda minuset tycker jag var att kontrollen när man går/springer är något oprecis.
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
  • xbit
  • xbit
Citerar Pulp:
Citerar xbit:
kan ni spela online nu eller? kommer inte in nånstans står connection error, kanske överbelastade..

Xbox eller PS3?


På ps3an, men nu funkar det iaf, var nog nå överbelastning som vanligt när ett spel som alla har och vill testa.
a relife I just don't stress
  • 0
Finns spelet i butik nånstans?
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
Citerar TemplarPaladin:
Idag har jag roats av att ragga upp prostituerade och köra ut dem till en enslig gränd. Där har de fått göra sitt livs kall och sedan har jag kallblodigt mördat dem för att de tillhör samhällets bottenskrap.


Din avatar ser ut som den perfekta mördaren
I was cured, all right!
  • 0
Jag har nu klarat lite drygt 20% men ännu inte hittat några båtar eller helikoptrar? När händer detta? (har låst upp manhattan)
Jag var i hamnen och kollade men det vart helt tomt där.
:3
  • 0
Citerar Zebaroth:
Jag har nu klarat lite drygt 20% men ännu inte hittat några båtar eller helikoptrar? När händer detta? (har låst upp manhattan)
Jag var i hamnen och kollade men det vart helt tomt där.


Kolla längst söder ut på "Manhattan" i kartan du fick med spelet.
Där står det Helitours. Du kan gissa vad som finns där va?

Angående båtar är det väll bara att hoppa på dem när dem kommer förbi för det är väldigt sällan (enligt mig) att man ser båtar vid bryggor.
  • 0
Aldrig tyckt om Gta förut, men GTA 4 är ju bara så bra, sjukt grymt, underbar story. Satiren i spelet är så sjukt underbar att jag nästan gråter när jag sätter på en politiska kanalen på radion eller ser den tecknade serien på tv
Mens agitat molem-The Mind moves the matter
  • 0
Citerar Nazular_Original:
Aldrig tyckt om Gta förut, men GTA 4 är ju bara så bra, sjukt grymt, underbar story. Satiren i spelet är så sjukt underbar att jag nästan gråter när jag sätter på en politiska kanalen på radion eller ser den tecknade serien på tv


Jag har alltid gillat GTA Så det här spelet längtar jag jättemkt till måste bara få tag på pengarna
Looks like the spider just catched a cup of flies
  • 0
Citerar Nazular_Original:
Aldrig tyckt om Gta förut, men GTA 4 är ju bara så bra, sjukt grymt, underbar story. Satiren i spelet är så sjukt underbar att jag nästan gråter när jag sätter på en politiska kanalen på radion eller ser den tecknade serien på tv


Den teckande serien var rolig men patetisk
I was cured, all right!
  • 0
Citerar Berras:
Finns spelet i butik nånstans?


Tror det är rätt så sällsynt att hitta GTA nu ^^
I scream u scream all scream for icecream
  • 0
Citerar Chorizova:
Citerar Berras:
Finns spelet i butik nånstans?


Tror det är rätt så sällsynt att hitta GTA nu ^^


Precis. Kolla på Blocket kanske. Finns säkert någon som säljer för att den är missnöjd eller något liknande
Looks like the spider just catched a cup of flies
  • 0
Citerar Bobbou:
Kolla längst söder ut på "Manhattan" i kartan du fick med spelet.
Där står det Helitours. Du kan gissa vad som finns där va?


Tack!
:3
  • 0
Vilken ö är ''Manhattan''? Är det den sista ön?
  • 0
Citerar Xbox-360:
Vilken ö är ''Manhattan''? Är det den sista ön?


Den stora ön i mitten är "Manhattan". Du vet där Empire State Building och Times Sqaure ligger.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Zebaroth:
Tack!


No problem!
  • 0
Hur fan internet datear man egentligen?! Ska man vänta på mail eller?
Nocturnal
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!