Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Crysis


Citerar Calle92:
Är det en multiplayerbana?

Nej.
  • 0
Snyggt. Little River påminner om afrika på något sätt; lite torrare än en söderhavsö. Är det medvetet eller ska du fylla på med grönska?
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Snyggt. Little River påminner om afrika på något sätt; lite torrare än en söderhavsö. Är det medvetet eller ska du fylla på med grönska?

Tack.

Nej, jag tror det är bra sådär på det stället. I denna bana tänker jag göra allt från bilderna ovan till stäpp, barrskog, sumpmark och djupaste jungel, inklusive byar med hus och diverse infrastruktur.
  • 0
Riktigt snyggt, du är verkligen dedikerad Vulture!
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Citerar The Vulture:
Säg gärna vad ni tycker.


Mycket intressant! Kul med lite variation från de tropiska miljöerna med palmer och regnskog. Detta ser jag fram emot. ;)
  • 0
Citerar kebab591:
Riktigt snyggt, du är verkligen dedikerad Vulture!

Tack så mycket! =)
  • 0
Vulture hur gjorde du så att din ubåt kunde vara under vatten utan att få vattnet inuti? Använde du en portal verktyg?
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Citerar kebab591:
Vulture hur gjorde du så att din ubåt kunde vara under vatten utan att få vattnet inuti? Använde du en portal verktyg?

Jag använder Vis-Areas och Portals. Det är rätt svårt att använda om man inte vet hur man gör. Vis-Areas tar nämligen bort vatten.
  • 0
Citerar The Vulture:
Tack.

Nej, jag tror det är bra sådär på det stället. I denna bana tänker jag göra allt från bilderna ovan till stäpp, barrskog, sumpmark och djupaste jungel, inklusive byar med hus och diverse infrastruktur.


Sounds sweet. Och du sa inte något om någon is heller, som jag i alla fall inte är så förtjust över;)
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar The Vulture:
Jag använder Vis-Areas och Portals. Det är rätt svårt att använda om man inte vet hur man gör. Vis-Areas tar nämligen bort vatten.


Jao, men som du vet använde jag det förut men fick kvar ljuseffekten av vattnet (som du sa jag skulle fixa genom att ha low-settings) fast du verkar inte ha den, how?
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Citerar kebab591:
(som du sa jag skulle fixa genom att ha low-settings) fast du verkar inte ha den, how?

Va? När sa jag det?
  • 0
Citerar The Vulture:
Va? När sa jag det?


Jag gjorde en liten bunker under vatten och gjorde att vattnet försvinnaer där men man kan fortfarande se ljuseffekten där som vattnet ger. Jag frågade hur jag kunde ta bort det och du sa att man måste sätta på low settings. Men jag ser inte vatteneffekten på din ubåt så jag frågade.
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Citerar kebab591:
du sa att man måste sätta på low settings.

Va...? Det har jag inte sagt, tror nog att du missförstått mig. Finns ingen anledning till att det skulle vara så.
  • 0
Citerar The Vulture:
Va...? Det har jag inte sagt, tror nog att du missförstått mig. Finns ingen anledning till att det skulle vara så.


http://gamereactor.se/forum/?forum=2&thread=36832&page=387

Tillagt 2009-03-08 16:08:
Din sista medelande längst ned.
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Citerar kebab591:
Din sista medelande längst ned.

Jaså, det. Det var mer som ett skämt då lägre grafikinställningar tar bort reflektionerna i vattnet. Trodde du hajade. ;)
  • 0
Citerar The Vulture:
Jaså, det. Det var mer som ett skämt då lägre grafikinställningar tar bort reflektionerna i vattnet. Trodde du hajade. ;)


You cocky bastard!

Okej nu skämt och förolämpningar åt sidan: Hur fixar jag det?

Tillagt 2009-03-08 16:32:
Jag har aldrig fått sådana skämt från dig så det var oförväntat.
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Citerar kebab591:
Jag har aldrig fått sådana skämt från dig så det var oförväntat.

Okej, ursäkta för det.

Citerar kebab591:
Hur fixar jag det?

Först och främst vill jag se om jag förstår dig rätt. Ta en bild när du är inuti en Vis-area som är placerad under vattenytan.
  • 0
Citerar The Vulture:
Okej, ursäkta för det.


Gör inget.

Citerar The Vulture:
Först och främst vill jag se om jag förstår dig rätt. Ta en bild när du är inuti en Vis-area som är placerad under vattenytan.


Okej skickar bilder senare, ska spela halo 3 med några vänner.
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Herregud, det ser underbart ut.

Lätt att jag ska spela den.
Another Kind Of Hero
  • 0
Citerar The Vulture:
Hongzhou Harbor - Crymod Thred Update!

Hoppas ni gillar bilderna!


Good gods of the water! Incredible.
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Citerar Calle92:
Herregud, det ser underbart ut.

Lätt att jag ska spela den.

Citerar kebab591:
Good gods of the water! Incredible.

Tack så mycket!
  • 0
Citerar The Vulture:
Hongzhou Harbor - Crymod Thred Update!


Sjukt snygga bilder. Gillar hill-side café speciellt mycket.
  • 0
Vulture, här är bilden på min bunker:

http://img164.imageshack.us/img164/3464/limeunderbunker.png

Är det så du ville se eller har jag misförstått dig?
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Citerar The Vulture:
Hoppas ni gillar bilderna!


Man kan ju inte göra annat än gilla det;)

Får vi se någon tidig spelbar version av banan snart?
Do you have any good old ham?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!