Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Världens sämsta spel!


Superman 64, punkt slut.
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Jurassic Park till PC.
  • 0
Det finns en version 2.00 också, utan krascher på konsolerna.
  • 0
Bart VS The World till NES. Snacka om att det var ett risigt spel.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Alone in the Dark till 360. Pissar på det spelet.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Call of Duty Modern Warfare 3 är världens sämsta spel, solklart!
I'm not Mr Lebowski, I'm The Dude!
  • 0
Utan att tveka, "ET: The Extra Terrestrial till Atari 2600.

Inte bara jag som tycker det utan det gör nästan alla som har spelat det. 5 miljoner spel tillverkades och nästan alla kom tillbaka till Atari som grävde ner flera miljoner i El Paso, Texas, så är det mot all förmodan någon som vill ha några miljoner spel är det bara att åka dit och gräva.
There's no bit like 8-bit.
  • 0
Citerar 8-bit:
5 miljoner spel tillverkades och nästan alla kom tillbaka till Atari


Spelet var även en stor orsak till att Atari som företag samt hela spelmarknaden brakade ihop Tvek på att det är absolut sämst ändå, dödstråkigt och fullständigt värdelöst absolut, men många nämner nog det enbart för att det är just så ökänt. Min gissning är istället något tidigt PS1-lir som inte en jävel har hört talas om, det släpptes en rätt så stor hög med trasigt skräp där vid konsolens början innan Sony kom igång ordentligt under sitt första försök att ge sig in i spelbranschen.
  • 0
Citerar Skunkrumpa:
Tvek på att det är absolut sämst ändå, dödstråkigt och fullständigt värdelöst absolut, men många nämner nog det enbart för att det är just så ökänt.


Kan inte svara för andra men jag anser, av alla spel som jag har spelat, att detta är det absolut sämsta.
There's no bit like 8-bit.
  • 0
kan inte säga att något spel ja spelat är det sämsta eftersom nästan inga spel är bra, men få se nu, mw3 var ganska kasst och mer än det kan ja nog inte säga eftersom ja har alltid under mina år som ung gamer letat efter spel som verkligen ser ut värda att spela och inte köpt all skit som min bror nu gör istället,
eller jofan, ett spel som sög så hårt att ja ville slå sönder tvn var Quantum of Solace, usch och tvi för det spelet
  • 0
Citerar Skunkrumpa:
Citerar 8-bit:5 miljoner spel tillverkades och nästan alla kom tillbaka till Atari

Spelet var även en stor orsak till att Atari som företag samt hela spelmarknaden brakade ihop Tvek på att det är absolut sämst ändå, dödstråkigt och fullständigt värdelöst absolut, men många nämner nog det enbart för att det är just så ökänt. Min gissning är istället något tidigt PS1-lir som inte en jävel har hört talas om, det släpptes en rätt så stor hög med trasigt skräp där vid konsolens början innan Sony kom igång ordentligt under sitt första försök att ge sig in i spelbranschen.


Jag har för mig att Bubsy 3D är ett sådant spel. Vet inte om det kom i början, men det var ett PS1-spel med risig kvalité, tror den var 2:a på någon lista när det gäller sämsta spelen i historien.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!