Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Freedom Fighters, underskattad pärla


Grafik: 7/10
Ljud: 8/10
Handling: 7/10
Kontroll: 7/10
Spelvärde: 9/10
Livslängd: 7/10

7+8+7+7+9+7 = 45

45/6 = 7,5

Spelet ska max ha en åtta
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Får jag fråga, detta spel har intresserat mig länge, men är det bakåtkompitabelt till Xbox 360?
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Jag har så svårt att sätta betyg på spelet. Men jag tycker att det var en fantastisk upplevelse.
  • 0
Edit: För mitt Xbox är sönder men mitt 360 kommer snart så då kan jag införskaffa detta spel och lira på bakåtkompibaliteten
... Om det går?
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Jag fick det i julklapp för några år sen av morsan som trodde att spelet handlade om fred. *you bet!*

Det är i varje fall scheizekul! Dock suger det i multiplayer, men det gör kanske inte så mycket.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Spelet var rätt kul och jag gillade grafiken, men den hemska storyn fick mig att tappa suget någon timme in i spelet. De förtryckta amerikanerna står upp mot de onda kommunisterna?... bah.
I live in a world of cold steel, dungeons and mighty foes!
  • 0
lirade det senaste idag me 3 kompisar multiplayern e grym
"Chicks are for fags"
  • 0
Men! Rasister
Jag får ju inget svar på mina dumma fråga...
(OBS: Jag var helt ironisk med rasistgrejen)
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
www.Xbox.com - Kolla listan själv. Ifall spelet finns med bör det funka.
Och jag fattar inte det ironiska med att kalla folk rasister. Jag finner det bara ytterst stötande.

Freedom Fighters är i alla fall ett extremt bra spel och förbisedd actionpärla.
Jag spelade ut det på ca 2-3 dagar på PC (Lånade av en kompis) och funderar på att skaffa det till Xbox och klara ut på en högre svårighetsgrad samt spela multiplayer (Exklusivt för konsollversionerna).
Die?
  • 0
Citerar Mutant1988:
www.Xbox.com - Kolla listan själv. Ifall spelet finns med bör det funka.
Och jag fattar inte det ironiska med att kalla folk rasister. Jag finner det bara ytterst stötande.

Fan...
Det var det som var poängen som jag glömde berätta, vad ska man säga, vi araber är dumma...
Förlåt för det stötande jag sa och ni kan gärna snacka lite skit om mig för besväret, nu lämnar jag tråden och skriver inget mer förrän det tillför ämnet något...
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
2-3 dagar, eh? Jag klarade det på 5-6hrs.


"Det var det som var poängen som jag glömde berätta, vad ska man säga, vi araber är dumma...
Förlåt för det stötande jag sa och ni kan gärna snacka lite skit om mig för besväret, nu lämnar jag tråden och skriver inget mer förrän det tillför ämnet något..."


Hahahahahaha >_<
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
Du behöver inte ta det så hårt. Ta och kolla ifall spelet finns med på bakåtkompabilitetslistan och ifall det inte är det, skicka ett mail och gnäll på Microsoft att lägga till det. Jag är inte arg på dig eller nåt, jag förstår bara inte nödvändigheten att kalla folk rasister. Särskilt när du inte ens menar det och det är fullkomligt opåkallat (Det där order ser skumt ut, någon som har ett förslag på ett annat ord med samma mening som inte ser så dumt ut?).
Die?
  • 0
Haha skit i det nu, jag har haft en dålig dag bara...
Sen tog jag det inte så hårt, jag är ofta ironisk, om ni kollar mellan raderna finns det en snällare mer opanikisk förklaring.
Nåja, nu ska jag skälla på dem!
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Jag tycker spelet är gravt överskattat. Köp det inte. Värt högst 6/10.
Tafflig grafik. Medioker spelbarhet. Spendera pengarna på annat i stället är mitt råd. Det tog iaf slut rätt fort om man ska hitta något positivt.
Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me let me let me. BURN YOU DOWN.
  • 0
You fucknut!! ;) Här sitter vi och kommer på bra grejer om det, och så kommer du och förstör det. Vad är det för jävla sätt? >_<

no offence
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
Skit kul spel (har bara spelat det hos en kompis multiplay). Kan tänka mig att multip är roligare än singlep. Vad jag tror!
"For the empire!"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!