Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation All Stars Battle Royale


Spelade i helgen, riktigt roligt. Härligt att karaktärerna har sina respektive identiteter intakta. Litet tråkigt att allting kretsar runt de ultimata attackerna dock, vore kul med några andra spellägen.
hånobing
  • 0
Citerar Valerin:
Spelade i helgen, riktigt roligt. Härligt att karaktärerna har sina respektive identiteter intakta. Litet tråkigt att allting kretsar runt de ultimata attackerna dock, vore kul med några andra spellägen.


När man väl kommer in i det funkar det bra, tycker jag.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Jag är mer än gärna på ifall någon vill lira
Skrik på mig över på twitter för snabbt svar! https://twitter.com/_VodkaCitron_
Jag hatar det här stället
  • 0
Fick svart bälte förra säsongen (dvs December). Lirade dag och natt med en polare, 2v2 xD.

Nu sitter vi fast på Mid-Purple :[
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Kat och Emmett i februari. Mer DLC nyheter i mars enligt Superbot på playstation bloggen.
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Både ser bra ut :3, gillar hur Emmett kan i princip ha tre olika level 1 supers samt moves då han kan växla mellan assault rifle, shotgun och rpg.

Kat kommer nog vara en mardröm att möta om man lyckas spela bra med henne och jonglera runt folk i luften xD
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Får ta och köpa spelet snart känner jag
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Fixat spelet nu, så lirar gärna någon match någon dag!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Precis köpt detta spel och skulle behöva några att lira med!
PSN: Meckham
  • 0
Köpte spelet för några dagar sedan för 289 kronor... Riktigt värt pengarna!

Någon här som fortfarande spelar och vill lira lite?
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!