Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Super Mario 64


Här kan ni skriva om era favorit banor och bossar!

Mina är den första (stora bombkungen) plus vattenbanan


enligt mig är detta världens bästa spel (enligt mig) jag vill inte höra tjat om Halo 2!
Komitet Gosudarstvenno Bezopasnosti Ministrov
  • 0
Det är ett riktigt bra spel JAg har tyvärr inte spelat det så pass mkt att jag minns namn på ngt
  • 0
Tycker bättre om world men ändå:

Favorit banan måste vara eld banan
och favo boss är händerna i pyramiden.
Kolsyrat vitvin kunder inte säljas champange, kungahuset rasar.
  • 0
Favoritbanan är det stora slagfältet som man kommer till i början (minns inte vad det heter).
Favorit fienden är den elektriska ålen som gömmer sig i det sjunkna skeppet. Världens tredje bästa spel, enligt mig. Tror faktiskt inte Nintendo kommer kunna göra om en sådan revolution, inte ens med Galaxy.
Det var många, många år sedan jag spelade det sist. Därför blev jag mycket glad när det konverterades till NDS. Blev ännu mer glad när spelet faktiskt var precis så bra som jag minns det (inträffar inte i många föråldrade spel).

När ett spel är oerhört underhållande och kunkurrenskraftigt nästan tio år efter att det släppts så vet man att det spelet är något alldeles extra. Endast detta och det ännu bättre Golden Eye 007 är underhållande, ja tom mer underhållande än de nya spelen i de genrerna än idag. Resterande del av de äldre spelen brukar inte alls vara lika bra som man minns dem.
Detta är ett av de spel som ingen spelare får dö utan att ha spelat ordentligt.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
  • Missing Avatar
  • bazz
Himmlar hade mario 64 1 gång älskade det bossa första gången är rolig men hållder med första bossen är bäst

Tillagt 2006-11-15 19:51:
bowser*
Adda min msn [email protected]
  • 0
Detta är helt klart ett av mina favoritspel och platsar nog på min 5-topplista. Spelet kryllar av spelarglädje och man känner att man hela tiden vill utforska allting och hitta alla stjärnor. Favoritbanan för min del är nog den första banan där det finns ett stort berg, en "hund" och en massa bomber. Favoritfiende har jag nog ingen, det finns många med smarta sätt att ta sig förbi. Detta var det första spelet till min Nintendo 64 och är fortfarande det bästa.
Jag tror faktist att spelet ändrade min syn på spel en aning...
...
  • 0
Det jag älskar mest med spelet är buggarna som gör det möjligt at springa igenom spelt på under 20 minuter. Det är vetenskapligt bevisat.
  • 0
Citerar thording:
Det jag älskar mest med spelet är buggarna som gör det möjligt at springa igenom spelt på under 20 minuter. Det är vetenskapligt bevisat.


Japp, och här är filmen när en klarar det.
http://video.google.com/videoplay?docid=6493722340610946105&
q=Super+mario+64


Snacka om att man tappade hakan första gången man såg filmen, jag menar, snubben är ju enormt snabb på det.
...
  • 0
Frappe Snowland är en skittrevlig bana. Jag tror den är min favorit.
  • 0
hehe såg precis den där filmen där han klarar det på drygt 16 minuter. Helt otroligt hur han klarar av alla hopp mm.

Gillar också snövärlden.

Blir garanterat ett köp sen till Wii så man får uppleva spelet en gång till.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
För min del blir det nog inte det, bara riva fram det gammla, dammiga Nintendo 64:at, blåsa i kassetten och börja njuta. Blir inte bättre!
Fast i och för sig så skulle styrspaken på Nintendot kunna vara mer ergonomisk.
...
  • 0
Det var kanska många buggar som gjorde det möjligt. Fattar inte hur han kan vara så säker på alla hopp. Ett enda hopp fel och allt skulle bli förstört.
  • 0
Citerar marten77:
Det var kanska många buggar som gjorde det möjligt. Fattar inte hur han kan vara så säker på alla hopp. Ett enda hopp fel och allt skulle bli förstört.


Fast när det bara tar 16 minuter hinner man nog finslipa en hel del innan man gör en sådan där film.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Jag bara Älskar Detta Spel.

Tillagt 2006-11-16 12:22:
Jag älskar detta så mycke så att jag köpte DS versionen!
Komitet Gosudarstvenno Bezopasnosti Ministrov
  • 0
Vi får vänta och se hur Galaxy blir...
Komitet Gosudarstvenno Bezopasnosti Ministrov
  • 0
Denna tråd Sk''er sig...
Komitet Gosudarstvenno Bezopasnosti Ministrov
  • 0
Citerar marten77:
Det var kanska många buggar som gjorde det möjligt. Fattar inte hur han kan vara så säker på alla hopp. Ett enda hopp fel och allt skulle bli förstört.


Troligtvis gjort med ett datorprogram som tillåter att "spara" spelet när man vill, och även "sakta ner" spelet, så man kör i slowmotion.
  • 0
  • Meme
  • Meme
PAL-versionen av Mario 64 är tyvärr ännu ett exempel på en urusel PAL-konventering. Man borde göra kalsongryck på PAL-konventerarna, utan tvekan.
Kom ihåg var ni såg Meme första gången.
  • 0
dammade nyss av mitt gamla N64 och märkte då varför detta spel är såpass grymt som alla säger!!!! mario kan ju göra allt möjligt tex. triple jump long jump svinga bowser i hans svans mm. i super mario 64 så finns det oändligt med olika variationer och kombinationer så jag fattar inte att någon kan spela igenom det på 16 minuter!!! mina favorit banor är nog alla bonus banor där mario glider så snyggt och att han måste akta sig för att inte åka ut över kanten....
Oh no.. not you again!!!
  • 0
  • Meme
  • Meme
Citerar moixe:
skaffade nyss en N64 emulator och märkte då varför detta spel är såpass grymt som alla säger!!!!

Detta är olagligt. Det är moraliskt rätt (enligt min åsikt, läs förra inlägget), men helt olagligt.
Köp spelet och lid av PAL.
Kom ihåg var ni såg Meme första gången.
  • 0
eller skaffa det på din Wii med Wii shop channel. Verkar som att de dessutom har fixat till grafikproblemen ni snackar om
gaming 8 days a week
  • 0
Jag gillar alla banor, spelet i sin helhet är bara så fantastiskt bra!
Jag ser verkligen fram emot Galaxy!
  • 0
Ohh mario ja älskar/de spelet.
Greetings, programs!
  • 0
Mario...vilket roligt italienskt namn
Komitet Gosudarstvenno Bezopasnosti Ministrov
  • 0
Min pappa är italienare och heter Mario. Hans bästa kompis heter dessutom Luigi
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!