Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Lirade lite NHL12
  • 0
Halo: Reach
  • 0
Total war shogun2 om de gäller SP spel, annars så gled man precis runt i Dota2 som en nybörjar noob.
  • 0
Super Smash Bros. Brawl
  • 0
Spelar Mirror's Edge och tycker det mest bara är frustrerande. Aningen överskattad spel. Visst är det snyggt, men allt annat är värdelöst.
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Journey mys.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Infamous
  • 0
The elder scrolls V: Skyrim..
Live long and prosper.
  • 0
Spelade igenom bioshock (orginalet) med ett par kompisar igår och måste bara säga vilket jäkla bra spel det är, fortfarande 4 år efter release
  • 0
Spelar Resistance 2.
  • 0
Homefront i cirka en halvtimme. Än så länge har det varit överraskande bra; intressant story, trevliga förstörda miljöer och hyggligt bra action.

Jag kan inte påminna mig att jag hört något positivt om detta spel, så jag hade mycket lågt ställda förväntningar. Spelet laddade ner 4-5 GB efter installation så kanske har spelet patchats, till ett bättre tillstånd än när det släpptes? I vilket fall som helst, så känns det som om pengarna inte var helt bortkastade, trevligt !
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Testade demot av Uncharted: Drakes Fortune i kanske 20 minuter och det enda jag kan säga är att det inte imponerade alls.
  • 0
Red Dead Redemption.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Little Big Planet
  • 0
Resistance 2
  • 0
The Saboteur, gillar det skarpt och håller på att maxa det. 88% av alla free-play avklarade och 27h in. Började spela det förra Fredagen.
  • 0
Började spela Metal Gear Solid 4 för första gången och jag gillar det.
  • 0
Dungeons & Dragons: Daggerdale Uselt optimerad smörja, avinstallerade efter 30 minuter.

A New Beginning Adventure spel med potential, dock så gick det inte att köra i widescreen och såväl röstskådespeleriet som den skrivna dialogen var så horribelt uselt att det kändes nästan som en avsiktlig parodi på inkompetens inom de områdena. Avinstallerade efter 2 timmar.

Spelgudarna är inte på min sida denna helg.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Battlefield: Bad Company 2

Håller än online.

Tillagt 2012-06-10 11:07:
Battlefield: Bad Company 2

Håller än online.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Ps1 spelet "Crash Bash på min ps3:a
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar Sideshow95:
Spelade lite Amnesia: The Dark Descent igår kväll. Eller ja, "spelade" är väl lite av en överdrift. Gömde mig i en garderob största delen av tiden.

Komm ut ur.garderoben då
Senaste JAG spelade var bf3 multiplayern.
Snake...Snake !?... SNAKE!!!!
  • 0
Under a Killing Moon...heh, det är fortfarande lika bra & charmigt som jag minns det. FMV-sekvenserna funkar fortfarande fint men 3D miljöerna har inte åldrats särskilt värdigt.

Det är också riktigt underhållande att observera "retro-futurismen", alltså där den verkliga tekniska utvecklingen har sprungit ifrån spelets sci-fi teknik.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Resistance 3
  • 0
Deus Ex: Human Revolution (PS3)

Fortfarande lika fantastiskt och som jag har nämnt under vintern, ett sant mästerverk.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!