Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


  • kraz
  • kraz
Thief till PS4, jävligt skoj att spela hittils även om alla cutscenes sett ut som skit rent ut sagt.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Thief till PS4, jävligt skoj att spela hittils även om alla cutscenes sett ut som skit rent ut sagt.


På PC ser mellansekvenserna riktigt snygga ut. Så jag vet inte om det är någon konsolgrej.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar kraz:
Thief till PS4, jävligt skoj att spela hittils även om alla cutscenes sett ut som skit rent ut sagt.


Trist! Ps4 känns ju kraftig nog för det spelet. Kan hålla med om att PC ser det bra ut, men texturer osv kunde ända kunnat vara skarpare.

Just nu sitter jag och kör igenom Outlast som ligger på min kanal. Oerhört jobbigt spel, ur alla synvinklar! Ett grymt spel om ni gillar skräck - för mig så blir det nästan för mycket dock! ;)
  • 0
Dishonored. (X360)
  • 0
gta v (x360
  • 0
Dishonored

Vet inte exakt vad jag tycker...Spelet är bra, tom. riktigt bra men lik förbaskat har jag rätt svårt att engagera mig i det. Handling, karaktärer, atmosfär & miljöer...det är bara något med det här spelet som inte riktigt "klickar" hos mig.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Precis så kände jag också för Dishonoured.
Slutade med att jag sålde det..

Tillagt 2014-03-06 17:39:
Family Guy var för övrigt det senaste jag spelade (Android)
  • 0
One Piece: Pirate Warrior
  • 0
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch.
  • 0
Metroid 2 till gb. ( håller på att flytta och har kvar mitt gba sp så man har något att spela under kvällarna)
  • 0
Dishonored - Knife of Dunwall.

Det börjar bra och känns gediget. Några småförändringar vilket bara är positivt, det blir lite fräschare och det känns lite tydligare att man inte spelar som Corvo.
Entering zero gravity
  • 0
Fire Emblem: Awakening.
  • 0
Dead Nation: Apocalypse Edition till PS4.
  • 0
The Incredible Adventures of Van Helsing Det var många år sedan jag sist spelade ett Diablo-liknande "Hack & Slash", så det var utan höga förväntningar som jag startade TIAoVH.

Helsing visade sig dock vara oväntat underhållande med massvis med karaktärsbyggande, basbyggande och annat pyssel utöver det väntade frenetiska musklickandet. Även en rätt charmig liten historia med roliga karaktärer och quests.

Det blir nog ett köp av "Helsing II" i april.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Min sista matchen spelas var League of Angels (http://loa.r2games.com)

har ni någonsin spelat MMORPG webbläsarspel? Jag brukade hata dem, men nu när jag har ett jobb, de är ganska trevligt att fördriva tiden på kontoret. Vet du något liknande spel?

vad jag verkligen vill spela MGS: V
  • 0
10 Seconds Ninja. Ett litet indiespel där du har 10 sekunder på dig att klara banan (dvs, döda stationära nazi-robotar) med svärd eller shuriken. Verkar kul och ser ut att få fram "bara en gång till"-känslan
https://youtu.be/zPcZ-v5C0hk <-- här recenserar jag skit på engelska. Gör ett besök, lägg en kommentar! :)
  • 0
Dark Souls 2. (X360)
  • 0
Deus Ex:The Fall

Verkar bra än så länge, mindre detaljerat och med en lite enklare grafik än "Human Revolution". Fast det känns ändå ganska snarlikt med samma atmosfär och många gemensamma detaljer.

Det tycks faktiskt vara en lyckad portning! (knock on wood...)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
  • kraz
  • kraz
Infamous: Second Son

Inledning är fantastiskt bra! Sjukt peppad på att spela mer.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Senast Spelade var Gta V... Synd bara att man har så segt internet, längtar verkligen tills man får fiber!
  • 0
Spelade Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 med kompisgänget igår.
  • 0
Mars: War Logs

Klart bättre än väntat, särskilt med tanke på att priset låg på några få futtiga euro. Känns lite som ett "Gothic" spel i sci-fi miljö. Påminner även lite om "Riddick: Escape from Butcher´s Bay" med mer av en rpg-inriktning.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Lego Star Wars: The Complete Saga

Har visserligen spelat sönder de två första Lego Star Wars-spelen, men tros det har jag ändå rätt kul med detta.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
outlast (ps4)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!