Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GAME VS Gamestop


Game i Kalmar är en väldigt trevlig spelbutik med bra personal. Men här i Umeå är Gamestop väldigt mycket bättre än Game och har handlat allt där sedan jag flyttade hit för ett år sedan. För mig spelar inte namnet på butiken någon större roll, utan snarare hur man blir bemöten som kund och vilket intryck man får av butiken.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Citerar Ronaldinho:
Game i Kalmar är en väldigt trevlig spelbutik med bra personal. Men här i Umeå är Gamestop väldigt mycket bättre än Game och har handlat allt där sedan jag flyttade hit för ett år sedan. För mig spelar inte namnet på butiken någon större roll, utan snarare hur man blir bemöten som kund och vilket intryck man får av butiken.


Håller fullständigt med.... Då vinner ju Game
  • 0
via mobil

Game
  • 0
Citerar williamcool:
via mobil

Game


Näh Gamestop är bättre
  • 0
Citerar special ops:
Citerar williamcool:
via mobil

Game


Näh Gamestop är bättre


Det är möjligt. Men inte i borås. Där kostar nästan alla spel som är en månad eller nyare runt 700kr. Men på game har dom bättre priser. Där ligger kanske spelen på max 600kr. Plus att man får bonus poäng när man köper Spel.
  • 0
Citerar williamcool:
Citerar special ops:
Citerar williamcool:
via mobil

Game


Näh Gamestop är bättre


Det är möjligt. Men inte i borås. Där kostar nästan alla spel som är en månad eller nyare runt 700kr. Men på game har dom bättre priser. Där ligger kanske spelen på max 600kr. Plus att man får bonus poäng när man köper Spel.


Mitt närmaste game ligger i Linköping och där är det skyhöga priser
  • 0
via mobil

Okej
  • 0
Vet nån om dom fortfarande har 10 dagars öppet köp på begagnade spel? Hittar ingen information på deras hemsida.
  • 0
Tycker ingen av dom är speciellt bra, mer en butik för föräldrar som letar efter spel till sina barn runt jul, en riktigt gamer som vill spara lite pengar gör bara en snabb sökning på pricerunner istället för att lägga ut flera hundra extra på game eller gamestop.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar Szreaper:
Vet nån om dom fortfarande har 10 dagars öppet köp på begagnade spel? Hittar ingen information på deras hemsida.


Plomberat ja.
http://www.youtube.com/watch?v=vYinZyxjsZM
  • 0
Nån som vet hur länge gamestops nuvarande rea pågår ? Såg en del bra erbjudanden på deras hemsida men orkar inte åka dit just nu
  • 0
http://www.gamestop.se/catalogue/sale2011/

Står på sista sidan vilka erbjudanden de har och från/till vilket datum.
Men svaret på din fråga på nuvarande rea är till 1/1.
_^Azure^_ *Ignorance is a bliss*
  • 0
Game i Kalmar är ju värdelösa när det kommer till RPGn. Jag frågar om vilka versioner av Final Fantasy XIII-2 de kommer sälja och får till svar "Det är väl en upphottad version av XIII va?"
Wat?

Nä, Gamestop i Kalmar är roligare, butiksägaren känner alltid igen en och rekommenderar eller snackar om nya spel när det inte finns andra kunder.
~Baten Kaitos~
  • 0
Citerar shroomz:
Alla som jobbar på gamestop i täby centrum är puckade. Kan fan ingenting om spel what so ever

Håller med, GAME är absolut bättre.
I haven't failed, I've found 10,000 ways that don't work
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Ronaldinho:
Game i Kalmar är en väldigt trevlig spelbutik med bra personal. Men här i Umeå är Gamestop väldigt mycket bättre än Game och har handlat allt där sedan jag flyttade hit för ett år sedan. För mig spelar inte namnet på butiken någon större roll, utan snarare hur man blir bemöten som kund och vilket intryck man får av butiken.


Som f.d anställd i den butiken måste jag bara säga att det är kul att höra!
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Köpte Dead Island på Gamestop för 189 kr, så de vinner.
Sen så är personalen i jönköping superbra.
Det är någon långhårig snubbe som jag snackar lite med ibland, nya spel och sånt.
Redigt schyst snybbe.

Sen så har jag aldrig varit på Game heller.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Rage 99 kr verkar inte så dåligt fast vet inte, är rätt så less på fps spel

Annars tycker jag rean har varit sämre än vad den brukar vara.
PSN:Kivi95
  • 0
Någon som vet vilka spel det var man fick välja mellan för 100 kr till PS Vita?
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Får nog säga GAME för här hemma så är dom på gamestop otrevliga o helt okunniga på sin sak
  • 0
Måste nog välja Game, då vi inte har nån annan spelbutik i stan.
Stoffman94
  • 0
Vet någon om Gamestop tar emot Gamecubespel? Och isf om någon har en aning om vad man kan få för Resident Evil 1 och Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader??
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar hockey_robban_:
Vet någon om Gamestop tar emot Gamecubespel? Och isf om någon har en aning om vad man kan få för Resident Evil 1 och Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader??


Vet inte hur det är nu för tiden men det gick att lämna in GC-spel förr i alla fall. Kan hända att dom har plockat bort det nu. Man får dessutom bara 5kr per spel så det är ju mer värt att du försöker sälja dom på annat håll. Resident Evil har ju lite samlarvärde (:
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
någon som vet vad man får för den första äldsta modellen av DS på Game eller Gamestop? Vill byta den mot Vita.
Super Mario Galaxy 16/11
  • 0
HAha, var inne på Gamestop och och hade ett game bonuskort på mig, de sa att om man byte in det fick man 10 % rabatt på ett spel i butiken
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Tycker generellt Gamestop håller lägre priser så det blir min favorit.
Nu var det dags igen...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!