Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Pokémon Black.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Spelade igenom Journey till PS3:an för andra gången, något år senare. Första och sista tio minuterna är fortfarande nog för att jag ska gråta
Ensam astronaut
  • 0
Moebius: Empire Rising

Bra än så länge, huvudsakligen beroende på en intressant och fantasieggande historia. Grafiken är hyfsad om än lite sämre än "Grey Matter" och miljövariationen samt spelets atmosfär är också tillfredsställande.

Enda kruxet är att pusslen är lite väl enkla, svårighetsgraden kunde absolut ha varit högre, detta uppvägs dock av att historien i sig är väl berättad och stjäl fokus från problemlösarbiten. (har spelat runt 1/3 av spelet hittills)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
  • ses
  • ses
Bioshock, som bara blir sämre och sämre för varje timme som går. Gillade verkligen början, men kan inte låta bli att halvvägs in i spelet tycka att det är fantasilöst, dåligt designat och tråkigt att spela. Irrational Games gör väldigt få rätt här enligt mig, så det får bli att motvilligt kämpa sig igenom resten i hopp om förbättring.
Reach out and touch faith!
  • 0
Diablo III: Reaper of Souls!
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
  • kraz
  • kraz
Diablo 3 som har blivit sjukt mycket roligare nu sen de ändrade hela loot-systemet och plockade bort AH. Det tackar vi för!
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Gta V (Super casual haha)

Man har ju alltid ett spel i fokus som man varvar med andra. Just nu är GTA det spelet för mig, haha. Lär ju tröttna när man låst upp alla vapen och har de bästa bilarna. De känns lite rakt fram ibland.

Freemode - Race/DM - Shoppa = den obrytbara spiralen.
Känns lite meningslöst ibland.
  • 0
Grand Theft Auto V.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
State of decay
  • 0
Final fantasy: Crystal chronicles
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Rainbow Six: Vegas

Av någon anledning har jag fått för mig att traggl mig genom Terrorist Hunt-nivåerna själv. På realistisc. Vissa nivåer är fan en mardröm...
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
  • Prey
  • Prey
Håller på just nu med broken sword 5! Har saknat lite klassiskt peka klicka spel.
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Titanfall va det sista jag spelade och det ända som snurrar i min 360 nu. Tycker spelet är galet roligt
  • 0
Peace Walker...nuff said
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Battlefield 2

Har dessvärre inte spelat så mycket av multiplayern (har dock spelat en del singleplayer mot bottar samt ett testat ett flertal moddar), så jag passar på nu innan servrarna stängs ned.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Titanfall igår em! Blir att fortsätta med det idag eller så laddar jag ner Lego The Hobbit, Spiderman 2 eller PvZ Garden Warfare. Förslag?
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
  • over
  • over
AC4 singleplayr
Dayz multiplayer
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Wolfenstein: The New Order (X360), Kirby: Triple Deluxe, Pokémon Y, Super Time Force (X360) och Jojo's Bizarre Adventure: All Star Battle är de spel som jag har spelat på sistone.
  • 0
Efter ett längre avbrott, så har jag fortsatt med Baldur´s Gate: Enhanced Edition, är nu uppe i 93 timmar spelade och börjar så smått närma mig spelets slut.

(har också börjat lite grann med The Incredible Adventures of Van Helsing II)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Battlefield 3

Med ny PC och övrig utrustning så har jag gett mig in i Battlefield 3.
Och det är riktigt bra. Skillnad mot PS3.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Minecraft, innan det Wolfenstein. Det är lite vad som helst kort sagt.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Wolfenstein från 2009 (X360) och Lost Planet 3 (X360).
  • 0
Har börjat spela XCOM: Enemy Within. Har klarat Enemy Unknown två gånger tidigare men aldrig riktigt haft tid till den här version.

Jag gillar det att man lagt in inslag från XCOM: UFO Defense i spelet, som en attack på basen och kartor i samma miljöer.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!