Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Destiny


Adda mig gärna på PSN om ni ska köra.
PSN: Ombala
  • 0
Skulle gärna vilja ha fler "kompisar" som använder sig av mic. Köper Destiny lite senare i veckan men kan va gött o ha folk att prata och lira med sen

PSN: Trasig-mygga
XBL: Trasig mygga
  • 0
Kommer att lira Destiny på Xb One. hazardousyankee är mitt nick där. Driver gärna runt med folk där. Dock gärna spelare som fyllt 25 eller nåt helst.
  • 0
Jag är jättegärna med i en klan, pm mig om man får va med =)

Kommer spela på ps4
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
X1
Letar också folk/Clan. Ska spela med en vän dessutom, men ju fler desto bättre.

tussee @ live
"Jag tycker att det är bra att man tagit bort slantsinglingen - den blev ju ofta väldigt slumpartad!"
  • 0
Kommer köra på x1 hade varit gött att hitta lite folk att lira med. Gärna lite äldre lirare
  • 0
Kan inte hålla kroppsvätskorna i styr!!!
  • 0
Jag har förbokat Destiny till X1 för 2 månader sedan, men kommer sälja det till en kompis direkt. Jag kom nämligen på att om jag köpte det online så kan jag ladda ner det redan nu och börja spela direkt servrarna öppnar, det innebär att jag kanske hinner level 2-3 innan jobbet på tisdag

Kostnaden blev 639:- omräknat från Pund, jag hade bokat det inkl expressfrakt för 599:-. Det får det vara värt, båda versionerna är Vanguard Edition.
http://www.svenskafans.se/tottenham
  • 0
Citerar dungen:
Riktigt trevligt att vi börjar bli ett bra gäng i Petters Pojkar nu! Ni som precis har joinat, glöm inte att skriva en liten presentation i gruppforumet. Bifoga även PSN-ID/ Gamertag och kanske även ditt nick här på GR så att vi kan hålla lite koll på vem som är vem

Separat tråd för gruppen här på GR eller hålla allt på Bungie.net, vad tycker ni?


Vilket som
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Är det någon mer än jag som tänkte köpa detta till 360?
  • 0
Xbox One här!
letar efter folk att spela med!
Adda MiichDragneel
  • 0
tja tänkte köra destiny till ps4an! adda mig på miggan81 så lirar vi
  • 0
Jag måste säga att jag blir ganska lack över att alla som fått hem en hård kopia redan får tjuvstarta en dag innan, tycker det är ganska drygt då jag köpt digitalt......
  • 0
är det någon som vet vilken tid vi som köpt digitalt kan börja spela? det står på ps blog att "The game won't be available to play until 12:00am Pacific Time / 3:00am Eastern Time on September 9th". Detta i svensk tid är 09.00 på tisdag morgon. men jag har hört många säga att de ska kunna börja spela vid midnatt i sitt land även fast de köpt digitalt. sur att jag köpt digitalt om jag kunde köpt det vid midnattsrelease istället...
Mata mig med gres
  • 0
Citerar pwnyhest:
är det någon som vet vilken tid vi som köpt digitalt kan börja spela? det står på ps blog att "The game won't be available to play until 12:00am Pacific Time / 3:00am Eastern Time on September 9th". Detta i svensk tid är 09.00 på tisdag morgon. men jag har hört många säga att de ska kunna börja spela vid midnatt i sitt land även fast de köpt digitalt. sur att jag köpt digitalt om jag kunde köpt det vid midnattsrelease istället...


Har du redan laddat ner spelet digitalt till PSN har du en nedräknare som säger när du kommer få tillträde. Men det brukar vara 01.00 för mig när jag förhandsladdat spel jag förhandsbokat digitalt på PSN...
  • 0
Jag gillar nyheten om att man kan uppgradera gratis från Xbox 360/Playstation 3-versionen till Xbox One/Playstation 4-versionen.
  • 0
Jag hörde ju en kille från Bungie som sa att så fort klockan passerat midnatt någonstans i världen skulle man kunna börja spel. Jag kan inte spela mitt preloaded, har testat att byta region och tidszon till Australien. Surt.
http://www.svenskafans.se/tottenham
  • 0
Hallå och hej!

Destiny PS4 - adda mig gärna!

PSN: Daimstrut
  • 0
Är det någon som tänkt ta del av uppgraderingserbjudandet som följer när en köper Destiny till X360? Jag tänkte nämligen själv köpa Destiny på det sättet, men då jag har min X360 inställd på Svensk region, och Xbone inställd på Amerikansk så är jag osäker på om det kommer att fungera. Någon som har kunskap i frågan?
  • 0
Citerar dungen:
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/175245


Skickade precis en förfrågan.
  • 0
Någon som vet om det går att börja lira Destiny Digital Guardian Edition om man tankar ner det nu?
  • 0
Någon som har ett bra tips på var man kan köpa på sig en digital kopia av spelet med snabb leverans till 360?

Var och plockade upp min xbone idag. Kommer hem och tänkte köpa spelet på min 360 (för att få båda) - som naturligtvis inte går igång. 8 månader gammal slim - bra jobbat MS!

Funkade igår, så man blir ju lagom glad när den vägrar starta idag.

Edit: Nvm. Pallade inte vänta. Köpte den på one's marketplace istället.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Digital Guardian Edition... och ändå ser jag inte röken av de bonus saker jag blivit lovad.. Hmm.
Om en låda innehåller allt - innehåller den sig själv också då?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!