Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?

Mitt senaste var Uncharted: Drake´s Fortune
  • 0
Ace Combat Zero: The Belkan War

Gillar det såhär långt, intensiva och adrenalinpumpande luftstrider (framförallt med en esskvadron som fick mina händer att svettas ordentligt) och ett intressant system som följer mina prestationer.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Bioshock, dags att sätta tänderna i denna klassiker enligt många!

Fast jag ogillar att det är så mörkt och creepy
  • 0
Senaste genomspelningen var Bioshock Infinite. Underbart! Kör nu Civilization V och Beyond Good and Evil HD.
  • 0
Zelda Twilight Princess.
  • 0
Battlefield 4.
  • 0
Strider. (X360)
  • 0
  • kraz
  • kraz
Dust: An Elysian Tail

Köpte det i Humble Bundlen för inte ens 40kr tillsammans med en drös andra fina indie-spel. Detta var verkligen toppen. Förstår inte varför jag inte spelat det tidigare.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Brothers: a tale of two sons
  • 0
The witcher 2 assassins of kings. Grymt bra rpg lir.
  • 0
  • ses
  • ses
Super Mario 3D Land

För enkelt för sitt eget bästa, men med det sagt ändå väldigt bra!
Reach out and touch faith!
  • 0
Crysis.
Med Blackfire Mod Ultimate, 4x supersampling och Rygels Texture-Pack...
Alternativ för Sverige 2022
  • 0
Spelar igenom Mass Effect 1 just nu för och ska spela igenom hela trilogin igen för ÅTTONDE gången efter köpt hela trilogin till PC. Man kan tro att man blir trött på skiten efter spelat det så många gånger men nada! Jag älskar den här spelserien mer än någon. När deb första trailern för ME4 är ute kommer jag nog skita på mig.

Annars har jag spelat ännu mer Borderlands 1 och jag måste också bli klar The Witcher 2, det första Deus Ex, AC revelations och nationalproven, eller var det testen?
Hockey, det är ganska puckat.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Thief till PS4, jävligt skoj att spela hittils även om alla cutscenes sett ut som skit rent ut sagt.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Thief till PS4, jävligt skoj att spela hittils även om alla cutscenes sett ut som skit rent ut sagt.

På PC ser mellansekvenserna riktigt snygga ut. Så jag vet inte om det är någon konsolgrej.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar kraz:

Trist! Ps4 känns ju kraftig nog för det spelet. Kan hålla med om att PC ser det bra ut, men texturer osv kunde ända kunnat vara skarpare.

Just nu sitter jag och kör igenom Outlast som ligger på min kanal. Oerhört jobbigt spel, ur alla synvinklar! Ett grymt spel om ni gillar skräck - för mig så blir det nästan för mycket dock! ;)
  • 0
Dishonored. (X360)
  • 0
gta v (x360
  • 0
Dishonored

Vet inte exakt vad jag tycker...Spelet är bra, tom. riktigt bra men lik förbaskat har jag rätt svårt att engagera mig i det. Handling, karaktärer, atmosfär & miljöer...det är bara något med det här spelet som inte riktigt "klickar" hos mig.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Precis så kände jag också för Dishonoured.
Slutade med att jag sålde det..

Tillagt 2014-03-06 17:39:
Family Guy var för övrigt det senaste jag spelade (Android)
  • 0
One Piece: Pirate Warrior
  • 0
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch.
  • 0
Metroid 2 till gb. ( håller på att flytta och har kvar mitt gba sp så man har något att spela under kvällarna)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy