Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet du klarade?


Bioshock 2

Magnefikt spel, jag fällde några tårar under slutscenen.
"Death is terrible for anyone. Young or old, good or evil, it's all the same. Dead is impartial. There is no especially terrible death. That's why death is so fearsome"
  • 0
Proffesor Layton and the Curious Village.
Satt fast på ett pusseli veckor och så endag när jag verkligwn ville spela det så lyckades jag lösa det, men det var tydligen sista pusslet och spelet tog slut.
I am 28 percent sarcasm, and 72 percent self-loathing.
  • 0
The Witcher 2, helt fantastiskt
  • 0
Deus Ex HR
I am 28 percent sarcasm, and 72 percent self-loathing.
  • 0
Final Fantasy VIII

Favorit rollspel so far. Antagonisten kunde dem gjort lite mer intressant dock.
  • 0
Assassin's Creed IV: Black Flag.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Spec Ops: The Line

Ganska bra TPS-spel, snyggt och actionfyllt med hyggligt bra variation. Storyn kändes dock som om den skulle ha gjort sig bättre som film, än som en samling splittrade mellansekvenser i ett spel.

7/10
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Tomb raider. Riktigt fängslande i början men känner att de tappa lite mot slutet. Spoiler: när man förstod att de bara dog en efter en det blev för förutsägbart. Dessutom blev jag lite besviken när det omänskliga varelserna kom, trodde allt var mänskligt utom de "ostoppbara stormarna" först men nej...
  • 0
Hanna Montanna the novie the videogame
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Killzone mercenary. Kul spel till vitan dock väldigt otillfredsställande slut.
  • 0
murdered soul suspect
4/10
  • 0
The Last Of Us Remastered, bästa, mest välskrivna och filmiska spel jag någonsin spelat. Kört säkert fyra fem varv inkl två gånger realistiskt läge samt alla collectibles. Får bli ett varv till snart för att inleda alla valfria samtal men är rätt mätt på spelet just nu.
Gamertag: II Linus II
  • 0
Ryse - Son of Rome.

Var sjuk en dag och var lite uttråkad. Jävligt snyggt spel får man säga men aningen repetitivt. Lovande start för ett nytt spel ändå, synd att det inte verkar bli något mer.
  • 0
Outlast till Xbox One , det var de läskigaste jag nånsin spelat
  • 0
The Cave
  • 0
  • ram0
  • ram0
Flappy Bird.

1/10.
Lamor kommer att ta över Gamereactor. Vänta ni bara.
  • 0
Senaste spelet jag klarade ut och dessutom tog alla achievements i var Savant: Ascent. Underhållande techno-action!
"I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant... It is what you do with the gift of life that determines who you are." - Mewtwo
  • 0
Spelunky.

To hell and back baby!
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!