Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Mount & Blade: Warband. Riktigt bra spel. Min dator är inte den bästa så det faktum att grafiken är rent ut sagt horribel är faktiskt ett plus för mig, då det flyter på runt 60 fps. Hellre det än bra grafik och ospelbart (i ca 15 fps). Det är iaf något jag rekommenderar till alla. Lite som en kombination mellan Skyrim och Total War. Inte dåligt alls. Köp det på Steam medans det fortfarande är rea.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Guacamelee, grym snyggt och kul pusselplattform/fighting lir!
le smisk
  • 0
Bully faktiskt.

En underskattad Rockstar-juvel.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Citerar Polar_Bear:
Mount & Blade: Warband. Riktigt bra spel. Min dator är inte den bästa så det faktum att grafiken är rent ut sagt horribel är faktiskt ett plus för mig, då det flyter på runt 60 fps. Hellre det än bra grafik och ospelbart (i ca 15 fps). Det är iaf något jag rekommenderar till alla. Lite som en kombination mellan Skyrim och Total War. Inte dåligt alls. Köp det på Steam medans det fortfarande är rea.


Håller med! Kan spela det på min simpla laptop men det är fortfarande riktigt, riktigt roligt och otroligt beroendeframkallande! Svårt att stänga av!
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Titanfall. (X360)
  • 0
Spelade Garry's Mod (PC då) för bara en timme sedan. Otroligt roligt, speciellt med kompisar.
  • 0
Resident Evil 4 HD Edition

Ganska bra, styrningen med sin "tank-kontroll", är ganska tröttsam men spelet är i övrigt rätt underhållande. Kanske köper någon mer RE titel efter den här.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Ace Combat Infinity

Provade på den nya uppdateringen, framförallt det tillfälliga Team Deathmatch-läget. Var helt okej, stundtals underhållande men det alldeles för mycket moment där folk flög runt i cirklar.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Injustice: Gods Among Us (iOS) för en timme sedan.
  • 0
Valiant Hearts. Av det jag spelat hittills måste jag säga att det är ett grymt köp för den lilla summan. Digital konst!
  • 0
Payday 2
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Destiny. (X360)
  • 0
Destiny
Jag är bättre än dig!
  • 0
Tomb Raider
My signature this is.
  • 0
Ace Attorney - spelar om serien, älskar't.
  • 0
Watch_dogs
  • 0
Naruto... vad det nu heter, det senaste till PS3.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Saints row IV
My signature this is.
  • 0
Bioshock. (X360)
  • 0
Stronghold Crusader 2
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Forza Horizon.
  • 0
Kirby Tripple Deluxe 3DS
  • 0
Mario Kart 8
  • 0
Lånade en polares 3DS XL och testade Super Smash Bros. 4.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Battlefield 3
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!