Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Tomb Raider (2013). Spelade ut det igår och idag samlade jag ihop lite mer av det jag missat.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Senran Kagura Peach Beach Splash. Vad är skam? Kan jag äta det?
"My boy, this peace is what all true warriors strive for!"
  • 0
Testade Valkyria Chronicles Remastered för typ andra gången i hopp om att orka ta mig förbi de första banorna men det går fan inte, blir bara irriterad på hur gammalt och tråkigt allt känns.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Forza Motorsport 7.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Rise of the Tomb Raider. Spelade ut det idag. Nu ska man bara försöka samla allting eller åtminstone göra alla kryptor. Lara har då verkligen 100000000+ liv.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Steamworld Dig 2, riktigt kul spel faktiskt.
  • 0
Torment: Tides of Numenera(PS4).
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Hollow Knight och det är som ett sött Dark Souls i 2D-vy. Älskar det!
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Marvel vs Capcom: Infinite.
Tycker att det är riktigt schysst, helt klart bättre än trean som jag minns var ganska kass.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Inside, jäklar vilket bisarrt och bra spel.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Forza 7 och Grant Turismo Sport
  • 0
Assassin's Creed: Origins, bästa spelet i serien på väldigt länge. Kan mycket väl bli det bästa spelet i serien om det fortsätter såhär bra!
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Destiny 2. Faktiskt kul om man kan spela med någon!
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
.hack//G.U. Last Recode.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Wolfenstein II: The New Colossus
Okami HD
DMC Devil May Cry: Definitive Edition
Det är de tre senaste spelen som jag har lirat.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Doom-modden Castlevania: Simon's Destiny.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Gang Beasts
Alien: Isolation
Persona 5.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Assassin's Creed: Origins.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Tekken 7, är sämst på det so far dock. xD
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II
Spel från 1997, finns på steam och fungerar utan problem förutom att det inte går att spara förutom med Quick Save funktionen vilket är inget problem alltså, F9 för quick save FYI.
Riktigt roligt faktiskt, lite svårt, speciellt att hitta vägen dit man ska utan att gå helt vilse ibland.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Duck Game.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Har precis kört igenom gamla Azure Dreams, enkelt och ganska kul spel när man känner för att slöspela lite.

Nu blir det att försöka komma in nya Zelda men risken finns att jag ger upp det när Lost Sphear kommer snart.
  • 0
Full Throttle Remastered, fick aldrig chansen att lira det som barn så när jag hittade det på PSN's julrea för en billig peng så slog jag till.
Hittills så diggar jag det.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Star Wars: The Old Republic. Kändes kul att återvända även om det saknas lite när man är Free 2 play. Kanske blir att spela en månad sen, får se.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!