Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet du klarade?


Call of Duty 4
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Wolverine till Xbox 360.
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Klarade precis ut God of War II.
  • 0
Halo 3 och jag älskade det!
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Tales of Vesperia.

Damn that was a good game! Håller redan på med min andra sparning!
Trust your hand.
  • 0
Dead Space, på Impossible (svåraste).
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Deadly Creatures - Wii
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Secrets of Monkey Island: Special Edition
  • 0
Okej, dessa går lite hand i hand med varandra så jag lägger in dem tillsammans.

Resident Evil: Deadly Silence, Resident Evil: Code Veronica X och Resident Evil 2 (Claires uppdrag). Tack vare Code Veronica X fick jag återigen upp ögonen för RE2, som kändes lagom roligt första gången jag drog igenom det. Var helt enkelt tvungen att klämma fram mer detaljer rörande seriens huvudhandling.
  • 0
Professor Layton and the curious village.

Fuck yeah!
If I know I'm going crazy, I must not be insane.
  • 0
Shadow Complex
  • 0
Wario World
"Det finns dagar då Fantomen lämnar djungeln och åker in till stan för att hämta senaste numret av Gamereactor" (Gammalt Djungelordspåk)
  • 0
Uncharted: Drake's Fortune (för tredje gången)

Har vuxit till ett av mina absoluta favoritspel. Underbar grafik, geniala karaktärer och röstskådespeleriet till det. En bra story med mycket action och äventyr. Ett riktigt guldkorn, enligt mig.

10/10
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
spela precis ut uncharted på crushing (svåraste).har klarat det på crushing 3 ggr.man måste ju träna inför 2an.
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
FEAR 2, PC. Värdelöst slut, 1:ans cliffhanger var bättre.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Trioncube, till DS, värdelöst spel.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Persona 3 - The journey
Är på "the answer" nu och kan lungt säga att det är drygare och svårare, men är som vanligt överlevlad av någon anledning. Seriöst, har varit överlevlad i hela det spelet ffs, de ger en för mycket exp.
Pwnxorz
  • 0
Gears of War 2 på Insane. Bra spel.
Aye
  • 0
Kommer knappt ihåg vilket spel jag klarade ut sist, men nu är jag äckligt nära på att klara ut Final Fantasy XII
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Danny 217:
Kommer knappt ihåg vilket spel jag klarade ut sist, men nu är jag äckligt nära på att klara ut Final Fantasy XII

Jag med! Är på sista bossen men vill klara alla hunts först. Gillar spelet skarpt. =)
Pwnxorz
  • 0
gears of war 2
Liknelser är för folk som saknar intellekt till att se på saker som de egentligen är.
  • 0
Citerar Maki-Liin:
Jag med! Är på sista bossen men vill klara alla hunts först. Gillar spelet skarpt. =)

Härligt! Vilken lvl och hur länge har du spelat?
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Danny 217:
Citerar Maki-Liin:
Jag med! Är på sista bossen men vill klara alla hunts först. Gillar spelet skarpt. =)

Härligt! Vilken lvl och hur länge har du spelat?

Tror jag är runt 60 och spelat 40 timmar? Är inte säker Persona 3 kom emellan haha. Kommer ihåg att jag precis dödat Gilgamesh en andra gång och Fafnir. Efter Fafnir så blev jag trött, tog år och dar att döda.
Pwnxorz
  • 0
Batman: AA
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!