Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Darksouls. Det var minst sagt .. Speciellt
  • 0
Dark Souls. Bland det sämsta jag har kört
  • 0
Need For Spees: Rivals. Helt OK spel men varför gör dom så att de inte går att pausa när man kör singel player?! De är väll A och O i ett spel ?!
"In the land of the blind the one eye man is the king"
  • 0
Ace Combat Infinity

Har riktigt kul med detta lir och bränslesystemet är inte riktigt så illa som jag trodde, då jag fått en hyfsad mängd bara genom att spela.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Garry's Mod
  • 0
Började äntligen spela Bravely Default efter att ha väntat på att få hem det i två månaders tid.
  • 0
The Elder Scrolls Online

Passar på att fortsätta ta mig genom The Rift då jag har ett par dagar kvar att spela och eftersom Ace Combat Infinity ligger nere för underhållning.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
En hel del Mario kart 8
Pepole love to see death. It reminds them that however mean, however low,however horrible ther lives become...... At least they have one
  • 0
Titanfall. (X360)
  • 0
Mario Kart 8
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Shadow Warrior

Nyversion av ett klassiskt fps som jag aldrig prövade när det begavs. Hade förmodligen skippat den här versionen också om jag inte råkat se att det utvecklats av samma studio som gjorde Hard Reset: Extended Edition det actiontunga futuristiska spelet från några år tillbaka.

Mycket välgjort! Underhållande historia, massor med "upgrades", vackra miljöer, bra spellängd och ganska bra variation. Ångrar nästan att jag köpte det på rea istället för att betala fullpris för den här lilla pärlan.

Sniper Elite V2

Spelet som gavs bort gratis på steam för ett litet tag sen. Krypskytte i jakten på nazistiska V2 raketer. Verkar skapligt kul men efter att jag även började spela Shadow Warrior, så kände jag att det vildsinta tempot passade mig bättre fnv.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Minecraft. Försöker hitta ett Fortress i The Nether, men går inte överdrivet bra
My signature this is.
  • 0
Kinect sports riktigt kul med vänner faktiskt rekommenderas
  • 0
Antingen Grand Theft Auto V (PS3) eller Knights Contract (PS3), minns inte.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Beasts of prey
i'll Be Back
  • 0
En himla massa Fuse (X360) och Hitman: Absolution (X360).
  • 0
Mount and Blade: Warband
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Lego Marvel.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Transistor

Jag gillade aldrig "Bastion" något vidare och detta spel är i mångt och mycket ganska snarlikt. Dock, så finns det flera positiva punkter som gör "Transistor" mer tilltalande för mig:

1. Den lätt irriterande berättarrösten från "Bastion" har ersatts av ett aningen bättre alternativ.
2. Grafik och miljöer har en skönare stil
3. Uppgraderingssystemet är både komplext och intressant
4. Spelet har ett valfritt "turn-based-mode" som kan användas lite då och då.
5. Storyn är lite mer intresseväckande än i "Bastion"

Sammantaget, så tycker jag alltså att "Transistor" är en klar uppgradering av såväl spelmekanik som spelnöje i största allmänhet. Även om jag bara spelat 4-5 timmar så kan jag nog ändå rekommendera det.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
trine 2 till ps4
  • 0
Hitman GO. Grymt mobilspel.
le smisk
  • 0
JoJo's Bizarre Adventure All-Star Battle.
  • 0
Bolt, Blä
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Batman Arkham Asylum (PC).
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Portal 2. Verkar riktigt roligt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!