Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel som fått dig att skratta!


jag sprängde en bil i saints row så den flög upp i luften, sen fick jag den i skallen och dog. det var kul
  • 0
Jak 2, Daxter är bäst.

Nightfire när jag lurade min lillebror att bomben som jag nyss satt ut (det var en sån bomb som tickar ner från 5 sekunder) gav en liv om man stod vid den när tiden tog slut.
Fuck the Doomed!
  • 0
conker live and reloaded helt klart ägde i humor, haha, "i am the great mighty poo and im going to throw my shit at you!", kan itne sluta garva, har hela låten i skallen
"Livet är för viktigt för att tas seriöst."
  • 0
Citerar dc carter:
Jak 2, Daxter är bäst.


No offence, men kollade du i forumsnack på näst senaste tidningen? Bara undrar.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Ghost recon (online) på ökenbanan när motståndaren stod vid gränden med bilen i övre basen och jag och en polare smokade honom och gick runt. han hade ingen aning om att vi var där och sedan smög han sakta fram och skulle se var vi var. efter ett tag vände han sig om och fick ett regn av kulor mot sig.
detta garvar vi fortfarande åt när vi ser på inspelningen av det.

För övrigt är de roligaste upplevelserna oftast online i form av dåliga motstandare.
[23:25] [W From] <Parthex>: I did not fail.. how can i fail when i was dead?
  • 0
Pokemon puzzle league, eller något liknande heter det. Kan skratta hejdlöst ibland när jag tänker på hur meningslöst det spelet egentligen är..
I do not hunt, I kill.
  • 0
Jag skrattade elakt åt min kompis när han spelade GTA 3. Han fuskade fram en tank, som landade på honom och så fastnade han. Så går det när man fuskar!
När man tror att människan har sjunkit så lågt som det går, kommer det alltid någon jävel med en spade.
  • 0
Kul att man kom med i Forumsnack, igen. Min kommentar var överlägset bäst.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Det är endel roliga komentarer i Gears of War.
Päronchoklad hmmm, kanske vore något...
  • 0
Simpsons: hit and run gav väldig många skratt som när man skulle
köra sönder mr Smithers med Barney Gumbles plöjartruck.
En annan rolig grej var när man var i huser och kollade in i köket,
så ser man farfar Simpson gå till hundmat skålen, hukar sig, klappar
åvanför den och säger "Aaaw, good leprechaun"
A.K.A. Cyborg-Lucario
  • 0
Conker:Live and Reloaded, utan tvekan.
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Har nog aldrig skrattat lika mycket som när jag spelade Phoenix Wright: Ace Attorney och Escape from Monkey Island.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Knights of the old republic var oerhört komiskt. Jag hade kroniskt magknip av allt skrattande. Så oerhört kul att bara vara taskig mot alla
Sheep, Dog n Wolf till playstation var oxå kul. Skrattade som fan när jag skjöt iväg får med en jätteslangbella
  • 0
Jag brukar skratta då jag spelar GoW. Har aldrig skrattat så mycket, som den gången då jag sågade en kille som skjöt av mig huvudet.
Det var på Gridlock uppe vid Snipern, han tog snipern, skjöt av mig huvudet och ingetting hände förutom att jag sågade honom
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
När jag och en kompis spela Halo 2 och jag åkte runt och försökte köra över min kompis med warthogen. Han kastade en handgranat och den landade vid bakdäcken. När den sprängdes så gjorde bilen en frontflip och jag landade på min kompis och splattrade han!
Är det sant?
  • 0
GTA: SA, hon bruden som är galen i CJ. Hon fick mig å skratta skit mycket.
The fuzz is here!
  • 0
Allt som Cid highwind säger i FF7.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
när jag och mina kompisar spelade sagan om konungens återkomst vi höll på att skratta i hjäl oss bara för att det var så himla fult. Gubbarna i spelet var ju bara för himla dåligt gjorda
  • 0
Citerar DC Carter:
Jak 2, Daxter är bäst.

Nightfire när jag lurade min lillebror att bomben som jag nyss satt ut (det var en sån bomb som tickar ner från 5 sekunder) gav en liv om man stod vid den när tiden tog slut.


Nightfire är stundtals väldigt underhållande. Tyvärr är inte känslan i det fantastisk.
  • 0
Ûberbuggen i driver 3 när man kör upp på tågspåret med en gokart. Man flyger och snurrar 1000tals varv skitfort och landar ungefär 500 meter bort
Fullt ös medvetslös!!
  • 0
Serious Sam II! Dålig humor när den är som bäst... ^____^
...
  • 0
Kameo: Elements of Power. När man är den gröna blomman och börjar slå troll i slowmo Trollen flyger och skriker o slowmotion. Hehe, klockrent!
  • 0
Skrattade som en galning när jag körde The Neverhood, grymt kul

Citerar DC Carter:
Nightfire när jag lurade min lillebror att bomben som jag nyss satt ut (det var en sån bomb som tickar ner från 5 sekunder) gav en liv om man stod vid den när tiden tog slut.


Lustigt noog så lurade min kompis sin lilla kusin att göra samma sak när han körde det också

Citerar Tokhopp:
The Neverhood är ett spel som roat mig!
Claymens stil när han helt enkelt bara står rätt upp och ner lockar till skratt! Han ser så urblåst ut!


Weeey.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Oddworld spelen får mig att skratta, oavsätt vilket
Rökare är precis som vanliga människor, fast inte lika länge
  • 0
Gears of War. Jag skrattar alltid när jag dödar någon på ett vackert sätt.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!