Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Svåraste spelet eller spelmomentet?


Ghost N Goblins är en klassiker som är helt löjligt svår. Maximo till PS2 var heller inte särskilt lätt ;/
Men Ninja Gaiden tkr jag bara är svårt om man kör på ngt annat än normal. På normal är det väl inte något speciellt svårt spel enligt mig.
Däremot Halo 2 på Legendary är en svår nöt att knäcka. Vansinnig artificiell intelligens får ju fienderna.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Jag har sagt det förut.....Ninja Gaiden är så j*vla svårt!!!
Because nothing sucks worse than feeling alone, no matter how many people are around.
  • 0
F-Zero GX var så jäkla svårt på vissa ställen att man trodde att tinningarna snart skulle ge efter och smälta, men jag säger nog ändå det smått sjuka Ninja Gaiden.
Fuck the Doomed!
  • 0
Citerar DC Carter:
smått sjuka Ninja Gaiden.


Eller hur.....F*n vad svårt det är....Usch...
Because nothing sucks worse than feeling alone, no matter how many people are around.
  • 0
Alien Hominid, bossarna är ju omöjliga!
XBL: Trasig mygga
  • 0
Mitt svåraste spel är helt klart Ninja Gaiden. Svårighets graden stör mig inte, det är de repetiva fighterna som stör. Spelet är ju faktiskt ett beat ém up på äventyr och beat ém up är definitivt inte min favorit genre.
  • 0
Som många innan mig, så tycker jag att Ninja Gaiden är riktigt svårt. Dock har jag bara försökt mot en boss då min lillebrorsa inte klarade den. Spelade väl 15 min sammanlagt. Sen var han så sur att han lämnade tillbaka spelet.
Through faith, mind and love anything is achievable..
  • 0
Stuntman till ps2 var svårt, framkallade många raseriutbrott!!
jag håller med om att european extreme på mgs är sjukt svårt
  • 0
kan för tusan inte ens klara av första banan i ninja gaiden
IngeN koMMeR IhåG eN Fegis...!
  • 0
Max payne 1 utan save
  • 0
T-Hunt på Rainbow Six Vegas till 360
Alla Bnor

Tillagt 2007-03-23 13:11:
Just Cause inte hela Just Cause bara sista uppdraget det tog ca 5-6 försök men klaradet till sist.
  • 0
Citerar The Esper:
Stuntman till ps2 var svårt

Ja visst vettu! På sina håll var svårighetsgraden mördande
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Final Fantasy IV är svårt.
(egentligen död)
  • 0
kingdom hearts på lätt skoja!!

ninja gaiden som många andra säjer är svårt
men då blir det bara roligare när man klarar det
hmmm
  • 0
Alien Hominid
  • 0
Det helt klart första som kommer upp är Ninja Gaiden. Grymt svårt. Men annars är Modern Combat till Xbox 360 svårt också, i alla fall mot slutet.

Men jag är stolt - jag har klarat ut Ninja Gaiden!
Simon Eriksson / Gamereactor
  • 0
mgs 3 snake eater på european extrem var fan hyggligt svårt
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Ninja Gaiden är riktigt svårt. Speciellt Alma, hon är fan halvt omöjlig.
Den här signaturen är en i sammanhanget fullständigt ovidkommande petitess. Grus.
  • 0
  • Missing Avatar
  • bazz
Hmm FINAL fantasy?
Adda min msn [email protected]
  • 0
Hade kommit till Chapter 7 eller var det chapter 8 på Ninja Gaiden. Klarade dit på en månad. Själv så tyckte jag bara bossarna var irriterande på Ninja Gaiden. Det svåraste jag nu kör är nog Riddick till Xbox.
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0
Kanske inte svåraste men God of War på god mode är svårt.
Älska aldrig i en trädgård, kärleken är blind men det är inte grannarna
  • 0
Doom3 och ninja gaiden
  • 0
Sista bossen i DoA 4 är toksvår! Jag få huvudvärk varje gång jag ser henne.
  • 0
Ninja gaiden utan tvekan, är det enda av mina spel jag inte klarat.
We wear our wounds like badges of honor.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!