LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Destiny


      Citerar ICApåse:
      Varför finns det ingen matchmaking för Raids eller weekly heroic strikes? Förväntas man stå i tower och ropa "LOOKING FOR GROUP!" eller att man ska ta sig till datorn och söka folk på nätet? Onödigt krångligt.


      Joina GR-gruppen Petters Pojkar, Raid Confluence Sweden och Destiny Sweden på Bungie.net. Där finns det folk. RCS har även en facebook-grupp där det är febril aktivitet. Men rekommenderar att vara minst lvl 30 eftersom dom flesta är 31-32 och lirar mest raider och nightfall.
      Mountain Dew <3
      • 0
      Om någon vill lira weekly eller raids eller kanske bara ha någon att lira med lägg till mig, Zebulah88 och min bror Waerjak. Vi är level 29-30 aldrig raidat men skulle vilja komma in i det.
      Lirar på PS4
      Får det lov att vara senap på ketchupen?
      • 0
      • Missing Avatar
      • Luke
      Har hittills spelat destiny på 360 men äntligen köpt mig en one och jösses vilken skillnad. Grafiken vad så skarp.
      • 0
      När man kommit till level 20 får man ju uppdatera din gubbe, tänkte bara fråga till er som kommit så långt vad man ska uppdatera och hur man ska lägga ut sina vapen osv?!
      • 0
      • Missing Avatar
      • Luke
      Finns det några här som fortfarande spelar Destiny? Hade varit kul att ha några att spela med.

      Guldfesken (xbox one)
      • 0
      • Missing Avatar
      • Luke
      Nu spelar jag dock på xbone men finns flera forum där det är lätt att hitta folk. www.sweclockers.com/ ska det tydligen finnas en del svenskar som spelar
      • 0
      Behöver folk att spela med i the reef på xbox one 2 Pers kom igen parsifal119
      • 0
      600 spänn för att spela The Taken King? Nej, jag tror inte det.
      • 0
      • Missing Avatar
      • Luke
      Citerar deffa89:
      600 spänn för att spela The Taken King? Nej, jag tror inte det.


      Öhh jag betalade 400
      • 0
      Citerar Luke:
      Öhh jag betalade 400


      Vart då? Men det är fortfarande överpris, jag vill kunna ladda ned det separat.
      • 0
      Halloj alla.

      Började spela Destiny när det släpptes, men komma massa irl-saker ivägen.

      Nu har jag tagit tag i det igen och riktigt sugen på att börja göra de lite tyngre sakerna.
      Så hittar gärna lite folk här att spela med.
      Vad ska man göra för att joina klanen?

      Psn id: Cazzmatazz

      Adda gärna mig om du söker någon att spela med.
      • 0
      Jag spelar också Destiny och söker folk att spela med.

      Adda mig: Touching_Evil
      Wrestling is not fake, people are fake
      • 0
      Jag och min vän spelar relativt ofta och är ordentligt sugna på att prova raida men vi känner ju inga andra som lirar. Är det någon här som är i samma sits? Vi spelar på PS4.
      690min
      • 0
      • Missing Avatar
      • Luke
      Citerar deffa89:
      Citerar Luke:Öhh jag betalade 400

      Vart då? Men det är fortfarande överpris, jag vill kunna ladda ned det separat.


      På xbox.com
      • 0
      Tja

      Om någon är sugen på raid nu/senare så adda mig på psn: Touching_Evil
      Wrestling is not fake, people are fake
      • 0
      Citerar neostar:
      Tja

      Om någon är sugen på raid nu/senare så adda mig på psn: Touching_Evil


      KOM IGEN NU SÅ SÅ SPELAR VI EN RAID
      Wrestling is not fake, people are fake
      • 0
      tänkte ge mig in i destiny för första gången. någon som kan ge mig lite råd osv. någon som är villig att ge mig en bra start?
      • 0
      Citerar andyrandy81:
      tänkte ge mig in i destiny för första gången. någon som kan ge mig lite råd osv. någon som är villig att ge mig en bra start?


      Vilken konsol?
      • 0
      Någon här mer än mig som har problem med att ladda ned patch 1.28 (PS4)? Har googlat och fler än jag verkar ha samma problem.

      Uppdateringar till andra spel fungerar utmärkt att ladda ned, men när jag försöker att ladda ned 1.28 så kommer det bara upp "Det gick inte att ladda ned" varenda gång. Irriterande..
      • 0
      ps4 spelar jag på
      • 0
      Börjad spela på ps4 igen hyfsad fresh lvl 40 som letar folk att spela med
      • 0
      någon som vill spela destiny på ps4 med mig. adda swelines. lite av en nybörjare. lvl 40 334 light.
      • 0
      377 light nu men vänner sökes för machines raiden
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!