Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spelköp du skäms över


mercenaries 3
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar mmj:
Citerar cawialm:
GTA IV, Red Dead Redemption och Oblivion? Jag skulle vara ledsen för min egen skull om jag inte insett hysterin och hypen kring dessa spel då de kommer vara genuina kultspel om 25 år.
Lika mycket kult som CD-ROM:en... eller Twin Peaks.


GTA IV är bara ytterligare ett GTA. Gameplay-vis är det precis som sina senaste föregångare men storyn luktar på tok för mycket hollywood.

RDR för mig kändes bara trist. Storyn höll samma låga klass som GTA IV och gameplayet var sämre, speciellt kontrollen.

Oblivion bleknar i jämförelse med Morrowind så någon klassiker tror jag knappast det kommer bli. Spelet i sig är rätt tråkigt tills man börjar använda mods, men det borde inte behövas för att spelet ska klassas som godkänt.


Jaja, alla har sin egen åsikt, undrar bara vad ni gillar för spel då vissa verkar vara väldigt kräsna.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
tja..

Brutal legend
Medal of honor european assault
och sist men inte minst
red alert 3
  • 0
ångrar mitt köp av left4dead2 som va sjukt sämst i jämförelse med 1a utgåvan som jag hade kul att spela en lång tid efter köpet av 2an.

Deadrising2 som ja trode skulle vara riktigt kul, men var så grymmt begränsad, för mycket loadingscreens, så väldigt missnöjd.

såklart BFBC2 som var kul i början, märkte att rörelserna var buggiga & aimen var cp, väldigt små patch updates på det skedde och helt plötsligt släppte EA:
Medal of honor som ser precis identisk ut, jävligt besviken.
önskar att jag köpte MW2 istället.
  • 0
Metroid: Other M

Motivation: Jag skäms över att jag gillar hoppandet och skuttandet och den mysiga stämningen såpass mycket att jag gärna spelar det trots att min hjärna bränns till kol av den hlgstadieidiotiska nonsense-storyn och det totalvidriga karaktärsmordet. Kontrollen är inte nära på lika helgjuten som i MP3/MPT vilket naturligtvis är ett minus.
  • 0
Citerar Snoken:
*djupt andetag*

Cold fear
Just cause (ps2)
Ghost rider
Sims 2 (ps2)
V-rally
The Getaway
Donald Duck: Quack attack
Mercenaries 2
Crazy taxi


Va?! Skäms! Nostalgi till tusen

Lite halvt för Modern Warfare 2 för fullpris, 450 kr.

Annars kan jag inte komma på nått rak arm.
  • 0
Gick in på Gamestop och köpte The Sims 2: Fritid till tjejen. Det var lite skämmigt.
  • 0
Citerar Egget91:
Gick in på Gamestop och köpte The Sims 2: Fritid till tjejen. Det var lite skämmigt.
Då ska du bara fråga om dom kan slå in det, så dom fatta att det är en present ;)
  • 0
Jag ångrar väldigt mycket att jag köpte Saints Row 2, har väl spelat det 1 timme sammanlagt.

Tycker det är lite synd att jag inte gillar det. Jag tyckte ettan var riktigt roligt, sedan kom GTA IV, vilket var (och är) extremt bra.
Efter det kunde jag bara inte spela Saints Row längre.

Jag köpte Saints Row 2 för fullpris till Xbox 360, testade det, och lämnade tillbaka det dagen efter.
Sedan ett halvår senare köper jag det igen för 200, men denna gång till PC för att jag vill ge det en chans till.
Men gillade det inte denna gång heller, vilket är synd...

Inget jag skäms över precis, däremot ångrar mycket.
  • 0
Predator Concrete Jungle .....
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
Citerar snes nörd:
Skäms över?

Jag fick en riktigt konstig blick från expediten på Game när jag köpte Mini Ninjas för 199kr. Som att jag borde skämmas för att jag köpte spelet...

Men så illa var spelet verkligen inte.

Det är ju ett av dom roligaste spelen jag kört, klart man inte ska skämmas


Skämdes lite när jag köpte little big planet, jag kom nämligen inte ihåg vad det hette och fick förklara för expediten va man gjorde i det osv xD och nu efter att jag köpt det så skäms jag för jag tycker att det är ett ganska dåligt spel
· · · - - - · · ·
  • 0
Medal of Honor Airbourne

Battlefield 2 Modern Combat

Call of Duty 3
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0
Citerar snes nörd:
Jag fick en riktigt konstig blick från expediten på Game när jag köpte Mini Ninjas för 199kr. Som att jag borde skämmas för att jag köpte spelet...


Undrar hur blicken hade varit på mig då jag köpte spelet till fullpris på releasen!
Älskade spelet! (A)
"Sorry, but I'm allergic to bullets."
  • 0
Jag köpte gothic 2 en gång för 100kr Det är troligtvis det sämsta köp jag har gjort... (det passar på tråden för att det är pinsamt dåligt )
"Detta är inte slutet. Det är inte ens början på slutet. Men kanske är det slutet på början." - Winston Churchill
  • 0
Tribes: Vengeance
Jag vet fortfarande inte vad som flög i mig.

Och så red alert: tiberian nånting
  • 0
Citerar mmj:
Citerar cawialm:

RDR för mig kändes bara trist. Storyn höll samma låga klass som GTA IV och gameplayet var sämre, speciellt kontrollen.


Jag respekterar oftast andras åsikter, men du har bara fel. Tyvärr
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Citerar fihndus:
Brutal legend


?!
Leave the czar to die.
  • 0
Citerar grandtheftauto4life:
Citerar mmj:Citerar cawialm:

RDR för mig kändes bara trist. Storyn höll samma låga klass som GTA IV och gameplayet var sämre, speciellt kontrollen.

Jag respekterar oftast andras åsikter, men du har bara fel. Tyvärr


Jag tycker att han har en poäng med gameplay och kontrollen. Storyn var dock blockbuster material.
  • 0
Super Street Figher IV ,har knappt spelat och suger ass på det. Är dock ett bra spel tror jag!
Fuck Yeah.
  • 0
Det var något monster-spel, där man var en dinosaurie som slogs mot andra dinosaurier. Ett slags fighting-spel. Det var jättetöntigt och jag var lite för gammal för att köpa ett sånt spel. Minns att jag skämdes lite när jag lämnade fram det i kassan på Lekia.

Idag är det glömt och spelet är sedan länge uppbränt (och då menar jag med eld, inte med DVD-brännare )
Varför läser du här? Läs mina bloggar istället!
  • 0
Citerar theDman:
Det var något monster-spel, där man var en dinosaurie som slogs mot andra dinosaurier. Ett slags fighting-spel. Det var jättetöntigt och jag var lite för gammal för att köpa ett sånt spel. Minns att jag skämdes lite när jag lämnade fram det i kassan på Lekia.

Idag är det glömt och spelet är sedan länge uppbränt (och då menar jag med eld, inte med DVD-brännare )


Var det till ps1?
PSN:Kivi95
  • 0
CoD MW 2 och Halo.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar kiviboy:
Var det till ps1?


Nej, dator.
Varför läser du här? Läs mina bloggar istället!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!