LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      L.A. Noire


      Köpte The Complete Edition till PS3 för ynka 300 kronor. Har bara spelat i en knapp timme men hitils känns det riktigt bra. Snyggt, stämningsfullt och bra gameplay. Ser fram emot att spela mer!
      • 0
      Tänkte köpa L.A. Noire om några dar. Vilket är det smartare köpet: Vanliga L.A. Noire, eller The Complete Edition för ungefär 100 kronor extra?
      THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
      • 0
      Citerar swedish_jedi:
      Tänkte köpa L.A. Noire om några dar. Vilket är det smartare köpet: Vanliga L.A. Noire, eller The Complete Edition för ungefär 100 kronor extra?


      Complete Edition.
      • 0
      Jag har just nu spelat igenom L.A. Noire och jag måste konstatera att det var ett av dom bästa spelen jag har spelat på länge. Miljön, karaktärerna, dialogen och musiken. Helt utmärkt blandning.

      Men spelet var inte helt utan sina problem, är det någon annan här som störde sig på minspelet av vissa karaktärer när man skulle bedöma om de ljög eller inte? När karaktärerna pratade var allting naturligt, men just då dom är tysta brast illusionen lite. Störde mig på en kvinna som blåstirrade på mig när jag frågade ut henne, uppfattade som att hon dolde något men tydligen talade hon sanning. Var jag den enda som stötte på det problemet?
      THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!