Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiella Achievements-tråden


750 120 GS har han, men hans Trueachievement status ligger på 1 213 004.


Fyfan vilken beast han är
  • 0
750 K?! Jag fick 80 000 idag..
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
750 K?! Jag fick 80 000 idag..


Hur orkar du?
  • 0
Någon som skulle kunna hjälpa mig med att ta de sista två ach. jag behöver i BF3? Jag behöver bara några artilleri kills och pilot achivemennten i dlc'n.
  • 0
Oh my otroligt att denna tråden varit död sedan September 2012. I övrigt så börjar jag närma mig 119k.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Oh my otroligt att denna tråden varit död sedan September 2012. I övrigt så börjar jag närma mig 119k.


Daumn! Kryper mig stadigt närmare 40k, men då har jag aldrig direkt jagat achievements eller köpt spel bara för att få mer (vet inte om du gjort det, men många andra verkar köra det racet). Sedan spelar jag inte så mycket längre heller.

Alla gratisspel från Microsoft har hjälpt en hel del under hösten. Inget man lägger vikt vid dock. Maxade dock Mass Effect för ett tag sedan, trevligt värre!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar Sparda h my otroligt att denna tråden varit död sedan September 2012. I övrigt så börjar jag närma mig 119k.

Daumn! Kryper mig stadigt närmare 40k, men då har jag aldrig direkt jagat achievements eller köpt spel bara för att få mer (vet inte om du gjort det, men många andra verkar köra det racet). Sedan spelar jag inte så mycket längre heller.

Alla gratisspel från Microsoft har hjälpt en hel del under hösten. Inget man lägger vikt vid dock. Maxade dock Mass Effect för ett tag sedan, trevligt värre!


Jo det händer att man köper ett billigt spel enbart för att det är enkla achievements och hade det inte varit achievements på det så hade man aldrig köpt det.

Ja gratis spelen har hjälpt en hel del den senaste tiden, blivit lite mer spelsugen då man inte känt för att spela igenom det man äger sen innan.

World of Tanks släpps även idag vilket man inte säger nej till, konstigt nog ligger det på bara 70MB.

Edit

70MB var bara någon form av nyckel, startar man spelet så laddas banorna och sådant ner. Dock blir man tvunget att sitta i spelets meny och kan inte gör något annat medans resten av spelet laddas ner.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
World of Tanks släpps även idag vilket man inte säger nej till, konstigt nog ligger det på bara 70MB.


Blir inget för min del. Pay to Play är inte min grej.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Tjenare!

Tycker det är hemskt trevligt att jaga achievements, vill nån jaga ihop eller bara jämföra går det fint att adda mig på xboxlive. Gamertag: H1tmaker

Ha det fint gott folk!
  • 0
Bump?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Vart sugen och börja jaga lite achievements och nya spelminnen så har kört Smurfs 2 och nu Forza Horizona, skapade en ny användare så kanske drar igenom några spel man redan varvat.
Någon som har nå tips på bra achievements spel?
  • 0
Igår tog jag 585 gamerscore i Smurfs 2, får bli att fortsätta i veckan och läst runt på nätet och två spel som både ska va bra och ge massa achievements är TMNT och Fight Night Round 3, det lär inte kosta många kronor heller.
  • 0
Efter att ha avverkat samtliga achievements i Tony Hawk's Pro Skater 5 till Xbox One dammar jag av tråden. Fy vilket dåligt spel, men som vanligt tog tvångsbeteendet över och jag har därför spenderat alldeles för många timmar med detta dåliga spel.

Vilka achievements är du mest stolt över?
  • 0
Citerar Kylo Ren:
Vilka achievements är du mest stolt över?


Hmm svår fråga. Att klara Stranglehold på Hard Boiled eller Ninja Gaiden 2 på Master Ninja
  • 0
Jag har nu tagit alla achievements i 100 olika spel! Jag tog idag de sista två achievements i spel nummer 100, som blev Dynasty Warriors 9
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!