Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ert nästa spelköp?


Hittade Grandia till PS1 på en Scifi-mässa i Göteborg. Hade lätt köpt det om det inte hade visat sig att spelet var på tyska

Förövrigt letar jag efter ett billigt Pokemon HeartGold.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Bioshock: Infinite när jag får pengar. Ser helt överdrivet mega bra ut!
GejmandeVåfflan!
  • 0
Jag önskar mig FIFA 13 och Tomb Raider i födelsedagspresent. Vad jag personligen kommer köpa härnäst vet jag inte, är egentligen fullt upptagen med Guild Wars 2 och Bioshock Infinite.
  • 0
Fire Emblem: Awakening
Nizyo om sina romanser i Mass Effect: "Tryckte Liara i 1an, Tali i 2an"
  • 0
Känner jag mig själv lär det bli nåt spel från steams dagliga rea, som jag senare kommer installera, spela inledningen på och sedan aldrig röra igen...
kids in the backseat cause accidents. accidents in the backseat cause kids.
  • 0
Förhandsbokning av Company Of Heroes 2 via Steam .
Gör musik.
  • 0
Mitt nästa spelköp blir Castlevania: Lords of Shadow 2 till X360.
  • 0
Antingen Bravely Default + Ocarina of Time 3D eller Fire Emblem: Awakening + Ocarina of Time 3D.
Färska grönsaker.
  • 0
Försöker få tag på ett PS4 så det blir nog mitt nästa spel relaterade köp. Snackar vi spel så blir det nog Thief!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Köpte precis Battlefield 4 + PS4 med Killzone bundle, så jag antar att det var mitt senaste spelköp.

Annars så tänker jag skaffa Season Pass för The Walking Dead Season 2 nästa månad och Season pass för The Wolf Among us.
  • 0
Nästa spel efter Lords of Shadow 2 blir Yaiba: Ninja Gaiden Z till X360.
  • 0
Tror det blir Dead State, då det förmodligen ska släppas på steam den här eller nästa vecka. Annars blir det sannolikt något av de övriga 44 spelen på min "wishlist":
http://steamcommunity.com/id/Feist01/wishlist/
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Känner för att skaffa Hitman: Collection. Verkar ju sådär awsum att vara hemlig lönnmördare.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Far Cry 3.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Svårt att säga dying light eller witcher 3 får se... eventuellt thief före!
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Thief.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
GTA V PC
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Thief eller garden warfare.
i'll Be Back
  • 0
Xbox One..

Gillar PS4. Kontrollen och designen, men jag saknar Xbox Live. Och just nu lockar de exklusiva titlarna lite mer till One.

Antingen sparar jag PS4 eller byte rakt av. Typ.

Titanfall och Ryse!
Carpe Diem
  • 0
Infamous: Second Son
  • 0
Kanske "Thief" om det inte dyker upp något intressant på rea innan dess.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Skulle gissa på Metal Gear Solid: Ground Zeroes, som inte är allt för långt borta. Blir till PS3.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Har en förhandsbokning på Dark Souls II & Final Fantasy X/X-2 HD till PS3, längtar grymt!

Sedan blir de att köpa MGS GZ och Child of Light till PS4 via PSN när dessa släpps, ev Rayman Legends också.

Edit: Blev även en impulsiv bokning av South Park: The Stick of Truth. Kan bli riktigt bra.
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
Dark Souls II blir det.
  • 0
Thief till Ps4 tror jag. Kanske Lords of Shadow 2 till Ps3 samtidigt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!